› SSC › Allmänt snack › Träffar › Konbana i Västerås på S.A.D. 10/11
- Detta ämne har 73 svar, 3,444 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av
Janne S.A.D..
-
FörfattareInlägg
-
8 november, 2007 kl. 14:37 #149055
alrik
DeltagareKonbana i vinterföre låter hemskt trevligt :7 /Lars
Vinterföre kan nog vara skoj som attans!
Dock så är det blött och slaskigt i Västerås och SHMI lovar minusgrader hela lördagen. Den kombinationen skulle ge ett mkt tråkigt underlag tror jag.
8 november, 2007 kl. 15:09 #149029syke
BlockeradMen man torde inte ha något behov av r-däck?
8 november, 2007 kl. 17:42 #149087Surbarbro
DeltagareVad har man för val?
Sommardäcken slut.
R-däcken körda på Emmaboda. Innan nya)
Vinterdäck dubb? Inte mycket kvar.
Ja, alla ni som har bra förslag!
Vad väljer man?
Måste nog byta imorgon.
Förslag?
/ Catrine8 november, 2007 kl. 18:00 #149063SPiKE
Deltagare(((16. SPIKE – Impreza WRX STI 06 + korvsug-KLAR?))):D
Måste nog göra dig besviken, men min stackars bil har åkt på en såndär rejäl Klasagasaförkylning och står hos doktorn på penicillin kur. Vill inte åka WRC Atos med Wältrisk i konbana :+ .
Korvsug?????? Du vet att jag är gift va? 😀 😀 😀
/H – Äter korv… :9
8 november, 2007 kl. 18:31 #149046Yonaz
Deltagare😀 Korvsug
8 november, 2007 kl. 18:38 #149093555_STI
DeltagareJag är i England 🙁
Vem vet.. kanske en WR1 eller Spec C följer med hem 🙂
Ha det så bra alla och nån måste äta en korv åt mig, jag skall äta paj 😉
8 november, 2007 kl. 18:40 #149094Klasagasa
DeltagareTa en åt mig oxå… Gärna en Lichtfield om det inte blir för omständigt?
8 november, 2007 kl. 19:58 #149030syke
BlockeradVad har man för val?Sommardäcken slut.R-däcken körda på Emmaboda. Innan nya)Vinterdäck dubb? Inte mycket kvar.Ja, alla ni som har bra förslag!Vad väljer man?Måste nog byta imorgon.Förslag?/ Catrine
Jag står lite och väger jag med. Har vinterhjulen med dubbdäck på, sommardäcken finns tillgängliga, r-däcken likaså. Blir det runt 0-gradigt borde det vara svårt att få grepp med både sommar- och r-däck. I-Landsproblem! 🙂
När, var, hur åker du mot V-ås? Vi kanske kan ha en minikaravan? Jag kör helst inte snabbare än 100 för då låter det så jävligt :+
9 november, 2007 kl. 10:21 #149041Blocken
Deltagare😀 Korvsug
ASGARV!! 😀
Vad har ni på G egentligen? Kul att se att regionsansvarige vidgar vyerna, men… …på en SSi-träff?! 😉 :+
/AB
9 november, 2007 kl. 10:51 #149037LegacyLarsa
KeymasterHur är, vädret i västeråås? Här i Bårläänge, så snöar det friskt med defenetivt slaskplannings varning.
/Lars -som har tagit en runda i det våta..
9 november, 2007 kl. 11:29 #149031syke
BlockeradOlja bytt, backspeglarna infällda, sugkorv inhandlad och sambon är övertalad att komma på lek o lär! Ett paket såna här är inhandlade till de som vill ha också!
http://img139.imageshack.us/img139/1738/ballerinazh9.jpg#. Namn – Val av bil
1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval!
2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR!
2.5 Helena – Impreza Type-RA – KLAR!
3. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
4. Halle – Impreza – KLAR!
5. Ozze – Lancia Dedra – KLAR!
6. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar!
7. Adam K – Impreza GT – KLAR!
8. Patrik K – Impreza GT – KLAR!
9. Surbarbro- Impreza – KLAR!
10. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
11. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12.
13.
14.
15. Krille_G – tjejens Honda? – KLAR?
(((16. SPIKE – Impreza WRX STI 06 + korvsug-KLAR?))):D9 november, 2007 kl. 12:33 #149056alrik
DeltagareHur är, vädret i västeråås? Här i Bårläänge, så snöar det friskt med defenetivt slaskplannings varning./Lars -som har tagit en runda i det våta..
Än så länge enbart regn. Fast det ska övergå till snöande enligt SMHI.
Uppdatering:
Snöar nu utanför Sala./Mikael
9 november, 2007 kl. 14:06 #149080Patrik K
DeltagareNu är banan satt!
Den kommer både vara snabb och knixig, precis som vi gillar dom. Janne och jag var ute vid 12-snåret idag och placerade koner.Oavsett väder så kör vi :+ , däckval och fart bestäms av föraren och väderleken 😛 . Banan passar alla väderlekar. Själv kommer jag göra en Carlos och köra på mina torra och stenhårda gamla sommarpuckar, ser det som en utmaning och bra övning 😀
VÄDERRAPPORT: I Västerås just nu så regnar det, har det gjort till och från hela dagen, i morgon kommer det vara några plusgrader enligt de väderleksrapporter jag lyssnat på, så är det lite is så försvinner den snabbt, är det blött bränner vi bort blötan med varm rattförning, och som alla vet har ”plattan” utanför S.A.D. remarkabla egenskaper för upptorkning :9
Barbro & Syke: Underbart att ni kommer upp och gör oss sällskap, härligt att se erat engagemang. Hoppas Larsa kommer ner han med.
Syke: Korv, bröd, senap & ketchup + ngt blött kommer klubben bjuda betalande SSI-medlemmar på (övriga kan ge en symbolisk summa), men vill du ta med mer så stoppar jag dig inte 😉
VÄLKOMMNA SKA NI VARA ALLA!!! – Vi ses när grindarna öppnar kl.8, för er som är sega i starten så kan det vara bra att veta att senast kl. 09.00 rullar första ekipaget ut på banan. Det är beräknat till 15 bilar/timme så köra kommer vi få göra :P:P:P
// Patrik K – som snart ska iväg och göra de sista inställningarna på bilen.
9 november, 2007 kl. 14:16 #149081Patrik K
DeltagareTrista återbud ;( Adam får inte loss sin bil från SMR…
#. Namn – Val av bil
1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval!
2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR!
3. Helena – Impreza Type-RA – KLAR!
4. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
5. Halle – Impreza – KLAR!
6. Ozze – Lancia Dedra – KLAR!
7. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar!
8. Krille_G – tjejens Honda? – KLAR!
9. Patrik K – Impreza GT – KLAR!
10. Surbarbro- Impreza – KLAR!
11. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12. Kompis till Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
13.
14.
15. Larsa ???9 november, 2007 kl. 17:12 #149038LegacyLarsa
Keymasternågon i västeråstrakten som kan lämna en sen väderrapport typ 21 vore trevligt, så jag vet om jag ska släpa med mig en massa extradäck eller inte
/Lars
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.