Jag åker ”bakvägen” upp via Strängnäs och Eskilstuna. Tror jag tjänar ett par mil på det. Så jag hänger inte med i karavanen tyvärr.
//Koffe
Jag + kompis i BMW ska samlas vid Statoil – Eskilstunavägen i Strängnäs. 5 minuter senare passerar vi Härad-avfarten. Om du är där såpass tidig är det bara haka på ;o)
Då har man mellanlandat i Säter för natten. Vädret ser ju inte så lovande ut beroende på vart man tittar men jag är laddad. Bilen kunde varit bättre förberedd men ska nog ta sig runt några varv.
Jag + kompis i BMW ska samlas vid Statoil – Eskilstunavägen i Strängnäs. 5 minuter senare passerar vi Härad-avfarten. Om du är där såpass tidig är det bara haka på ;o)
Tror jag glömde ta med tiden. 06.30 möts vi vid Statoil (Inte den ute vid E20 men inne i Strängnäs). Så 5-10 minn senare passerar vi nog korsningen vid Härad.
Ok, vi får se när jag kommer iväg och vilken tid jag passerar Härad. Vänta inte på mig. Ses vi så ses vi 🙂
Vad ska jag hålla utkik efter? Bajan eller bara en bimmer? Modell?
Bord på Selmas bokat till 19:00 … tror jag… då det var telefonsvarare.
19:00 borde vara ok, då vi bara skall plocka ned tidtagnings…vi kör ju söndag också,
Banan lite omgjord sedan ifjol pga av stora hål i en av de vägar vi brukar köra.