› SSC › Allmänt snack › Träffar › Konbana i Västerås på S.A.D. 10/11
- Detta ämne har 73 svar, 3,444 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av
Janne S.A.D..
-
FörfattareInlägg
-
9 november, 2007 kl. 19:34 #149088
Surbarbro
DeltagareVad har man för val?Sommardäcken slut.R-däcken körda på Emmaboda. Innan nya)Vinterdäck dubb? Inte mycket kvar.Ja, alla ni som har bra förslag!Vad väljer man?Måste nog byta imorgon.Förslag?/ Catrine
Jag står lite och väger jag med. Har vinterhjulen med dubbdäck på, sommardäcken finns tillgängliga, r-däcken likaså. Blir det runt 0-gradigt borde det vara svårt att få grepp med både sommar- och r-däck. I-Landsproblem! :)När, var, hur åker du mot V-ås? Vi kanske kan ha en minikaravan? Jag kör helst inte snabbare än 100 för då låter det så jävligt :+
Hallå!
Såg detta nu,sitter ju inte framför datorn på dagarna.
Klart att vi kan åka tillsammans.
Funderar fortfarande hur jag ska göra med däcken.
Tror att jag skippar R- däcken.
Men du, hör av dig till mig.
Har inte ditt nummer. Mitt 070/ 571 18 85
Krama Helena och säg att jag tycker att det är häftigt med en tjej till.Patrik: Tom säger att han hänger med.
Skriv upp Lakrits.
Om inget annat händer.
Hoppa över Stormen!
Ses / Catrine9 november, 2007 kl. 20:23 #149032syke
BlockeradHallå!Såg detta nu,sitter ju inte framför datorn på dagarna.Klart att vi kan åka tillsammans.Funderar fortfarande hur jag ska göra med däcken. Tror att jag skippar R- däcken.Men du, hör av dig till mig.Har inte ditt nummer. Mitt 070/ 571 18 85Krama Helena och säg att jag tycker att det är häftigt med en tjej till.Patrik: Tom säger att han hänger med.Skriv upp Lakrits.Om inget annat händer.Hoppa över Stormen!Ses / Catrine
Hej!
Jag ringer dig imorrnbitti vid 7-7.30 tiden? Tänkte åka från bromma vid den tiden. Vi får se om helena följer med, det beror lite på vilket skick hon är i när hon kommer hem ikväll 🙂
9 november, 2007 kl. 20:59 #149089Surbarbro
DeltagareHallå!
Jag har 30 min till Bromma, med gas.
Tveksamt om vi åker.
Skitväder på gång.
Veronikas mor SMS:a, snö i Gnesta.
Tror att jag spar Leksaken till ett annat tillfälle isådana fall.
Kollar i morgon.
Hade ju sett fram mot dettaHör av dig.
/ Catrine9 november, 2007 kl. 22:28 #149082Patrik K
DeltagareHallå!Jag har 30 min till Bromma, med gas.Tveksamt om vi åker.Skitväder på gång.Veronikas mor SMS:a, snö i Gnesta.Tror att jag spar Leksaken till ett annat tillfälle isådana fall.Kollar i morgon.Hade ju sett fram mot dettaHör av dig./ Catrine
Men nu blir jag ledsen ;(
Såklart du ska komma, det finns plog här o banan är toppenfin, jag kommer antingen köra på vinterdäck som det är nu elle rpå sommardäck. Det blir en teknikbana som kan vara nyttig inför vintern. Det kommer bli mildrare i morgon och om det inte blir det så värmer vi bort snömodden 😀
Korv, bröd, ketchup, senap, läsk o vatten är införskaffat för en mindre armé, så se nu till och kom hit!
// Patrik K – som fixat med bil te nu för att det ska bli åka av(23.20), så svik mig inte nu
9 november, 2007 kl. 22:46 #149083Patrik K
DeltagareJag har mekat som en tok för att få ordning på allt tills i morgon (läs snart idag 😀 ) … så nu vill jag allt att ni som skrivit upp er kommer. Vi kommer ha det hur trevligt som hellst ihop :+
Oavsett väglag och däcksval så kommer det bjudas på helgo körning kan jag utlova. Sisten att äta upp sina korvar får va torsk 😀
Nu ska ajg äta, duscha av mig all skit (mekat i två dar i streck nu), laddad som få men med försiktigheten i backspegeln, och sen soooooooooova så jag är pigg och allert.
Väl mött ute på S.A.D.
// Patrik K – som tycker detta kommer bli skitfränt9 november, 2007 kl. 23:55 #149066Krille_G
Deltagare#. Namn – Val av bil
1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval!
