SSC Allmänt snack Träffar Konbana Asfalt med Arturs hos S.A.D.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 120 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

Tror det skulle funka för mig iaf 🙂

Min responsbestyckade vän, du är med på Lördagslistan.Janne

Fan får man inte vara med på båda listorna 😉 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

…jag har allmänt för mycket i att-göra (vuxensaker, husägare är inte bara positiva saker), så jag binder o-gärna upp mig mer just nu.

Men tackar för omtanken! 🙂

/J – siktar på Superstegen och något mer i sommar..

Janne S.A.D.
        Deltagare

Absolut får man teckna sig på bägge dagarna i mån av plats.
          Lördagen är nu uppfylld 2006-05-20.

Janne

STIred
          Deltagare

…jag har allmänt för mycket i att-göra (vuxensaker, husägare är inte bara positiva saker),

Skyll på det 😉 🙂

ska själv börja renovera ett par badrum i påsk…. 😉

STIred
            Deltagare

Absolut får man teckna sig på bägge dagarna i mån av plats.Lördagen är nu uppfylld 2006-05-20.Janne

Det är lugnt kör lördag i första hand som sagt, den som gapar efter mycket…vet man ju hur det brukar sluta 😀

jraberg
              Deltagare

Hej igen.Blocken kom just på en lysande idè 🙂 Eftersom vi saknar intresse anmälan från några som brukar vara klara, vem vet de kanske bara missat att anmäla intresse.ExempelvisKaarloLarsaJerryOzomfl.Så kan vi utöka körningen med en dag.Fredagen den 19/5 2006 Klockan 17-sista bil åker hem.Kan det va något?Janne,fast det var Blocken:s idè.

Hej!

och bra ide var det åxå då jag stött på patrull med barnpassning och information som inte fastnat i mr råbergs sönderstressade hjärna(var visst uppbokad på annat håll den 20:e)
                Janne, om det inte kommer fler på fredagen så kör jag mer än gärna ett ensam-pass med riktig hårdträning..5 minuter vila, banan, vätska sen på’t igen 😀

för att sammanfatta mitt något röriga inlägg. Jag verkar få svårt att komma loss på lördagen om familjefriden ska behållas men fredag passar MKT bättre.
                -JR

Janne S.A.D.
                Deltagare

Hej igen.Blocken kom just på en lysande idè 🙂 Eftersom vi saknar intresse anmälan från några som brukar vara klara, vem vet de kanske bara missat att anmäla intresse.ExempelvisKaarloLarsaJerryOzomfl.Så kan vi utöka körningen med en dag.Fredagen den 19/5 2006 Klockan 17-sista bil åker hem.Kan det va något?Janne,fast det var Blocken:s idè.

Hej!och bra ide var det åxå då jag stött på patrull med barnpassning och information som inte fastnat i mr råbergs sönderstressade hjärna(var visst uppbokad på annat håll den 20:e)Janne, om det inte kommer fler på fredagen så kör jag mer än gärna ett ensam-pass med riktig hårdträning..5 minuter vila, banan, vätska sen på’t igen 😀 för att sammanfatta mitt något röriga inlägg. Jag verkar få svårt att komma loss på lördagen om familjefriden ska behållas men fredag passar MKT bättre.-JR

Då flyttar jag in dig på fredagslistan och således har vi en ledig plats på lördagen.

Janne

LegacyLarsa
                  Keymaster

Hemskt trevligt att ni tänker på oss :7
                    Tyvärr så ser det ut som att jag får lov att jobba fredagen, och lär tyvärr spara in på lite nöjen, då siktet är inställt på Emmaboda, jag kan ju alltid följa med Janne ner och filma/fota..

/Lars

roadtip85
                    Keymaster

Fan att man valde fel vecka i fjällen, nu missade man att få en plats till detta evangemang! Men men, jag får väl hoppas att många hoppar av, eller att det blir flera gånger

//Anders

Janne S.A.D.
                      Deltagare

Fortfarande några platser kvar till fredagen.
                        Jag kommer att lägga upp preliminär deltagarlista för de 2 dagarna här på forumet på fredag.
                        En lista för respektive dag.

Janne

Davve
                        Deltagare

Jag måste tyvvär avanmäla mig. Jag måste fixa med huset 🙁

Hade passat bättre i Juni.. Men ha det så skoj!!

/D- LADDAR INFÖR SS 2006

Janne S.A.D.
                          Deltagare

Jag måste tyvvär avanmäla mig. Jag måste fixa med huset :(Hade passat bättre i Juni.. Men ha det så skoj!!/D- LADDAR INFÖR SS 2006

Tråkigt Davve hade sett fran emot att du skulle närvara.
                            Har nu tagit bort dig från lördagslistan.

janne

Janne S.A.D.
                            Deltagare

Hej hopp

Precis nu varit ute och kört konbanan, våt asfalt men ändå, suck vilka sladdar.

Janne

Ps glöm inte köpa tidningen Street Xtreme på torsdag.
                              Stor STI test Blockens kokare mot ny -06.
                              Bra läsning och fräna bilder.
                              😛
                              ds

Janne S.A.D.
                              Deltagare

Hej Hopp alla glada Subarudrivers.
                                I morgon torsdag kommer ett nytt nummer av Street Xtreme ut.
                                Stor Subarutest Blockens gamla STI mot ny -06:a.
                                Testet utfördes i dryga 2 timmar av blocken och undertecknad.
                                S.A.D:s vinterbana, snöbetäckt betongplatta och dragracing 201 meter.
                                Gissa om Blockens och mina mungipor va på topp.

Köp den läs den och kom gärna med synpunkter här.

Subaru testdriver
                                Janne.

Janne S.A.D.
                                Deltagare

Hej.
                                  Som det ser ut nu är anmälningsläget enligt följande.

Lördagslistan:
                                  Catrine
                                  Arne
                                  Mats
                                  Kenneth
                                  Daniel
                                  Thorlake
                                  Kvarnis
                                  Raul
                                  Janne 248
                                  Walle
                                  Jan-Erik
                                  BVS Robban
                                  Björmans Bil Mange
                                  Västerås Mange
                                  RoadTip 85

15 st klara för lördagen, dvs det finns plats för en till.
                                  Någon som är intresserad så kopiera ovan och lägg in ert namn.

Fredagslistan:
                                  JR

Det finns alltså 11 platser kvar till fredagskörningen, inget hinder att köra 2 dagar om man vill. Fyll på listan och kopiera in den i forumet.

Biljetter till Arturs är nu beställda.

Janne som kommer troligtvis att köra Mazda 6 MPS för test.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 120 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.