SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Köpa enbart en packbox till lådan vart?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Mumin
    Deltagare

Söker höger packbox för lådan då min läcker…. Kollade idag på jobbet och då fanns det bara att köpa hela satsen för typ 1500 så det sög ju 🙂 Ska bara ha höger packbox där drivaxeln går in.

Något som har ett bra och snabbts tips?

Tack på förhand 🙂

GT99
      Deltagare

Hittar du inte den löst och det är till en 5v så har du billigare alternativ i england.

Calle
        Deltagare

Hör annars med Fürstenhoff motor.
          Dem ville ha 150:- för den packboxen, dock till 6-petad men borde inte vara så stor prisskillnad ?

Mumin
          Deltagare

Hör annars med Fürstenhoff motor.
            Dem ville ha 150:- för den packboxen, dock till 6-petad men borde inte vara så stor prisskillnad ?

Jag jobbar på subaru kollar på deras ”sprängskiss” och kan bara köpa hela satesen.. därför undar jag om någon köpt typ england.. eller liknade.. till en 5 petad gt låda 😛

Dock nyar modeller kan man köpa separat…

P E
            Deltagare

Jag har beställt på subaru (i Sverige)lösa, så sent som i förra veckan. (Till GT låda)
              Det verkar ju underligt att du inte får fram några lösa packningar.

Mumin
              Deltagare

Jag har beställt på subaru (i Sverige)lösa, så sent som i förra veckan. (Till GT låda)
                Det verkar ju underligt att du inte får fram några lösa packningar.

Okej tack få kolla lite nogrannare 🙂 Subaurs skisser är ju inte dom bästa 😀 Du har inte art Nr kvar till höger packbox tro? 🙂

P E
                Deltagare

Jag har det inte just nu. Kan ev kika efter det i mitten/slutet på den här veckan isf.
                  /P

Mumin
                  Deltagare

Jag har det inte just nu. Kan ev kika efter det i mitten/slutet på den här veckan isf.
                    /P

Det vore kalas.. I mitten av veckan vore guld 😀

P E
                    Deltagare

Här kommer ett artnr:806730031.
                      Om det fortfarande är intressant……
                      /P

Mumin
                      Deltagare

Här kommer ett artnr:806730031.
                        Om det fortfarande är intressant……
                        /P

Tack du är guld 😀 Högre fram nu hoppas jag 😀 Fick lite info av Gilarski, Minns att vi skruvade på högersidan på det där stora kugghjulet, vet inte om det påverkat, är dock säker på att jag nämnde detta för det saknades en liten låsning. Men finns bara en låsning som håller fast drivaxeln på plats eller finns den en till? Du som kan lådorna in och ut 🙂

P E
                        Deltagare

Det finns en låsning som håller drivaxeln inne vid lådan. En sprint som knackas ut.(åt ”rätt” håll, hålet är koniskt).
                          /Peter

Mumin
                          Deltagare

Det finns en låsning som håller drivaxeln inne vid lådan. En sprint som knackas ut.(åt ”rätt” håll, hålet är koniskt).
                            /Peter

Ja exakt men inget mer.. Har tagit ner min låda fan 6 gånger i år 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.