› SSC › Allmänt snack › Träffar › Konbana i Västerås på S.A.D. 10/11
- Detta ämne har 73 svar, 3,444 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av
Janne S.A.D..
-
FörfattareInlägg
-
3 november, 2007 kl. 08:35 #149090
challe
DeltagareLite snö har väl aldrig hindrat, fram med saltbilen bara 😛
3 november, 2007 kl. 08:38 #149026syke
BlockeradHinder? Vem har pratat om hinder? Jag har inte fått prova fulldubben än 😉
6 november, 2007 kl. 16:20 #149075Patrik K
DeltagareSNÖ! Är det verkligen någon mening med att ta med r-däcken?
Det blir ingen snö, o skulle det mot all förmodan bli det så saltar vi :+
Man ska se möjligheterna i tillvaron och inte problemen :9 Vill du köra med fulldubb så får du fråga S.A.D. Janne först med tanke på slitaget, men du får plantera om gräsmattan själv, för halt lär det bli för dig :+
Välkommen vilka däck du än tar
// Patrik K
6 november, 2007 kl. 16:23 #149076Patrik K
DeltagareKORV!!! som SPIKE brukar utropa…
Ta med er bästa grillhumöret!!!
Jag har kollat möjligheterna med S.A.D. Janne – grillmöjligheter finnes, och klubben kommer bjuda på tjockkorv med bröd och ngn enkel dricka :9 , önskas ngt annat så ta med det själv// Patrik K – väl mött på Lördag – detta ska bli kul
6 november, 2007 kl. 19:27 #149051tendency
DeltagareÄr ni kvar och kör sent in på eftermiddagen? Isf kan jag svänga förbi efter jobbet, kika, hälsa och fota lite. 🙂 Alltid kul att titta på lite körning.
6 november, 2007 kl. 19:43 #149062SPiKE
DeltagareHörde jag korv???
Kanske måste komma förbi en sväng iaf :9
6 november, 2007 kl. 19:47 #149027syke
BlockeradSNÖ! Är det verkligen någon mening med att ta med r-däcken?
Det blir ingen snö, o skulle det mot all förmodan bli det så saltar vi :+ Man ska se möjligheterna i tillvaron och inte problemen :9 Vill du köra med fulldubb så får du fråga S.A.D. Janne först med tanke på slitaget, men du får plantera om gräsmattan själv, för halt lär det bli för dig :+ Välkommen vilka däck du än tar// Patrik K
Jag har ju ingen kombi och bara plats för en uppsättning .. så frågan är, vilka tar jag med? 🙂
6 november, 2007 kl. 20:17 #149077Patrik K
DeltagareÄr ni kvar och kör sent in på eftermiddagen? Isf kan jag svänga förbi efter jobbet, kika, hälsa och fota lite. 🙂 Alltid kul att titta på lite körning. Impreza GT sedan 1999
Hur länge vi blir kvar beror helt och hållet på alla som är där och Janne, vi är ju trots allt på hans ”bakgård” 🙂
Men jag tror absolut vi har avbrutit innan det blir mörkt för att inte ta några risker.
// Patrik K
6 november, 2007 kl. 20:20 #149078Patrik K
DeltagareHörde jag korv???Kanske måste komma förbi en sväng iaf :9
SPIKE – Att du gjorde!!! 😛 😛 😛
Kom hit vet ja så bjuder jag på banavgift, grillad bratwurts, kanske får du till och ed räksallad, dricka + husrum så kan du vara med på en utgång på kvällen.
// Patrik K
6 november, 2007 kl. 20:25 #149079Patrik K
Deltagare#. Namn – Val av bil
1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval!
2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR!
3. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
4. Halle – Impreza – KLAR!
5. Ozze – Lancia Dedra – KLAR!
6. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar!
7. Adam K – Impreza GT – KLAR!
8. Patrik K – Impreza GT – KLAR!
9. Surbarbro- Impreza – KLAR!
10. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
11. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12.
13.
14.
15. Krille_G – tjejens Honda? – KLAR?
(((16. SPIKE – Impreza WRX STI 06 + korvsug-KLAR?))):D+ ev. fler platser
8 november, 2007 kl. 09:33 #149035LegacyLarsa
KeymasterMan är ju lite sugen, det har ju blivit liite lite med den varan i år, och wrc-hynda är ju alltid trevligt..
/Lars
8 november, 2007 kl. 11:26 #149028syke
BlockeradJag försöker övertala sambon att följa med, mest för att jag vill att hon ska veta vad som händer om hon kör bilen i vinter och får bakhjulssläpp/råkar gasa till lite för mycket, eller om hon måste tvärnita utan abs på snö … men hon är lite tveksam. Kan block ringa och övertala henne kanske? 🙂
8 november, 2007 kl. 11:50 #149040Blocken
Deltagare…men hon är lite tveksam. Kan block ringa och övertala henne kanske? 🙂
SKITBRA att du informerar och instruerar henne! Min Pernilla gjorde europas häftigaste panikbroms förra veckan när ett stort rådjur ville korsa vägen! Jä-lar så hårt och bestämt hon stod på ABS’en! Det gick säkert däck och bromsar för en tjuga – skitfränt!
Egentligen behöver jag nog inte ringa och övertala din dam, Syke. Hon kan själv surfa in på http://www.swedishactivedriving.se/main.php?page=nyheter&ext_link=nyheter&lang_id=0 och läsa de bra tips som SAD-Janne sammanställt. Nyttigt som tusan 🙂
/Blocken
8 november, 2007 kl. 14:08 #149054alrik
DeltagareIfall vädret håller i sig kommer de saltas eller kommer de vara svinhalt?
/Mikael – funderar över bilval
8 november, 2007 kl. 14:15 #149036LegacyLarsa
KeymasterKonbana i vinterföre låter hemskt trevligt :7
/Lars
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.