SSC Allmänt snack Träffar Konbana Asfalt med Arturs hos S.A.D.

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 120 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

fark!Jag måste hitta en hjälm.. jag antar att min gamla jofa-hjälm inte funkar??

Finns någon här som du kan låna.Janne

Låter bra, nu blev jag lugn igen.

Janne S.A.D.
      Deltagare

Inga problem.
        Kul att kunna hjälpa till.

SO
        2 m/s Lördag morgon mulet

12°
        SV
        3 m/s Lördag lunch sol med enstaka regnskurar

13°
        S
        2 m/s Lördag em sol med enstaka regnskurar

Skapligt eller hur.

Janne

Janne S.A.D.
        Deltagare

Frågan är om Blocken tänker ta med den (nya) WRC-Saaben på lördag.
          😛

Janne

Blocken
          Deltagare

Frågan är om Blocken tänker ta med den (nya) WRC-Saaben på lördag.:P Janne

Såklart :+

/AB

Crescent Boge KokarEdition I

Patrik K
            Deltagare

Halloj! =)

Ja blir det ngt av idag Janne?? Verkar mest som om det snackas om Lördagen hela tiden men vi då, vi ynka få som ska köra idag… :+

Det verkar inte som jag hinner få min hjälm trots Jonas idoga arbete med att på bra pris o få hem grejerna, men får man inte köra så man man kolla på (trist) – men ngn vänlig själ kan kanske låna ut…

/ Patrik K – gult är fuiiiint och vi får se m det är en snabb färg ikväll 😛

Janne S.A.D.
              Deltagare

Halloj! =)Ja blir det ngt av idag Janne?? Verkar mest som om det snackas om Lördagen hela tiden men vi då, vi ynka få som ska köra idag… :+ Det verkar inte som jag hinner få min hjälm trots Jonas idoga arbete med att på bra pris o få hem grejerna, men får man inte köra så man man kolla på (trist) – men ngn vänlig själ kan kanske låna ut…/ Patrik K – gult är fuiiiint och vi får se m det är en snabb färg ikväll 😛

Jo då

Idag fredag kör vi mellan 17.00-??????? mörker eller mer. välkommna

Hjälm finns att låna.

tror det är 4-5 st ikväll.

Larsa bytt från fredag till lördag.

I morgon lörddag är det 15 st så det finns plats för en till.

Janne

roadtip85
                Keymaster

Är det ingen från stockholm som vill åka karavan i morgon?
                  Säg en plats och tid i så fall så kommer jag dit! 🙂

//Anders

Janne S.A.D.
                  Deltagare

Halloj! =)Ja blir det ngt av idag Janne?? Verkar mest som om det snackas om Lördagen hela tiden men vi då, vi ynka få som ska köra idag… :+ Det verkar inte som jag hinner få min hjälm trots Jonas idoga arbete med att på bra pris o få hem grejerna, men får man inte köra så man man kolla på (trist) – men ngn vänlig själ kan kanske låna ut…/ Patrik K – gult är fuiiiint och vi får se m det är en snabb färg ikväll 😛

Jo då Idag fredag kör vi mellan 17.00-??????? mörker eller mer. välkommnaHjälm finns att låna.tror det är 4-5 st ikväll.Larsa bytt från fredag till lördag.I morgon lörddag är det 15 st så det finns plats för en till.Janne

Sorry menar Lördag.

syke
                    Blockerad

Är det ingen från stockholm som vill åka karavan i morgon?Säg en plats och tid i så fall så kommer jag dit! :)//Anders

Jag karavaniserar gärna, är lite osäker på hur lång tid det tar, men McDonalds barkarby (handelsplats, vid BRL och outletarna) brukar vara en het början. Tid? Ska vi vara där 9 kanske man ska rulla från barkarby vid 8?

roadtip85
                      Keymaster

Är det ingen från stockholm som vill åka karavan i morgon?Säg en plats och tid i så fall så kommer jag dit! :)//Anders

Jag karavaniserar gärna, är lite osäker på hur lång tid det tar, men McDonalds barkarby (handelsplats, vid BRL och outletarna) brukar vara en het början. Tid? Ska vi vara där 9 kanske man ska rulla från barkarby vid 8?

Det låter bra! Jag kommer dit typ kvart i!

syke
                        Blockerad

Edit: Jag hittade den gamla tråden om att köra i västerås, då var avfärden från McD en kvart tidigare. Så vi far från McDonalds 07:45, var där ca 07:30!

roadtip85
                          Keymaster

Edit: Jag hittade den gamla tråden om att köra i västerås, då var avfärden från McD en kvart tidigare. Så vi far från McDonalds 07:45, var där ca 07:30!

Check!:)

Mr Walle
                            Deltagare

va bra,då dyker jag också upp vid mcd

arellano
                              Deltagare

Ok Mcd 7:30
                                Walle Rondellen 7:05

Janne S.A.D.
                                Deltagare

1,20 med en gt= bästa tid under fredagskörningen.

Janne

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 120 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.