SSC Allmänt snack Träffar Konbana på Grängesberg Lördag Maj 24 2014

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
  • Författare
    Jommie
    Deltagare

Jag åker ”bakvägen” upp via Strängnäs och Eskilstuna. Tror jag tjänar ett par mil på det. Så jag hänger inte med i karavanen tyvärr.

//Koffe

Jag + kompis i BMW ska samlas vid Statoil – Eskilstunavägen i Strängnäs. 5 minuter senare passerar vi Härad-avfarten. Om du är där såpass tidig är det bara haka på ;o)

Daniel666
      Deltagare

Synd att man inte har råd att åka med på det här heller… Hade varit kul att träffa alla glada kokar-åkare igen 🙂

GT99
        Deltagare

Då har man mellanlandat i Säter för natten. Vädret ser ju inte så lovande ut beroende på vart man tittar men jag är laddad. Bilen kunde varit bättre förberedd men ska nog ta sig runt några varv.

Koffe
          Keymaster

Jag + kompis i BMW ska samlas vid Statoil – Eskilstunavägen i Strängnäs. 5 minuter senare passerar vi Härad-avfarten. Om du är där såpass tidig är det bara haka på ;o)

Hur tidigt är ”såpass tidigt”? 😉

Jenzaan
            Deltagare

Jag är sjukt taggad! Ska fixa till det sista och packa bilen nu så snart är man redo!

Ska vi från Stockholm karavanåka upp?
              Samling 06.00 Stäket tex?

Vi syns 06.00 stäket imorgon! d—0.o—b

Jommie
              Deltagare

Hur tidigt är ”såpass tidigt”? 😉

Vadå? Har du inga krystallkula att titta i? :p

Tror jag glömde ta med tiden. 06.30 möts vi vid Statoil (Inte den ute vid E20 men inne i Strängnäs). Så 5-10 minn senare passerar vi nog korsningen vid Härad.

Koffe
                Keymaster

Ok, vi får se när jag kommer iväg och vilken tid jag passerar Härad. Vänta inte på mig. Ses vi så ses vi 🙂
                  Vad ska jag hålla utkik efter? Bajan eller bara en bimmer? Modell?

Jommie
                  Deltagare

Bajan byttes in förra året. Kör en mörk grå XV nu. Inte lika lätt känna igen, men ser jag dig tutar och blänkar jag lite.

Janne248
                    Deltagare

Bord på Selmas bokat till 19:00 … tror jag… då det var telefonsvarare.
                      19:00 borde vara ok, då vi bara skall plocka ned tidtagnings…vi kör ju söndag också,

Banan lite omgjord sedan ifjol pga av stora hål i en av de vägar vi brukar köra.

Se YouTube video om ni vill träna:

http://www.youtube.com/watch?v=1eHxddUmVVo&list=UUSPCmZpYqpwX4TN78Sl68qw&feature=share

Ses i morgon! och ta med CASH! Jämna tack!!!

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.