Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    abacus
    Deltagare

Många ägare är inte farligt i sig på en sådan bil. Först får man räkna med att det är en massa snorungar som inte har råd att betala en ärlig försäkring och så blir det ett extra ägarbyte (till mormor). Sedan hade de inte råd att byta kamremmen heller så då säljs bilen av till nästa naive gosse.

Du får helt enkelt budgetera för att göra en service. Läs servicemanualen där står det viktiga.

Många ägare är inte alltid så negativt som man tror min wrx 07 har haft 11 med 7 är bilhandlare. Och en var Subaru tekniker på en Subaru återförsäljare. Min har nu rullat 15.500 jag anväder den som brukis och tar soliga dagar långa vägar hem. Kan gasa friskt men jag håller mig borta ifrån ninja starterna. Min är servade efter alla saker i boken utom att jag är nojig med oljebyten så det görs senast efter 600 mil ofta runt 500 mil. Har en trevlig kontakt som fixar det mot att jag kommer med olja filter… Och mycket wienerbröd.

lars1982
      Deltagare

Den från 2008 hade följande hårdvara
        Manley billet strokevevaxel, h profilvevstakar, platinumkolvaR samt racekoppling. Rena grekiskan. Någon som kan förklara.

Simon.x
        Deltagare

..

Simon.x
          Deltagare

Den från 2008 hade följande hårdvara
            Manley billet strokevevaxel, h profilvevstakar, platinumkolvaR samt racekoppling. Rena grekiskan. Någon som kan förklara.

Hej Lars antagligen så har original motorn rasat och försökrings bolaget tagit detta på motor garantin och den som då ägde denna bil la till ca 25-30 k för att få detta

Ring bilfirman dom har denna och Ring till JRM ange reg nr dom bör har info på denna d—0.o—b

OBS!! Lägg märke till att hela instrument brädan är flockad.

Länk —> http://was.carfax.eu/icr/?vinreg=DFS965&checksum=bfef84cd9d81d029410db4b73b1dc1f2&dealer=1100085624&src=”1100001506&pic=https://www.blocket.se/static/2/images/76/7625898004.jpg&make=Subaru&model=&cfe_records=24#utm_medium=referral&utm_source=blocket.se&utm_campaign=classified&utm_content=desktop-d%5B/url”%5D

//Simon

lars1982
            Deltagare

Bilfirman säger att förra ägaren tänkte ha den som banbil men projetet stannade upp.

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.