SSC Allmänt snack Träffar Konbana på Lunda Flygfält 27/7

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Författare
    xevz

Lite grillar och egenmedhavda burgare kanske?

LegacyLarsa
      Keymaster

Upp o hoppa!

Ni som bor i närområdet kom och titta, och prata med oss, bara det är halva nöjet!

Vince
        Keymaster

Eftersom jag har halvt som halvt blivit anklagad av en styrelsemedlem för att försöka begå bedrägeri eller urkundsförfalskning när jag frågade om jag kunde skriva in min sambo som medlem (bara för att jag ville använda mitt email) och sedan betala för henne, så hoppar jag nog över denna träff med.
          Det är inte på detta sätt man får in nya medlemmar eller behåller de medlemmarna som finns!

Gystompa
          Deltagare

klart du ska komma Vince 🙂

Jag åker ner med Fea

Hade hellst velat haft med egna kärran men Per Johansson verkar ha gått på semester så har inga spridare eller körbar mapp i den än =/

arellano
            Deltagare

Absolument Vince, Vous devez venir à devoir Lunda

Surbarbro
              Deltagare

Klart att du ska komma. Jag har ju sett fram emot att träffa dig och Åsa.
                Du hör ju hur löjligt det låter.
                Du har mitt fulla stöd.
                Tycker att du ska strunta i allt skitsnack. Det finns viktigare saker att diskutera.
                Tänk på att våra bilar sjunker i värde, snart bara 5000:- emellan.
                HIHI! 🙂

Vince
                Keymaster

Jag åker ner med Fea

Hade hellst velat haft med egna kärran men Per Johansson verkar ha gått på semester så har inga spridare eller körbar mapp i den än =/

Gött för er. Jag står nog över som sagt. Hoppas ni får det bra. Jag kan iaf redan spå de 3-4 första platser (utan inbördes ordning dock). Fea, Dragster, Roadtip, Pontus d—0.o—b

Absolument Vince, Vous devez venir à devoir Lunda

Nja Google translate fungerar inte så bra arellano. Den franskan är ju ännu sämre än vad min svenska är 😉

Klart att du ska komma. Jag har ju sett fram emot att träffa dig och Åsa.
                  Du hör ju hur löjligt det låter.
                  Du har mitt fulla stöd.
                  Tycker att du ska strunta i allt skitsnack. Det finns viktigare saker att diskutera.
                  Tänk på att våra bilar sjunker i värde, snart bara 5000:- emellan.
                  HIHI! 🙂

Vi träffas oavsett Surbarbro. Tänkte komma förbi dig på torsdag alt. fredag kväll om du är hemma då.
                  Och jag bilarna går ner i värdet och eftersom din bil är snabbare än min så går den nog ännu snabbare ner i värdet så snart går det jämt ut ;).

GT99
                  Deltagare

1. Janne248 #248 2 pers.
                    2. BjorneJ #1612 1 pers
                    3. Zlasher #1589 1 pers
                    4. xevz #1394 1 pers
                    5. Arne #421 1 pers
                    6. FeA #867 1 pers
                    7. roadtip85 #908 1 pers
                    8. Koffe #1201 1 pers
                    9. Tkarlsson #1265 1 pers
                    10. Surbarbro # 926 1 pers
                    11. Legacylarsa #298 1 pers
                    12.
                    13.
                    14.
                    15.
                    16.
                    17.
                    18.
                    19.
                    20.

Jag och Roger får tyvärr kasta in handduken då bilarna inte hinner bli klara.

roadtip85
                    Keymaster

Min bil står fortfarande på PBZ, så det blir inget köra för mig heller. 🙁
                      Jag kommer ändå och hjälper gärna till så mycket som möjligt under dagen!

LegacyLarsa
                      Keymaster

Siktet är inställt för oss från styrelsen att vara där till kl 08.00, och ni andra får gärna komma då åxo.
                        De som vill hjälpa till att sätta upp banan är välkomna runt den tiden, desto fler vi är då desto fortare får vi upp banan 🙂

Kommer att åka via falun gävle, och gissningsvis passerar jag borlänge ~06.15 för de som vill hänga med efter vägen.

/Larsa

FeA
                        Deltagare

Gävle bro ~07.15?

Du med Björn?

roadtip85
                          Keymaster

Någon som kommer som är intresserade av R-däck på svarta 16″ GT-fälgar? Toyo R888 205/55-16.

Jag kan ta med isf så kan pris diskuteras på plats efter provkörning!

BjorneJ

Gävle bro ~07.15?

Du med Björn?

Japp jag är på!! Måste tanka lite och där är ju lämpligt

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4 Beta

Janne248
                              Deltagare

Kommer att åka via falun gävle, och gissningsvis passerar jag borlänge ~06.15 för de som vill hänga med efter vägen.

OK, ses vid Statoil kl 0615!

söder
                                Deltagare

Tänkte komma ut och titta, och ta med mig några polare som vill se några snabba imprezor.

Kör en hawkeye själv. Om det går bra?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.