Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Robban25
    Deltagare

Ingen som vet hur Realcars huvar är? Tror att företaget som gör dom heter ”Nooze” Priset är iallafall bra, 3500:- Men man får väl vad man betalar för skulle jag tro.

pannan
      Deltagare

Ingen som vet hur Realcars huvar är? Tror att företaget som gör dom heter ”Nooze” Priset är iallafall bra, 3500:- Men man får väl vad man betalar för skulle jag tro.

Var och kikade på dem idag. De har inte till STI uten endast till GT och WRX ”bugeye”. Dock har de haft bristande kvalitét i montering och det är nog priset som speglar det.

Robban25
        Deltagare

Hur var finishen annars på dom?

pannan
          Deltagare

Hur var finishen annars på dom?

Finishen var det inget fel på dvs klarlackade. De flesta huvar har ju glasfiberskal med kolfiberöverdrag.

Men de håller på att kolla in nya leverantörer då de vill hitta huvar med bättre kvalitét. Men för det priset som Nooze huvarna kostar är det inget att diskutera om, om de passar rakt av på din bil.

Robban25
            Deltagare

Har Nooze huvarna endast kolfiberöverdrag eller är de helt i kolfiber?

pannan
              Deltagare

Har Nooze huvarna endast kolfiberöverdrag eller är de helt i kolfiber?

Tänk på vad de skulle kosta om det var ren kolfiber 😀

De flesta eftermarknadshuvar har glasfiberkärna. Oavsett om de kostar 10.000 kr.

mvh
                J

Robban25
                Deltagare

Ok, jag hade faktiskt ingen aning. Jag trodde absolut att de som kostar över 10k var ren kolfiber, men där trodde man fel! 😮

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.