2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR!
3. Helena – Impreza Type-RA – KLAR!
4. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
5. Halle – Impreza – KLAR!
6. Ozze – Lancia Dedra – KLAR!
7. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar!
8. Krille_G – Mercedes 300D =) – KLAR!
9. Patrik K – Impreza GT – KLAR!
10. Surbarbro- Impreza – KLAR!
11. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12. Kompis till Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
13.
14.
15. Larsa ???10 november, 2007 kl. 06:25 #149058Janne S.A.D.
DeltagareHej
Lite snö,, en del is, 0-gradit. 3 + grader utlovas mitt på dagen.
Absolut körbart för dom med hjärna.
Janne
10 november, 2007 kl. 06:35 #149084Patrik K
DeltagareHej Lite snö,, en del is, 0-gradit. 3 + grader utlovas mitt på dagen.Absolut körbart för dom med hjärna.Janne
Underbart :9
Jag ska bara packa maten i bilen så kommer jag ut…
// Patrik K – vilken underbar dag detta kommer bli
10 november, 2007 kl. 06:42 #149033syke
Blockerad*gäsp*
Ska bara dra på mig lite paltor och släpa mig ut till bilen. Jag är KLAAAAR! Helena däremot tömde en vinare igårkväll så hon är inte riktigt med på noterna, but I’ll be there. Jag ringer om / när jag behöver bärgningshjälp 😛
10 november, 2007 kl. 07:02 #149057alrik
Deltagaresnart rattar jag mot västerås. Vinterdäcken sitter på nu.
/mikael
10 november, 2007 kl. 07:50 #149043Ozze
Deltagare#. Namn – Val av bil1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval!2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR!3. Helena – Impreza Type-RA – KLAR!4. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!5. Halle – Impreza – KLAR!6. Ozze – Lancia Dedra – KLAR!7. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar!8. Krille_G – Mercedes 300D =) – KLAR!9. Patrik K – Impreza GT – KLAR!10. Surbarbro- Impreza – KLAR!11. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!12. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!12. Kompis till Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!13.14.15. Larsa ???
Får tyvärr se mig slagen av vädrets makter och måste lämna återbud.
Kommer till garaget imorse glad i hågen av att få köra, men då har låsen frusit… Efter flertal försök och riktande av nyckeln inser jag att jag inte kommer komma in… ;(
10 november, 2007 kl. 10:33 #149059Janne S.A.D.
DeltagareJodå
Här körs det för fullt av dom 6 som är här.Undrar var dom andra utan vettigt skäl tog vägen.
Tråkigt när man lägger timmar på banbyggnation samt hela lördagen på att ni skulle vara här.
Nu är grllen klar.
Janne
10 november, 2007 kl. 11:04 #149060Janne S.A.D.
DeltagareAlrik 1,48,657,
1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval! Inte här
2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR!
3. Helena – Impreza Type-RA – KLAR! Inte här
4. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR!
5. Halle – Impreza – KLAR!
6. Ozze – Lancia Dedra – KLAR! Inte här
7. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar!
8. Krille_G – tjejens Honda? – KLAR! Inte här
9. Patrik K – Impreza GT – KLAR!
10. Surbarbro- Impreza – KLAR! Inte här
11. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR!
12. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR! Kommer snart
12. Kompis till Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR! Inte hät
13.
14.
15. Larsa ??? Inte här10 november, 2007 kl. 14:20 #149061Janne S.A.D.
Deltagare1. Bvs Robban – KLAR, dock oklart bilval! Inte här ingen tid
2. Syke – Impreza Type-RA – KLAR! 1,15,9
3. Helena – Impreza Type-RA – KLAR! Inte här ingen tid
4. Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR! 1,24,0
5. Halle – Impreza – KLAR! 1,22,8
6. Ozze – Lancia Dedra – KLAR! Inte här ingen tid
7. Alrik – Impreza Type-R??? – Klar! 1,15,5
8. Krille_G – tjejens Honda? – KLAR! Inte här ingen tid
9. Patrik K – Impreza GT – KLAR! 1,18,0
10. Surbarbro- Impreza – KLAR! Inte här ingen tid
11. Janne/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR! 1,22,0
12. Block/SAD Racing – Hyundai WRC Evolution – KLAR! Kommer snart 1,22,05
12. Kompis till Daniel83 – Honda Civic Type-R – KLAR! Inte här ingen tid
13.Mercamannen 1,29,8
14.
15. Larsa ??? Inte här ingen tid.Grattis Alrik till segern
Janne
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.