Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 45 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

teaser 😉

Nice! Riktigt snyggt med ving löst. 🙂

Erok
      Deltagare

teaser 😉

Hörde jag JDM? 😉

MaXiZZ
        Deltagare

lite mer kolfiberporr 🙂

blir RIKTIGT bra!! 😀

goffemannen
          Deltagare

porrigt !!

Photoshoot eller videoshoot till sommaren kanske ;)=)

MaXiZZ
            Deltagare

absolut! Ska bli riktigt fina bilder sen när det är väder för det. Givetvis film också 🙂

Gilarski
              Deltagare

Sjukt snyggt !:cool:

TomK
                Deltagare

Ska du inte ha lilla vingen på??

MaXiZZ
                  Deltagare

Nop. Tanken är att köra utan vinge tills jag tröttnar 🙂 sen får vi se vad det blir… har sneglat lite på GT vingar och SpecC carbonvinge… men det ligger långt fram just nu 🙂

Fricke.w
                    Deltagare

Den blir grym med arc scoopet på 😉
                      Men glöm nu inte en towhook i någon fin kulör fram och bak 😀
                      Jag håller föresten på med en ny krok balk på jobbet till min, med ny fäst anårdning för bogser ögla fram, synd att de inte följde med någon ersättare med turbo xs fmic kittet som jag såg att du också hade 😀

MaXiZZ
                      Deltagare

hehe jag har redan beställt ett scoop och det blev inte ARC 😛
                        jag har öggla fram.. en sånhär 🙂 liknande Prova kroken

Fricke.w
                        Deltagare

Okej nice 🙂
                          så du har redan gjort egen krockbalk? eller kapar du sönder orginal balken för att fixa till de med öglan och vrid styvheten fram?
                          Tycker de är lite B att man inte fick med någon ersätare med fmic kittet, ja menar vrid styvheten i bilen blir ju inte precis exelent med ett gapande håll i konstruktionen i fram 😀

MaXiZZ
                          Deltagare

Nej har inte gjort någon egen konstruktion för det än, men är nog inga problem.. tur att man har smeder med mekanisk verkstad som nära vänner 🙂
                            Tycker också att det är lite fattigt av dem att inte skicka med den, då det i flesta andra fall medföljer.. menmen, problem är till för att lösas 🙂

Fricke.w
                            Deltagare

Jo som sagt surt av dom, men är ju inte svårt som sagt, min blir nog färdig för lack i dag 😀 de ända som är drygt är ju att fästet för bogser öglan är snet monterat för att passa in i svepningen på fronten, men de löser sig de också, bara man får till rätt vinkel på den gängade hylsan 🙂

berne
                              Deltagare

Nej har inte gjort någon egen konstruktion för det än, men är nog inga problem.. tur att man har smeder med mekanisk verkstad som nära vänner 🙂
                                Tycker också att det är lite fattigt av dem att inte skicka med den, då det i flesta andra fall medföljer.. menmen, problem är till för att lösas 🙂

när kommer de en riktigt bra guide på de här?
                                med tex vilket papper du anänvde, epoxy var du köpte allat väven ja allt:D med bilder så blir de riktigt proffsigt

MaXiZZ
                                Deltagare

Slänger in en bild i brist på annat 🙂
                                  Nya scoopet bara. Bilen bör vara ute på gatorna om ca 2 veckor! 😀

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 45 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.