SSC Allmänt snack Allmänt småprat Kolla in mitt galleri (NYA BILDER)

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
  • Författare
    backfeed
    Deltagare

Riktigt snyggt tycker jag, absolut! Personligen skulle jag dock riva bort alla dekaler utom draken. :*

Niklas
      Deltagare

Ja, för drar han av draken då jävlar! 😀 😀 😀

AK_Impreza
        Deltagare

hahahahahahahaha du är ör skön…nej fan ja ska inte ha unge än..men om ett par år så :9 nu är det bara träning som gäller 😀 😀

Morpheus78
          Deltagare

Jag hade åxå en sån där bakre kofångaren hemma ett tag, dock hade jag samma problem som du att avgassystemet hamna för långt ner och på fel ställe lixom… dessutom tyckte jag det var alldeles för dålig kvalitet på den… så den skickade jag tillbaka…..
            Passformen på din front ser inte heller ut att vara 100, om man kollar direkt under motorhuven så ser det ut som den är sned ( följer inte linjerna )
            Men i övrigt ser ju bilen cool ut, synd bara att det ska vara så dålig kvalitet och passform på nästan alla ”bodykits”

/ Andreas… (som provat nästan alla kit som byggts till GT:n innan jag blev nöjd)

SVARTEN
            Deltagare

Kul att någon vågar montera ett sånt (i mitt tycke skrämmande fult) kit i Sverige 😉

Givetvis måste du sänka bilen och du skall köra sk streetstuk, varför skulle det ta i. Har du fel offset på fälgarna? Tar kjolpaketet pga passformen? Annars finns det inte så mycket som kan fela om man inte kör med helt fel däckdimension.

/C

Subarumicke
              Deltagare

har du ingen bild som är fotad rakt framifrån?

AK_Impreza
                Deltagare

ja kan fixa dt…o morpheus vad har du för kitt?

AK_Impreza
                  Deltagare

ja kan fixa dt…o morpheus vad har du för kitt?

Morpheus78
                    Deltagare

Min front kommer från Veilside USA… Sidokjolar har jag beställt från Streetpower, var dom i sin tur tagit hem dem vet jag inte…. Bakre kofångare kommer från LD-tuning ( denna var det dock lite ”mods” som lära göras innan den passade perfekt )

AK_Impreza
                      Deltagare

har du en silverfärgad gt?
                        var du på sthlm street car fest iår?

Morpheus78
                        Deltagare

Japp stämmer bra det….

AK_Impreza
                          Deltagare

och du vann o ja kom två? ja hade dock inte fått på kjolpaketet än då :9

Morpheus78
                            Deltagare

Min bil var inte heller klar när jag ställde ut den på Street Car mässan… har hunnit gjort lite mer på den nu men klar blir den nog aldrig 😉

AK_Impreza
                              Deltagare

nej samma här, man blir aldrig nöjd =) roligt med rosa fälgar!

Manor
                                Deltagare

…sen när ja blir farsa ska ja utmana dig i kombiklassen :9 :*

…du har väl inte gjort något snuskigt med tjejen :o…det där med ungar är j-kligt överreklamerat (eller vad säger du Max-bärar-Äljen?) :D.

Man behöver inte ha kombi för att man får barn…i början får de god plats i en takbox. Se dock till att isolera upp takboxen med lite skumgummi, så att de inte spräcker plasten om du tar svängarna för snabbt :P.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.