› SSC › Allmänt snack › Träffar › Konbana på SAD 7/10
- Detta ämne har 108 svar, 5,820 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
Janne S.A.D..
-
FörfattareInlägg
-
5 september, 2006 kl. 14:05 #144072
Tallen
DeltagareOm man får med och köra med en veteran Subaru så är jag sugen att vara med? Mitt projekt penselrenovering skulle behövas luftas lite…
/D
5 september, 2006 kl. 14:08 #144090daniel83
DeltagareOm man får med och köra med en veteran Subaru så är jag sugen att vara med? Mitt projekt penselrenovering skulle behövas luftas lite…/D
Klart du får köra med den.
//Daniel
5 september, 2006 kl. 14:13 #144109alrik
DeltagareAttans att man är Subaru lös ett tag till…
Kanske skulle titta förbi med tvåfyrtin och visa vart skåpet skall stå 😉
/ Mikael – som ska hålla sig i skinnet till våren, om det går…
5 september, 2006 kl. 14:29 #144042SecretAgentMan
DeltagareOm man får med och köra med en veteran Subaru så är jag sugen att vara med? Mitt projekt penselrenovering skulle behövas luftas lite…/D
OT
Projekttråd, projekttråd, projekttråd! 😀
/OT
Fan att det skall vara långt in i hösten, då är det ju dags att ställa av och fila fulldubb (tar ett par timmar med 1600 dubb :+ ).
Meeeeeeen, det lär ’la visa sig när man närmar sig./J
5 september, 2006 kl. 14:42 #144073Tallen
DeltagareOT: Haha, ja en projekttråd på den gamlingen det skulle va nått de…:D 😮
/D
15 september, 2006 kl. 18:17 #144068lunkan
DeltagareHalloj! Kommer om allt går som det ska med mappningen nästa fredag hos Trollspeed.
15 september, 2006 kl. 19:51 #144074Tallen
DeltagareGött Lunkan! Tvåhalva å grejer, fin skit. 🙂
/D
21 september, 2006 kl. 08:11 #144128FlyingFin
Deltagare🙂
Ska helt klart försöka komma, verkar som att det inte tar mer än ca 40min att åka från Stockholm.
Vilka hastigheter kommer man upp i på den aktuella konbanan?
Finns det tid tagning?
Möjlighet att justera ringtryck på plats med tryckluft?
Bemannad Shell station i närheten?
Antar att det är här som vi kommer att köra? http://www.swedishactivedriving.se/Förare skall använda hjälm och heltäckande bomullskläder.
Har ingen hjälm, finns det möjlighet att låna på plats för några enstaka varv?
Behöver man ha handskar också?Är ju något man får investera i till framtiden, men hinner inte till denna aktivitet.
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :721 september, 2006 kl. 09:40 #144091daniel83
Deltagare🙂 Ska helt klart försöka komma, verkar som att det inte tar mer än ca 40min att åka från Stockholm.Vilka hastigheter kommer man upp i på den aktuella konbanan?Finns det tid tagning?Möjlighet att justera ringtryck på plats med tryckluft?Bemannad Shell station i närheten?Antar att det är här som vi kommer att köra? http://www.swedishactivedriving.se/Förare skall använda hjälm och heltäckande bomullskläder.Har ingen hjälm, finns det möjlighet att låna på plats för några enstaka varv?Behöver man ha handskar också?Är ju något man får investera i till framtiden, men hinner inte till denna aktivitet.Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen :DÄlskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7
Hejsan!
Vilka hastigheter du kommer upp i bestämmer du.
Justera däcktryck vet jag faktiskt inte.
Visst finns det Shell station i Västerås.Dock så ligger den på andra sidan västerås. Finns dom som åker ditt från Hässlö och tankar.
Japp det är där vi kommer att köra.Hjälm går att fixa.
Handskar behöver du också ha.//Daniel
21 september, 2006 kl. 09:43 #144110roadtip85
Keymaster🙂 Ska helt klart försöka komma, verkar som att det inte tar mer än ca 40min att åka från Stockholm.Vilka hastigheter kommer man upp i på den aktuella konbanan?Finns det tid tagning?Möjlighet att justera ringtryck på plats med tryckluft?Bemannad Shell station i närheten?Antar att det är här som vi kommer att köra? http://www.swedishactivedriving.se/Förare skall använda hjälm och heltäckande bomullskläder.Har ingen hjälm, finns det möjlighet att låna på plats för några enstaka varv?Behöver man ha handskar också?Är ju något man får investera i till framtiden, men hinner inte till denna aktivitet.Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen :DÄlskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7
Ja, det går ganska fort från stockholm!
Vi har kört på lite banor där, men senast kom jag upp i ca 150-160 med min orginal GT…
Ja, det är hos Swedish Active Driving (SAD) vi kör! Hjälm kan du säkerligen låna på plats! Min kan du låna när jag inte kör iaf! 🙂
Jag är ganska säker på att dom har kompressor där man kan låna! (själv har jag aldrig hållit på att labba med olika ringtryck)//Anders
21 september, 2006 kl. 11:18 #144129FlyingFin
Deltagare🙂 Ska helt klart försöka komma, verkar som att det inte tar mer än ca 40min att åka från Stockholm.Vilka hastigheter kommer man upp i på den aktuella konbanan?Finns det tid tagning?Möjlighet att justera ringtryck på plats med tryckluft?Bemannad Shell station i närheten?Antar att det är här som vi kommer att köra? http://www.swedishactivedriving.se/Förare skall använda hjälm och heltäckande bomullskläder.Har ingen hjälm, finns det möjlighet att låna på plats för några enstaka varv?Behöver man ha handskar också?Är ju något man får investera i till framtiden, men hinner inte till denna aktivitet.Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen :DÄlskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7
Ja, det går ganska fort från stockholm!Vi har kört på lite banor där, men senast kom jag upp i ca 150-160 med min orginal GT…Ja, det är hos Swedish Active Driving (SAD) vi kör! Hjälm kan du säkerligen låna på plats! Min kan du låna när jag inte kör iaf! 🙂 Jag är ganska säker på att dom har kompressor där man kan låna! (själv har jag aldrig hållit på att labba med olika ringtryck)//Anders
🙂
Tack för bra svar grabbar, låter ju KING! Hoppas nu att vi har samma storlek på huvudet 😀
Hoppas också på att vi får bra väder, med tanke på att hösten.
Bara 17 dagar kvar nu…
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :724 september, 2006 kl. 21:12 #144071jeppe
DeltagareJag kommer 😀
25 september, 2006 kl. 09:21 #144057Blocken
DeltagareVästerås-STi-Magnus anmäler sig via SMS! 🙂
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album536/SAD_26_Aug_023.jpg
…………………..
Thai-Perr25 september, 2006 kl. 17:59 #144105dragster
DeltagareTänkte höra mig för om det är OK om en god vän till mig följer med och leker med sin EVO 5:a.
Alltid kul med lite blandade bilar.:P25 september, 2006 kl. 20:00 #144092daniel83
DeltagareHan är så välkommen.
Det kommer att vara lite andra bilar där också. Så det är lugnt.//Daniel
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.