SSC Allmänt snack Allmänt småprat Köpa subaru?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    tailguard
    Deltagare

Hej tänkte köpa en subaru 2,0 gt och undrar vilka brister och fel jag ska kolla efter när jag provkör.

MVH

Eddie

Blocken
      Deltagare

Tjena!

Superkul att du tänker köpa Impreza!

Prova sökfunktionen så kommer du hitta tvåmiljarder ”Inför första-köps-trådar”.

När du gjort det – skriv upp de bästa trådarna här, så kan en moderator ’nåla’ dom så vi har för framtida rookiesar.

🙂

Mvh Blocken

Klasagasa
        Deltagare

Tjena!Superkul att du tänker köpa Impreza!Prova sökfunktionen så kommer du hitta tvåmiljarder ”Inför första-köps-trådar”.När du gjort det – skriv upp de bästa trådarna här, så kan en moderator ’nåla’ dom så vi har för framtida rookiesar. :)Mvh Blocken

Nja, en miljard som du påstår är nog för många… 😀 En miljon tar 11 dagar att räkna till, en miljard tar 33 år att räkna till.
          Äljen, för all del, prova gärna att räkna till fyra miljarder…

Subarumicke
          Deltagare

Hej tänkte köpa en subaru 2,0 gt och undrar vilka brister och fel jag ska kolla efter när jag provkör.MVH Eddie

1.Sitter ratten på fel sida,så är det en stylad postbil

2. Lyser det grönt under bilen,så säger säljaren att den är stylad med neon,men i själva verket så har han kör över ett trafikljus

3. sitter det rattmuff i bilen så är säkert värmepacketet defekt

4. är säljaren få ordig (jo men vist) så är det garanterat norrlands körd,och med lite tur så får du extralus,snö-kjedjor,strartkablar,spade,björnfitta(pälsmössa) med på köpet 😉

5. Sitter det en JRM-dekal på bilen, så är det en Kändis i bilkretsar som kört just din bil 🙂

specialized
            Deltagare

Hej tänkte köpa en subaru 2,0 gt och undrar vilka brister och fel jag ska kolla efter när jag provkör.MVH Eddie

1.Sitter ratten på fel sida,så är det en stylad postbil2. Lyser det grönt under bilen,så säger säljaren att den är stylad med neon,men i själva verket så har han kör över ett trafikljus3. sitter det rattmuff i bilen så är säkert värmepacketet defekt4. är säljaren få ordig (jo men vist) så är det garanterat norrlands körd,och med lite tur så får du extralus,snö-kjedjor,strartkablar,spade,björnfitta(pälsmössa) med på köpet ;)5. Sitter det en JRM-dekal på bilen, så är det en Kändis i bilkretsar som kört just din bil 🙂

😀 😀 😀 Borde klistras som köpråd 😉

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
              ———————————-
              SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.