SSC Allmänt snack Träffar Konbana i Västerås/SAD

Visar 5 inlägg - 76 till 80 (av 80 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Åh… Varför tittade jag i den här tråden. Vill ju vara med ;(

/Claes

Itsjustfun
      Deltagare

Njae, jag bor ju norr om stan… Men ni åker väl förbi stäket?Jag kanske kan möta upp er där? När passerar ni där ungefär?Kanske träffas vid McDonalds där? Eller om ni inte orkar svänga av en extra gång så kan jag försöka ligga och puttra på motorvägen lite innan ni passerar där! 🙂Shell Örbyleden ligger i mitten av just Örbyleden.Jag skall även möta upp 2 st andra vid Grillby på väg mot Västerås. Så den avfarten kan du ju åka till också.mvhJ

pannan
        Deltagare

Njae, jag bor ju norr om stan… Men ni åker väl förbi stäket?Jag kanske kan möta upp er där? När passerar ni där ungefär?Kanske träffas vid McDonalds där? Eller om ni inte orkar svänga av en extra gång så kan jag försöka ligga och puttra på motorvägen lite innan ni passerar där! 🙂

Shell Örbyleden ligger i mitten av just Örbyleden.Jag skall även möta upp 2 st andra vid Grillby på väg mot Västerås. Så den avfarten kan du ju åka till också.mvhJ

Vi åker nog förbi stäket. Men det bästa vore om du tog dig till Grillby avfarten ligger efter Bålsta avfarten.

mvh
          J

alrik
          Deltagare

Lycka till och kör så det ryker idag. Själv ska jag ner till Jönköping och gå på Elmia Lastbil.

/ Mikael – som är lite yrkesskadad 😉

Kvarnis
            Deltagare

Ha dé gött i dag.

Sjäv ska jag skota grus, koka mat&dryck, och kakor…:-(

Visar 5 inlägg - 76 till 80 (av 80 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.