› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Kommer fran USA
- Detta ämne har 30 svar, 1,816 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år sedan av
BBSkarin.
-
FörfattareInlägg
-
1 februari, 2010 kl. 02:33 #120863
tendency
DeltagareHöhö. Har mitt på det torra. 😉
1 februari, 2010 kl. 07:18 #120873TKarlsson
DeltagareHaha! Skrattade gott åt detta!
Det var faktiskt i välmening som jag skrev detta. Jag hade inga planer på att åka till Uppsala, men tänkte att det inte brukar vara omöjligt att få åka med någon, från trakten då! 😀Fan grabbar, upplever ni mig som en sådan mansgris? 😮
Eller, vänta. Svara inte på den frågan! :+1 februari, 2010 kl. 08:55 #120868Bodyshot
Deltagarehehe var tvungen att jävlas lite 😉
Men jag tror nog att tjejen vill åka någon snabb bil grabbar, sorry 😉
1 februari, 2010 kl. 09:22 #120874TKarlsson
Deltagare”Its not the drive, its the driver!”
Detta var menat som ett skämt, men liten sanning är det också.
Karlzzon var ju näst snabbast av oss alla på konbanan, i en helt orginal gt..1 februari, 2010 kl. 10:16 #120869Bodyshot
DeltagareHehe I get your point!
Men inte f hänger det på föraren om vi ställer upp 3 bilar för ett 1km långt raktframrace 😉
Jag försöker iaf göra min bil efter banrecept, för att få den så optimal som det bara går för detta.
1 februari, 2010 kl. 10:39 #120875TKarlsson
DeltagareHaha, nä, men rakt fram finns det betydligt bättre bilar än imprezan.
Kul att du bygger en bil att svänga med. Det är ju betydligt roligare 🙂
Hur pass långt har du kommit? Jag har varit nyfiken på den länge nu. Vore skoj om man fick se den på riktigt en dag! 🙂Edit: Jag skriver som ett cp.
1 februari, 2010 kl. 11:01 #120870Bodyshot
DeltagareBilen är klar till i April, det är iaf målet, går allt vägen så ska den vara körklar då 🙂
Hehe jag och polaren kallar den ”kissblåsan” för att den är så jävla stum i chassit så man blir pissnödig var 15minut man åker den 😉
Just nu så står jag i valet&kvalet av styrsystem, sen är det egentligen bara mappning som återstår.
1 februari, 2010 kl. 11:17 #120864specialized
DeltagareModerator Mode On
Off-topic diskussioner får ni ta på PM eller i Bodyshot´s projekttråd.
Back to topic !!Off
BBSkarin : Snygg bild och bil. Välkommen till forumet !
Google gör mig smart, Photoshop gör mig snygg1 februari, 2010 kl. 11:31 #120876TKarlsson
DeltagareHej Karin!
Verkligen superkul med fler tjejer som har intresse för impreza. Hoppas att du kommer på träffar i framtiden, med eller utan din fina bil!Fjortis mode ON
Argh. Jag måste lära mig att gömma mig för moderatorer. Dom förstör alltid allt det roliga! 😛1 februari, 2010 kl. 15:59 #120884BBSkarin
DeltagareHaha tack alla! Ni far far forlata min stavning och Svenska om de later konstigt. Har bott i USA nastan hela mitt liv sa de kanske blir lite fel har och dar. Kanns jatte tryggt att ha folk som ar lika intresserad i Imprezas har i trakterna. Hoppas jag kan komma med pa en traff snart!
1 februari, 2010 kl. 20:00 #120860Kvarnis
DeltagareHej och Välkommen
Vit är självklart snyggast på en kokare(Subaru):7 , har en vit själv(GC8 STI-RA) 😀 iofs även blå(STI-02) 😉
Ser mycket trevlig ut, vem hr gjort jobbet på bilen?
Kännr ju till en del i Usa då jag handlat från x anatal företag genom åren.Så jur kom det sig att du handla Subaru då,det är ju inte direkt ett jätte stort bil märke i Usa och Rally är ju inte heller så stort i Usa heller.
Hmm New Jersey hejade du på Devils då lr 😀
1 februari, 2010 kl. 20:49 #120878Steewe
DeltagareVad kul! Själv har jag precis (1,5 år sedan) flyttat från Uppsala och studierna. Köpte min första Subaru i somras och är nu inne på min andra. Kommer nog åka till Ua lite i vår och sommar, då får du hålla lite koll efter mig. 🙂 Lycka till med studierna, vad är det du ska läsa?//SS
Ekonomi och Svensk kultur, jag kommer och halla ett oga utte for dig!
Ahh, trevligt! Så du ska hänga på Ekonomikum alltså. 🙂 Ska meddela nästa gång jag åker till Uppsala, så ska du få höra lite Boxer.. Nu när du är i Sverige, blir det rallyt nästa helg?
//SS
1 februari, 2010 kl. 22:34 #120885BBSkarin
DeltagareHej och VälkommenVit är självklart snyggast på en kokare(Subaru):7 , har en vit själv(GC8 STI-RA) 😀 iofs även blå(STI-02) ;)Ser mycket trevlig ut, vem hr gjort jobbet på bilen?Kännr ju till en del i Usa då jag handlat från x anatal företag genom åren.Så jur kom det sig att du handla Subaru då,det är ju inte direkt ett jätte stort bil märke i Usa och Rally är ju inte heller så stort i Usa heller.Hmm New Jersey hejade du på Devils då lr 😀
Fast min ar inte vita Subaru fargen tyvarr 🙁 men de ar min egen farge, Satin White Pink Pearl. De blanker rosa i solen fast inte for mycke, killar kan fortfarande kora den utan att bli mobbad! De en shopp som heter Precision som har satt pa alt och tuned mej. Och sen en shopp till som heter Wired som har satt pa mina KW Variant 3 koilovers. Men jag kanner till ganska manga foretag ocksa. Vilka ar de du tanker pa? Nahh de ar inte sa himmla stort an, men de borjar bli de nu, i alla fall Subaru borjar bli ganska sa stort. Jag kanner manga som kor subaru. Jag har nog alskat Subaru sen jag va 15, varfor vet jag inte, de bara kanndes ratt!:D Haha hockey kanner jag inte till sa bra men har varit pa en Devils match!
1 februari, 2010 kl. 22:40 #120886BBSkarin
DeltagareVad kul! Själv har jag precis (1,5 år sedan) flyttat från Uppsala och studierna. Köpte min första Subaru i somras och är nu inne på min andra. Kommer nog åka till Ua lite i vår och sommar, då får du hålla lite koll efter mig. 🙂 Lycka till med studierna, vad är det du ska läsa?//SS
Ekonomi och Svensk kultur, jag kommer och halla ett oga utte for dig!
Ahh, trevligt! Så du ska hänga på Ekonomikum alltså. 🙂 Ska meddela nästa gång jag åker till Uppsala, så ska du få höra lite Boxer.. Nu när du är i Sverige, blir det rallyt nästa helg?//SS
Ja de ar Ekonomikum och Engelska Parken som galler altsa haha. Ja tack garna! Saknar min ”boxer rumble.” Vet du, jag har forskokt overtyga min kusin att komma med mej till Karlstad men de ville hon absolut inte, sa ja tror de blir inget rally for mej i ar heller.;(
2 februari, 2010 kl. 11:02 #120871Bodyshot
DeltagareKul Karin, men jag trodde alla i USA med scoobys åkte med GT35R roterat kitt på orginalmotor? 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.