Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
  • Författare
    Daniel666
    Deltagare

Tack för ett riktigt kul event och trevlig kväll 🙂 Ett jäkla jobb du gjort Vince för att allt ska funka och dessutom sitta och skriva tider, all heder 🙂 Grymt kul att träffa alla som vanligt

Grovsnus
      Deltagare

Ja detta gjorde du riktigt bra Vince! Sen förstår jag inte vad du menar med tyngre koner… ska försöka hålla bättre avstånd nästa gång… 😉

Skickat från min E5823 via Tapatalk

SSC #1596
        Oyp_Oyp

Vince
        Keymaster

Ja detta gjorde du riktigt bra Vince! Sen förstår jag inte vad du menar med tyngre koner… ska försöka hålla bättre avstånd nästa gång… 😉

Skickat från min E5823 via Tapatalk

Grejen är att som det var i söndags så går tiderna ej att lita på 100% då man hade en dynamisk bana 😀 (fick ju springa ikapp visa koner när jag skulle placera om dem 😉 ). Detta berodde dels på att det kördes på koner mer på söndag (vilket förstörde tejpen) dels att det blåste kraftigare.
          Tyngre koner kommer iaf inte att flytta p.g.a vinden och folk kommer inte att “gena” lika mycket ;).

Grovsnus
          Deltagare

Grejen är att som det var i söndags så går tiderna ej att lita på 100% då man hade en dynamisk bana 😀 (fick ju springa ikapp visa koner när jag skulle placera om dem 😉 ). Detta berodde dels på att det kördes på koner mer på söndag (vilket förstörde tejpen) dels att det blåste kraftigare.
            Tyngre koner kommer iaf inte att flytta p.g.a vinden och folk kommer inte att “gena” lika mycket ;).

Spelar ingen roll hur lätta koner du har Vince, jag har kraftigt säkerhetsavstånd ändå 🙂 Men visst, fattar tanken 🙂

SSC #1596
            Oyp_Oyp

Vince
            Keymaster

Spelar ingen roll hur lätta koner du har Vince, jag har kraftigt säkerhetsavstånd ändå 🙂 Men visst, fattar tanken 🙂

Jag vet :D. Du fick bra tid ändå trots säkerhetsavståndet d—0.o—b

Grovsnus
              Deltagare

Jag vet :D. Du fick bra tid ändå trots säkerhetsavståndet d—0.o—b

Jag är jättenöjd 🙂 Jag var måste ju haft högst snitthastighet, jag körde ju längst… 😉

SSC #1596
                Oyp_Oyp

MartinS
                Deltagare

Tack för en grym dag Vince, lika superkul som förra året. Fantastiskt skoj med alla som är med, det är såå bra stämning! Håller tummarna för ett Vårgårda 2017 nu!! 🙂

/Martin

PS. FWD och 150hk räcker gott och väl för att ha kul i en konbana 🙂

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.