SSC Allmänt snack Allmänt småprat Kolla in mitt galleri (NYA BILDER)

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

ni försöker allt gossar små 🙂 ja har ju en tein sänkningsats som bara ligger..o den sänker ju 30-35 mm..vet inte hur ja ska göra 😛

Jerry monterade Eibach-fjädrar på min. Den blev en aning lägre (så det syns), men jag upplever den inte som stötigare. Eibach kostar ungefär hälften av vad Tein kostar (cirka 2000:-).

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

ja är iaf nöjd =)ni är bara avundsjuka :* och baken är låångt ifrån klar,det kommer sticka ut 1st 4″ rör på varje sida, det är dt som är tänkt :Pvänta ett par veckor så kommer dt nya bilder 🙂 men det är kul att läsa era kommentarer, o även kritik uppskattas, för bilen kan ju inte gå hem hos alla..!och ja, jag är unik me det kittet! och det är ja stolt över!

Yo AK !

Jag tycker att den ser cool ut. Sidokjolarna passade in, och det var jag lite osäker på. Ändrören såg fjuttigt ut bak, men det har du ju redan givit svar på. Var det omöjligt att få plats med ”afterburn:en”?

Bra jobbat AK.

mvh Mats N

AK_Impreza
        Deltagare

ja är iaf nöjd =)
          ni är bara avundsjuka :*
          och baken är låångt ifrån klar,
          det kommer sticka ut 1st 4″ rör på varje sida, det är dt som är tänkt 😛
          vänta ett par veckor så kommer dt nya bilder 🙂

men det är kul att läsa era kommentarer, o även kritik
          uppskattas, för bilen kan ju inte gå hem hos alla..!

och ja, jag är unik me det kittet! och det är ja stolt över!

AK_Impreza
          Deltagare

ja afterburnern är ju vinklad på ett visst sätt, vi försökte med att skära ut i kjolpaketet men det ville sig inte, så nu har en lycklig köpare köpt min afterburner o ja ska dra dit 2 st 4″ nu istället för en 😉 det kommer bli kung…tack mats för din possetiva inställning :9 sen när ja blir farsa ska ja utmana dig i kombiklassen :9 :*

AK_Impreza
            Deltagare

ni försöker allt gossar små 🙂 ja har ju en tein sänkningsats som bara ligger..o den sänker ju 30-35 mm..vet inte hur ja ska göra 😛

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.