SSC Allmänt snack Allmänt småprat Köpa Subarukläder i Sverige

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag skulle vilja köpa en ”Team Lightweight Jacket” (sommarjackan) av årets modell eller 2004-2005 om den finns och en ”Petter Solberg Drivers Cap” (keps) av årets modell. Var kan man köpa detta över disk – läs: var har de dessa prylar på lager? Kan man köpa det på Subarusäljaren i Västerås? Finns ju några som köpt andra kläder och prylar där. Om det går, kan någon åka in i veckan och köpa detta åt mig? Jag för över pengar till ditt konto och du tar med prylarna till Emmaboda till helgen.

Blocken
      Deltagare

Jag skulle vilja köpa en ”Team Lightweight Jacket” (sommarjackan) och en ”Petter Solberg Drivers Cap” (keps). Var kan man köpa detta? Kan man köpa det på Subarusäljaren i Västerås? Finns ju några som köpt andra kläder och prylar där. Om det går, kan någon åka in i veckan och köpa detta åt mig? Jag för över pengar till ditt konto och du tar med prylarna till Emmaboda till helgen.

Ring Mattias på Landrins, 021-170082, han erbjöd sig att skicka sist du frågade varför de inte hade söndagsöppet 😉

/Black

Crescent Boge KokarEdition I

Niklas
        Deltagare

Gjorde han? Det såg jag aldrig. 😀

Har de öppet nu? 21:12? NÄHÄ? VA F..?! Varför har de inte öppet nu? 😀 😉 😛

Ringer honom imorgon…tack för tipset NyOrdis. :*

Blocken
          Deltagare

Gjorde han? Det såg jag aldrig. :DHar de öppet nu? 21:12? NÄHÄ? VA F..?! Varför har de inte öppet nu? 😀 😉 :PRinger honom imorgon…tack för tipset NyOrdis. :*

:*

Crescent Boge KokarEdition I

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.