Har nu bestämt mig för att byta in min skoda och köpa en Subaru impreza wrx sti 2013 begagnad. Dock undrar jag om det är något speciellt jag ska titta efter vid köpet och om någon har några tips om några fina som står typ från göteborg och upp till norraste sverige =) Dröm färgen är orange 😉
Kan inte säga vad du ska titta efter annat än vad som är normalt på alla bilar. Att allt känns ok. Servicebok så alla server är utfört. Och en orange kan du nog bara drömma om. Dom fanns i specialupplaga i USA. Men lite tur kanske det går hitta en där. Men visst – det går jo lacka om eller foliera 😉
aah crap på de oranga men en härlig blå går ju alltid de med 😀 annars får de bli folering isåfall men inga barn sjukdommar eller något sådant speciellt eller någon service intervall vid 10 000 mil som är extra dyr? =)
aah crap på de oranga men en härlig blå går ju alltid de med 😀 annars får de bli folering isåfall men inga barn sjukdommar eller något sådant speciellt eller någon service intervall vid 10 000 mil som är extra dyr? =)
10500 mil = kamrems-byte, så den kostar extra.
Kanske kolla så den inte har varit demo eller press-bil. Dom har ofta körts mycket hårt. Många som testkör skiter jo i om det sliter extra då det inte är doms problem sen….