- Detta ämne har 7 svar, 1,090 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av johan84a.
-
FörfattareInlägg
-
15 januari, 2005 kl. 18:12 #16701johan84aDeltagare
tja!
är det nån som har dessa eller någon av sakerna kan vi väl skicka ett PM..jag letar efter:
vita blinker (både fram och sidorna)
Stänklappar (svarta)
3″ avgas från Turbondet ska passa till en 00:a
Mvh Johan
15 januari, 2005 kl. 19:03 #165905lunkanDeltagareVita blinkers till front och sida köper du nya från http://www.autodynamic.com för 500-600skr. Har du tur som jag hade så slipper du moms och tull!
Mvh/Micke
16 januari, 2005 kl. 10:42 #165907johan84aDeltagare>Vita blinkers till front och sida köper du nya från
>http://www.autodynamic.com för 500-600skr. Har du tur som jag hade så
>slipper du moms och tull!
>
>Mvh/Mickeok, tackar, är det samma blinker som säljs i sverige eller?
hur blir det med frakt och sånt då vad kostade det för dig?
och varför hade du tur med tullen och moms då??:-)//Johan
16 januari, 2005 kl. 11:04 #165903OzODeltagare16 januari, 2005 kl. 19:32 #165906lunkanDeltagareDet verkar som att en del paket inte beläggs med tull o moms! Men det är ändå inga stora pengar i det här fallet! Som sagt det blir nog runt 600skr med frakt, har jag för mig. Blir betydligt billigare än här i svedala iallafall. Har beställt två gånger av dom och det funkar klockrent!
17 januari, 2005 kl. 09:41 #165908johan84aDeltagare>Det verkar som att en del paket inte beläggs med tull o moms!
>Men det är ändå inga stora pengar i det här fallet! Som sagt
>det blir nog runt 600skr med frakt, har jag för mig. Blir
>betydligt billigare än här i svedala iallafall. Har beställt
>två gånger av dom och det funkar klockrent!
>
>okaj..det låter ju bra…netalar man med visakortet eller hur funkar det??..och isåfall..kan man lita på det hehe??
för det verkar ju som att det blir klart mycket billigare..17 januari, 2005 kl. 10:42 #165904StratDeltagareJag köpte mina blinkers (och bakljus) från autodynamic. Det tog 4 månader att få dom… Det var dock inte deras fel, utan fraktbolagets. Autodynamic var dåliga på att besvara mail, men det funkade att ringa (några gånger…).
————————————–
/Claes
Regionsansvarig Stockholm
Min RalliPil17 januari, 2005 kl. 11:25 #165909johan84aDeltagare>Jag köpte mina blinkers (och bakljus) från autodynamic. Det
>tog 4 månader att få dom… Det var dock inte deras fel, utan
>fraktbolagets. Autodynamic var dåliga på att besvara mail, men
>det funkade att ringa (några gånger…).
>
>————————————–
>/Claes
>Regionsansvarig Stockholm
ok..jag får se hur jag gör..om jag beställer där ifrån eller om jag skickar efter dom som finns på hemmaplan..men tak för hjälpen..PS..ingen som har några prylar att sälja då?..av dom jag skrev i början av tråden?
😉 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.