SSC Allmänt snack Träffar Konbana i Västerås/SAD

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 80 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Ifall jag hinner få ordning på pilen tror jag att pilen vill ha en rask bana, själv är jag glad om det blir en lite lugnare. 😀 :+

/J – rostiga ringar

LegacyLarsa
      Keymaster

Vill gärna en teknisk bana, gärna ett par tre-fyra schikaner på rakan blir bra../Lars

Raka!? Trodde att det skulle va en svänga bana ;)/U

Troddee vi skulle ha en combo, eller kanske helt ny grej, kvartsmilen med några kurvor, det skulle vara nåt! 😉

/Lars

pannan
        Deltagare

Coolt detta skall bli 🙂 Längtar som bara den. Hoppas att vädergudarna håller i sig bara.

Mvh
          J – Som tar med sig både en GT3 och en GT2 😉

dragster
          Deltagare

Ser tyvärr ut som att det inte blir någon konbana för mig ;(
            Igår så backade nämligen min granne på mig när han skulle ut från parkeringen.
            Hela framskärmen söder tryckt, lite lack skador på dörr, huv, sidojkol och fälg.;(
            Det är typiskt min otur.
            Hans första kommentar: ”Nej nej nej, inte din bil av alla, du är ju så skötsam och rädd om den, aj, aj, aj”.
            Han tog på sig ansvaret direkt så det blir nog inga problem med försäkring och så, men ändå.
            Hoppas det går skapligt fort att fixa till den, men till nästa helg lät det som det skulle bli svårt att hinna till.

Ledsen för OT´n, var bara tvungen att skriva av mig.

Strat
            Deltagare

Jag som var säker på att jag var ledig den 26:e ska ju naturligtvis på 40-årsgalej då… Tråkigt att jag missar detta… ;(

/Claes

roadtip85
              Keymaster

Ser tyvärr ut som att det inte blir någon konbana för mig ;( Igår så backade nämligen min granne på mig när han skulle ut från parkeringen.Hela framskärmen söder tryckt, lite lack skador på dörr, huv, sidojkol och fälg.;( Det är typiskt min otur.Hans första kommentar: ”Nej nej nej, inte din bil av alla, du är ju så skötsam och rädd om den, aj, aj, aj”.Han tog på sig ansvaret direkt så det blir nog inga problem med försäkring och så, men ändå. Hoppas det går skapligt fort att fixa till den, men till nästa helg lät det som det skulle bli svårt att hinna till.Ledsen för OT´n, var bara tvungen att skriva av mig.

Du kan väl komma fast bilen är lite lackskadad? 🙂

simo
                Deltagare

Jag som var säker på att jag var ledig den 26:e ska ju naturligtvis på 40-årsgalej då… Tråkigt att jag missar detta… ;( /Claes

NEJ nej, ja som ville ha revansch.. 😉

/U

Blocken
                  Deltagare

NEJ nej, ja som ville ha revansch.. ;)/U

…du kommer få jobba, gosse… 😉

/Bläck

Strat
                    Deltagare

Jag som var säker på att jag var ledig den 26:e ska ju naturligtvis på 40-årsgalej då… Tråkigt att jag missar detta… ;( /Claes

NEJ nej, ja som ville ha revansch.. ;)/U

Du förstår väl att det egentligen inte finns någon 40-årsfest? 😉 😀

/Claes

dragster
                      Deltagare

Den står på verkstad för tillfället.
                        Men jag fick gå före i kön av bilar som skulle repereras, mycket bussigt av grabbarna på verkstaden. Dom tyckte kanske synd om mig efter min snyft historia.
                        Så om Subaru har en vänster framskärm till STí hemme i Svedala så fanns det hopp om att få den fixad till nästa helg.:-)

daniel83
                        Deltagare

Den står på verkstad för tillfället.Men jag fick gå före i kön av bilar som skulle repereras, mycket bussigt av grabbarna på verkstaden. Dom tyckte kanske synd om mig efter min snyft historia.Så om Subaru har en vänster framskärm till STí hemme i Svedala så fanns det hopp om att få den fixad till nästa helg.:-)

Det är klart den hinner bli klar.

//Daniel

roadtip85
                          Keymaster

Tja!
                            Inte långt kvar nu! 😀
                            Jag tänkte bara fråga om det kommer tändas nån grill eller nåt? Så man ska ta med några böörjare, eller om vi drar iväg till Pizza-Hut som senast vi va där?

//Anders

daniel83
                            Deltagare

Vi kommer dra iväg till Pizza Hut som sist.
                              Men dom som vill grilla får göra det.

//Daniel

Blocken
                              Deltagare

Västerås-Magnus-STi-mannen (se bild) kommer också! 🙂

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album384/DSC_2298_copy.jpg
                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album384/DSC_2683_copy.jpg

/Block

…………………..
                                Thai-Perr

roadtip85
                                Keymaster

Vi kommer dra iväg till Pizza Hut som sist.Men dom som vill grilla får göra det.//Daniel

Pizza Hut känns enkelt och bra! 🙂

//Anders

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 80 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.