SSC Allmänt snack Träffar KONBANA den 25/10 i Västerås på S.A.D. MISSA INTE!!!

• Detta ämne har 23 svar, 1,711 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Patrik K.
Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    roadtip85
    Keymaster

1. Fredrik ”Halle” Hallgren – KLAR!2. Lotta # 928 – KLAR!3. Ubbe # 951 – KLAR!4. Henrik ”Spike” – KLAR!5. Anders ”Roadtrip” – KLAR!6. Pontus ”GT99” – KLAR!7. Stefan F ”Syke” – KLAR!8. Daniel # 1159 ”Dojjan” – KLAR!9. Krille_G – KLAR!10. Mikael ”Alrik” – KLAR!11. Roger ”Dragster”12. Roger Ring13. Daniel83 – KLAR!14. Renwar ”Crazy Kurd”15. Jeppe*** Vem fan är ”Konbanaroger” som betalt??? En av Rogerna, Renwar, Pehr, Jeppe och dina adepter, money means business!!!****

Nr 11: Roger ”Dragster” är väl ändå samma som, Nr 12: Roger Ring?! Eller är jag förvirrad?? Jag gissar iaf att det är han som betalat!!:P

GT99
      Deltagare

Det stämmer det är samma person 🙂

Pehr måste nog tyvärr hoppa av då han blir kvar på jobbet en dag extra.
        Kommer eventuellt senare under dagen men då kan han och jag turas om att köra.

Patrik K
        Deltagare

Nr 11: Roger ”Dragster” är väl ändå samma som, Nr 12: Roger Ring?! Eller är jag förvirrad?? Jag gissar iaf att det är han som betalat!!:P

Men vad bra då 🙂 , då finns det en ledig plats, antingen för SSI-medlemmar eller för andra intresserade

Anmäl er och betala gärna snarast!:+

Det stämmer det är samma person

Pehr måste nog tyvärr hoppa av då han blir kvar på jobbet en dag extra.
          Kommer eventuellt senare under dagen men då kan han och jag turas om att köra.

//Pontus

Pontus: Han kan komma om det finns plats, men då gäller full betalning oavsett hur länge han kör, that´s the rule.

// Patrik K

GT99
          Deltagare

Pontus: Han kan komma om det finns plats, men då gäller full betalning oavsett hur länge han kör, that´s the rule.// Patrik K

Jag menade att om han kommer kör han istället för mig några omgångar och tar således inte en extra plats men vill du ha betalt iaf ordnar vi såklart det.

karlzzon.
            Deltagare

Jag skall till Västerås på Lördan men kommer att va upptagen till ca 15,00-16,00 men är ni kvar då kommer jag förbi o säger hej!!!!

ps. Jag skall avsluta min aktivitet på Hässlö så det är ju nära o bra 🙂

Patrik K
              Deltagare

Pontus: Han kan komma om det finns plats, men då gäller full betalning oavsett hur länge han kör, that´s the rule.// Patrik K

Jag menade att om han kommer kör han istället för mig några omgångar och tar således inte en extra plats men vill du ha betalt iaf ordnar vi såklart det.

Det som gäller är en startavgift per förare och ekipage, är det så att man tröttnar på eftermiddagen och inte vill köra mer, ja då gör man inte det.
                Oftast brukar vi säga okay till om man vill låta en vän som är med i bilen prova på i ens egen bil några vändor då man själv avstår, men precis som Ubbe och Lotta gör betalar man två startavgifter om man är ”två” ekipage, även om bilen är densamma.

Din kompis är välkommen men då gäller samma betalning som för alla andra, oavsett hur mycket han eller du ska köra och då gärna i förskott. Samma procedur som alltid för att undvika strul vilket har fungerat klanderfritt.

// Patrik K

Patrik K
                Deltagare

Jag skall till Västerås på Lördan men kommer att va upptagen till ca 15,00-16,00 men är ni kvar då kommer jag förbi o säger hej!!!!ps. Jag skall avsluta min aktivitet på Hässlö så det är ju nära o bra 🙂

Tror inte vi kommer hålla på då, men sväng gärna förbi och kolla 🙂

SAD ligger längst bort på Hässlöflygplatsen, samma nedfart som gymnasiet, håll bara höger nere i svängen, you can´t miss it! :+

// Patrik K

Patrik K
                  Deltagare

Ställ hellst frågor och för diskussionen framåt i inför/under/efter-snackstråden. Här kör vi anmälningar!
                    1. Fredrik ”Halle” Hallgren – KLAR!
                    2. Lotta # 928 – KLAR!
                    3. Ubbe # 951 – KLAR!
                    4. Henrik ”Spike” – KLAR!
                    5. Anders ”Roadtrip” – KLAR!
                    6. Pontus ”GT99” – KLAR!
                    7. Stefan F ”Syke” – KLAR!
                    8. Daniel # 1159 ”Dojjan” – KLAR!
                    9. Krille_G – KLAR!
                    10. Mikael ”Alrik” – KLAR!
                    11. Roger ”Dragster” – KLAR!
                    12. Krille_G:s kompis
                    13. Daniel83 – KLAR!
                    14. Renwar ”Crazy Kurd” – KLAR!
                    15. Jeppe

Nybörjarlista: Administreras av Jeppe, Regionsansvarig Stockholm
                    1. ?
                    2. ?
                    3. ?

Ej medlemlista: LÅST! Välkommen!
                    1. Emil Rasmusson – Evo V – KLAR!
                    2. Ledig!

Många intresserade, nästan ala betalningar inne. Vill gärna se alla klara innan morgondagens slut!

Reservlista:
                    1.
                    2.
                    3.
                    4.
                    5.

// Patrik K – Har beställt bra väder tills på Lördag, vilket nu är kollat, ser bra ut 😛 😛

Patrik K
                    Deltagare

– Listan fastställd –
                      – Alla som anmält er! Varmt välkommna!! –

🙂 🙂 🙂 Fredrik ”Halle” Hallgren och Jesper är de som håller i trådarna under dagen tillsammans med S.A.D. Janne 🙂 🙂

1. Fredrik ”Halle” Hallgren – KLAR!
                      2. Lotta # 928 – KLAR!
                      3. Ubbe # 951 – KLAR!
                      4. Henrik ”Spike” – KLAR!
                      5. Anders ”Roadtrip” – KLAR!
                      6. Pontus ”GT99” – KLAR!
                      7. Stefan F ”Syke” – KLAR!
                      8. Daniel # 1159 ”Dojjan” – KLAR!
                      9. Krille_G – KLAR!
                      10. Mikael ”Alrik” – KLAR!
                      11. Roger ”Dragster” – KLAR!
                      12. Daniel83 – KLAR!
                      13. Renwar ”Crazy Kurd” – KLAR!
                      14. Jeppe – ”KLAR”

Ej medlemlista: LÅST! Välkommen!
                      1. Emil Rasmusson – Evo V – KLAR!
                      2. Krille_G:s kompis – inväntar betalning

Nybörjarlista: Administreras av Jeppe, Regionsansvarig Stockholm
                      1. Rockie 1
                      2. Rockie 2
                      3. Rockie 3

Reservlista:
                      1.

Det totala antalet har begränsats till 20st ekipage efter samtal med S.A.D. Janne.

// Patrik K – Ser ut som uppehåll, så ha det nu riktigt trevligt! :+

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.