SSC Annonser Säljes – Delar Kolfiber Kewlar Glasfiber delar

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    team_hink_racing
    Deltagare

Kan erbjuda igenom en kontakt i Polen väldigt bra priser på bla kolfiber delar till Subaru bla.
      Kolla länk för bilder, http://s430.photobucket.com/albums/qq22/team_hink_racing/Carbon%20delar/Carbon%20parts%20Subaru/
      Dörrsidor till gc8 -99 kan ordnas om det finns fler än 3st beställare, priset skulle hamna på runt 500eur per sats + frakt (brukar vara 40eur från Polen)

Kolla även universal delarna där vi kan erbjuda ljusboxar för 300eur incl lampinsatser! http://s430.photobucket.com/albums/qq22/team_hink_racing/Carbon%20delar/

maila vid intresse. kewlarcarbonsweden@gmail.com

Mvh Henrik

andreaswrx
      Deltagare

Om det blir köp av dörrsidor så är jag nog på!

Är det Rallytech/Prodrive grejer eller är det nåt annat fabrikat?

nej det är inte rallytechs/prodrives grejer utan tillverkas i polen/ungern! har lite grejer från detta stället i min evo och kvaliten suger mot rallytechs/prodrives grejer, detta är byggt för racing med 0 tanke på att det ska se snyggt ut! så vet alla det så ni inte bli besvikna om ni köper något

team_hink_racing
        Deltagare

nej det är inte rallytechs/prodrives grejer utan tillverkas i polen/ungern! har lite grejer från detta stället i min evo och kvaliten suger mot rallytechs/prodrives grejer, detta är byggt för racing med 0 tanke på att det ska se snyggt ut! så vet alla det så ni inte bli besvikna om ni köper något

Oj du visste då allt, 🙂 Själv vet jag inte vilket original han kommer använda just till gc8 då han inte ens gjort dom pluggarna.
          Men en sak hade du rätt i och det är att det är inga styling delar utan rena motorsport delar, alltså vikten i första prio. Jag todde inte vi byggde vårat bilar för att dom skulle vara snygga? 😀
          Kolla på bilderna så ser ni vilken finnish det är på grejorna.

andreaswrx Vilken leverantör har du använt dig utav innan? Skriv det här i tråden så jag kan avfärda att detta är samma.

/Henrik

andreaswrx
          Deltagare

Oj du visste då allt, 🙂 Själv vet jag inte vilket original han kommer använda just till gc8 då han inte ens gjort dom pluggarna.
            Men en sak hade du rätt i och det är att det är inga styling delar utan rena motorsport delar, alltså vikten i första prio. Jag todde inte vi byggde vårat bilar för att dom skulle vara snygga? 😀
            Kolla på bilderna så ser ni vilken finnish det är på grejorna.

andreaswrx Vilken leverantör har du använt dig utav innan? Skriv det här i tråden så jag kan avfärda att detta är samma.

/Henrik

från denna

http://www.shop.rajdy-najda.com/index.php

han har ju samma bilder som du har så bör ju vara samma:)

jag har bra kol på vilka olika det finns ute i europa då jag handlat mkt kolfiber till mina bilar

team_hink_racing
            Deltagare

Jo det är Mateusz site. Dock görs inte delarna i Ungern vad jag vet och dom delar jag beställt till mina egna byggen har varit helt ok finnish, men som sagt är dom gjorda för motorsport så första prio är lätt vikt, men finnishen är väldigt hög ändå.
              Skulle man beställt från andra siter som är mer styling inriktade blir kostnaden högre men det är ju ett val man får göra.

andreaswrx vad för delar har du beställt från denna site och vad tycker du om just hans delar (och inga andra) lägg gärna upp bilder på dom du tycker håller låg kvalité.

/Henrik

andreaswrx
              Deltagare

Jo det är Mateusz site. Dock görs inte delarna i Ungern vad jag vet och dom delar jag beställt till mina egna byggen har varit helt ok finnish, men som sagt är dom gjorda för motorsport så första prio är lätt vikt, men finnishen är väldigt hög ändå.
                Skulle man beställt från andra siter som är mer styling inriktade blir kostnaden högre men det är ju ett val man får göra.

andreaswrx vad för delar har du beställt från denna site och vad tycker du om just hans delar (och inga andra) lägg gärna upp bilder på dom du tycker håller låg kvalité.

/Henrik

den sitter i min evo! dock ej min bil på bilden! det jag tycker är dåligt är att det bara är ett lager kolfiber så man ser rätt igenom den eftersom kolfiberväven inte är tät på alla ställe när man bara lägger ett lager. Då blir även styvheten dålig, när man bara använder ett lager. Dock skulle jag bara ha vipbrytare i den så det funkar ändå! och passformen ska vi inte tala om tro det glipa 8mm uppe i ena hörnet och kanten!

team_hink_racing
                Deltagare

Delarna görs på beställning och vid beställning kan man uppge att man vill ha ett extra lager och välja bort den lätta vikten. Det kostar säkert lite extra men det är helt klart genomförbart om man skulle vilja det.

Delarna är motosportsdelar och inga stylingdelar precis som andreaswrx skriver, men ni ser på bilderna hur dom ser ut.

/Henrik

team_hink_racing
                  Deltagare

Går dörrsidorna att beställa för bilar med elhissar, och passar original öppningshandtag till dörrsidorna?

Det är väll vanligare med el-hissar så då finns det den möjligheten att sätta knapparna i dörrsidorna, skulle man vilja köra med vevar får man göra det hålet isf. Original dörrahantag passar. Nu är ju inte dessa gjorda till Gc8? då vi måste få ihop 3st först, eventuellt har jag 2 andra som är intresserade på min mail.

/Henrik

team_hink_racing
                    Deltagare

Inte helt ovanligt att kolfiberdörrsidor är gjorda för vevfönster, då detta brukar användas i rallybilar för att spara vikt och för att elhissar inte är nödvändigt. 😉 Det var därför jag undrade, men passar både elhissknappar och dörrhandtag så är det ju kalas! 🙂

Jo förr i tiden så gjorde man så, Volvo 240s vevmekanism blev modifierad med elmotor så blev det elhiss, så byggs inte bilar längre inte ens subaru? :p
                      Skämt osido så finns det väll inte ens bilar utan elhissar nu förtiden?
                      Iaf så görs dom hålen utan köparen om mot förmodan skulle vilja montera manuella fönsterhissar

Får vi ihop 3 beställningar till Gc8?
                      Finns även frontsplitter i kewlar till N12 för 200eur.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.