SSC Allmänt snack Träffar Konbana på SAD 7/10

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 109 totalt)
  • Författare
    Wiklundh
    Deltagare

Før oss som inte vet vart det ær.
      Har någon bild på karta øver vart det ligger samt hur banan ser ut?

Niklas
      Deltagare

Det är väl vid Pilotgatan (i Västerås), i fyrkorsningen med Hässlögatan svänger man österut mot flygfältsområdet.

Janne S.A.D.
        Deltagare

Det är väl vid Pilotgatan (i Västerås), i fyrkorsningen med Hässlögatan svänger man österut mot flygfältsområdet.

Tja
          Om du kommer från E 18 kör då Hässlögatan söderut tills du ser monumentet Draken sväng därefter vänster fortsätt rakt 400 meter och du är framme.

Janne

Strat
          Deltagare

Är det förresten nån som har med sig nyckelband så man kan köpa? 🙂

/Claes

Janne248
            Deltagare

Är det förresten nån som har med sig nyckelband så man kan köpa? :)/Claes

Daniel borde ha ett lager, annars får väl Larsa ta av Dalarna|Värmland lagret och sälja om han skall ned och filma…..

Kenneth
              Deltagare

Jag kommer och kör lite på lördag!

/Kenneth

Subarumicke
                Deltagare

Har övertalat Furstenhoff han kommer troligen dit,han ska mappa bilen i morgon+lite justeringar 😮

Patrik K
                  Deltagare

Har övertalat Furstenhoff han kommer troligen dit,han ska mappa bilen i morgon+lite justeringar 😮

Ja det verkar ju som om man missar årets träff. Hoppas ni får det riktigt kul allihopa, ser redan fram emot alla bilder. Hoppas det fotas ordentligt :7

// Patrik K – väntans tider tar aldrig slut verkar det som…

Tallen
                    Deltagare

Nu kommer det ju så mycket höjdare så man knappt vågar sig ut på banan med en penselrenoverad 80tals skrutt. Men det ska bli kul att se alla monster åk.

/D

Nyman
                      Deltagare

ja, jag börjar faktiskt bli lite nervös.. men man kan ju alltid skylla på att jag aldrig åkt bana förut…;) men ska bli kul att bara komma dit!!

-= enough is enough =-

LegacyLarsa
                        Keymaster

Nu kommer det ju så mycket höjdare så man knappt vågar sig ut på banan med en penselrenoverad 80tals skrutt. Men det ska bli kul att se alla monster åk./D

Men det är ju den du ska åka skjortan av dom andra med! 😉

/Lars

Nyman
                          Deltagare

Nu är de spikat att jag kommer och jag har även med mig en kompis med sin WRX..

Appero på hjälm, jag har bara en cross hjälm..fungerar de eller är det bättre att låna av någon som är där?

-= enough is enough =-

Subarumicke
                            Deltagare

Nu är de spikat att jag kommer och jag har även med mig en kompis med sin WRX..Appero på hjälm, jag har bara en cross hjälm..fungerar de eller är det bättre att låna av någon som är där?-= enough is enough =-

Varför inte KÖPA EN HJÄLM???

Nyman
                              Deltagare

för att jag nyss blivit arbetslös å börjar inte nya jobbet förns i dec så ekonomin är kärv ändå.. de är ju en del utgifter att han en impreza…
                                -= enough is enough =-

simo
                                Deltagare

Va e det för fel på crosshjälmen?

/U

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 109 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.