› SSC › Allmänt snack › Träffar › Konbana Asfalt med Arturs hos S.A.D.
- Detta ämne har 119 svar, 6,042 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
Janne S.A.D..
-
FörfattareInlägg
-
24 mars, 2006 kl. 09:48 #141319
STIred
DeltagareTror det skulle funka för mig iaf 🙂
Min responsbestyckade vän, du är med på Lördagslistan.Janne
Fan får man inte vara med på båda listorna 😉 😀
24 mars, 2006 kl. 10:12 #141282SecretAgentMan
Deltagare…jag har allmänt för mycket i att-göra (vuxensaker, husägare är inte bara positiva saker), så jag binder o-gärna upp mig mer just nu.
Men tackar för omtanken! 🙂
/J – siktar på Superstegen och något mer i sommar..
24 mars, 2006 kl. 10:24 #141349Janne S.A.D.
DeltagareAbsolut får man teckna sig på bägge dagarna i mån av plats.
Lördagen är nu uppfylld 2006-05-20.Janne
24 mars, 2006 kl. 10:46 #141320STIred
Deltagare…jag har allmänt för mycket i att-göra (vuxensaker, husägare är inte bara positiva saker),
Skyll på det 😉 🙂
ska själv börja renovera ett par badrum i påsk…. 😉
24 mars, 2006 kl. 10:48 #141321STIred
DeltagareAbsolut får man teckna sig på bägge dagarna i mån av plats.Lördagen är nu uppfylld 2006-05-20.Janne
Det är lugnt kör lördag i första hand som sagt, den som gapar efter mycket…vet man ju hur det brukar sluta 😀
24 mars, 2006 kl. 14:12 #141297jraberg
DeltagareHej igen.Blocken kom just på en lysande idè 🙂 Eftersom vi saknar intresse anmälan från några som brukar vara klara, vem vet de kanske bara missat att anmäla intresse.ExempelvisKaarloLarsaJerryOzomfl.Så kan vi utöka körningen med en dag.Fredagen den 19/5 2006 Klockan 17-sista bil åker hem.Kan det va något?Janne,fast det var Blocken:s idè.
Hej!
och bra ide var det åxå då jag stött på patrull med barnpassning och information som inte fastnat i mr råbergs sönderstressade hjärna(var visst uppbokad på annat håll den 20:e)
Janne, om det inte kommer fler på fredagen så kör jag mer än gärna ett ensam-pass med riktig hårdträning..5 minuter vila, banan, vätska sen på’t igen 😀för att sammanfatta mitt något röriga inlägg. Jag verkar få svårt att komma loss på lördagen om familjefriden ska behållas men fredag passar MKT bättre.
-JR24 mars, 2006 kl. 16:58 #141350Janne S.A.D.
DeltagareHej igen.Blocken kom just på en lysande idè 🙂 Eftersom vi saknar intresse anmälan från några som brukar vara klara, vem vet de kanske bara missat att anmäla intresse.ExempelvisKaarloLarsaJerryOzomfl.Så kan vi utöka körningen med en dag.Fredagen den 19/5 2006 Klockan 17-sista bil åker hem.Kan det va något?Janne,fast det var Blocken:s idè.
Hej!och bra ide var det åxå då jag stött på patrull med barnpassning och information som inte fastnat i mr råbergs sönderstressade hjärna(var visst uppbokad på annat håll den 20:e)Janne, om det inte kommer fler på fredagen så kör jag mer än gärna ett ensam-pass med riktig hårdträning..5 minuter vila, banan, vätska sen på’t igen 😀 för att sammanfatta mitt något röriga inlägg. Jag verkar få svårt att komma loss på lördagen om familjefriden ska behållas men fredag passar MKT bättre.-JR
Då flyttar jag in dig på fredagslistan och således har vi en ledig plats på lördagen.
Janne
24 mars, 2006 kl. 17:11 #141285LegacyLarsa
KeymasterHej igen.Blocken kom just på en lysande idè 🙂 Eftersom vi saknar intresse anmälan från några som brukar vara klara, vem vet de kanske bara missat att anmäla intresse.ExempelvisKaarloLarsaJerryOzomfl.Så kan vi utöka körningen med en dag.Fredagen den 19/5 2006 Klockan 17-sista bil åker hem.Kan det va något?Janne,fast det var Blocken:s idè.
Hemskt trevligt att ni tänker på oss :7
Tyvärr så ser det ut som att jag får lov att jobba fredagen, och lär tyvärr spara in på lite nöjen, då siktet är inställt på Emmaboda, jag kan ju alltid följa med Janne ner och filma/fota../Lars
27 mars, 2006 kl. 19:49 #141329roadtip85
KeymasterFan att man valde fel vecka i fjällen, nu missade man att få en plats till detta evangemang! Men men, jag får väl hoppas att många hoppar av, eller att det blir flera gånger
//Anders
28 mars, 2006 kl. 06:45 #141351Janne S.A.D.
DeltagareFortfarande några platser kvar till fredagen.
Jag kommer att lägga upp preliminär deltagarlista för de 2 dagarna här på forumet på fredag.
En lista för respektive dag.Janne
28 mars, 2006 kl. 07:22 #141309Davve
DeltagareJag måste tyvvär avanmäla mig. Jag måste fixa med huset 🙁
Hade passat bättre i Juni.. Men ha det så skoj!!
/D- LADDAR INFÖR SS 2006
28 mars, 2006 kl. 08:51 #141352Janne S.A.D.
DeltagareJag måste tyvvär avanmäla mig. Jag måste fixa med huset :(Hade passat bättre i Juni.. Men ha det så skoj!!/D- LADDAR INFÖR SS 2006
Tråkigt Davve hade sett fran emot att du skulle närvara.
Har nu tagit bort dig från lördagslistan.janne
28 mars, 2006 kl. 14:57 #141353Janne S.A.D.
DeltagareHej hopp
Precis nu varit ute och kört konbanan, våt asfalt men ändå, suck vilka sladdar.
Janne
Ps glöm inte köpa tidningen Street Xtreme på torsdag.
Stor STI test Blockens kokare mot ny -06.
Bra läsning och fräna bilder.
😛
ds29 mars, 2006 kl. 21:28 #141354Janne S.A.D.
DeltagareHej Hopp alla glada Subarudrivers.
I morgon torsdag kommer ett nytt nummer av Street Xtreme ut.
Stor Subarutest Blockens gamla STI mot ny -06:a.
Testet utfördes i dryga 2 timmar av blocken och undertecknad.
S.A.D:s vinterbana, snöbetäckt betongplatta och dragracing 201 meter.
Gissa om Blockens och mina mungipor va på topp.Köp den läs den och kom gärna med synpunkter här.
Subaru testdriver
Janne.3 april, 2006 kl. 05:44 #141355Janne S.A.D.
DeltagareHej.
Som det ser ut nu är anmälningsläget enligt följande.Lördagslistan:
Catrine
Arne
Mats
Kenneth
Daniel
Thorlake
Kvarnis
Raul
Janne 248
Walle
Jan-Erik
BVS Robban
Björmans Bil Mange
Västerås Mange
RoadTip 8515 st klara för lördagen, dvs det finns plats för en till.
Någon som är intresserad så kopiera ovan och lägg in ert namn.Fredagslistan:
JRDet finns alltså 11 platser kvar till fredagskörningen, inget hinder att köra 2 dagar om man vill. Fyll på listan och kopiera in den i forumet.
Biljetter till Arturs är nu beställda.
Janne som kommer troligtvis att köra Mazda 6 MPS för test.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.