Detta ämne har 7 svar, 1,234 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 7 månader sedan av Building Micke. Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt) Författare Inlägg 10 maj, 2007 kl. 18:47 #22187 Building MickeDeltagare Nån som vet om det är drag eller tryck urtampsninglager på denna bil..?? Ska köpa hårdare koppling , Svar behövs snabbt och av nån som vet säkert.. 10 maj, 2007 kl. 20:21 #190661 SecretAgentManDeltagare Det är dragande på turbobilarna – din bil har samma koppling som alla Imprezor med 5-växlad låda. /J 11 maj, 2007 kl. 03:23 #190664 Building MickeDeltagare Okej tack för ett snabbt svar:) Så en sån koppling som passar Impreza med 5 växlad låda passar alltså rakt av i min växellåda? 11 maj, 2007 kl. 05:15 #190662 SecretAgentManDeltagare Ummm, ja…det är väl det jag skrev? 😀 Bäst att vara övertydlig – alla 5-växlade imprezor MED turbo – dragande koppling alltså. /J 11 maj, 2007 kl. 15:29 #190665 Building MickeDeltagare Okej, Tack igen. Man kan aldrig vara nog för säker;) 13 maj, 2007 kl. 11:06 #190666 Building MickeDeltagare Har runt 240hk i bilen nu, blir väl att jag kommer max ha 300hk.. Nu är frågan räcker det om jag bara köper en tåligare lamell typ sinter och kör på original tryckplattan? Har hört att det funkar jävligt Bra på Nissan 200.. går det lika Bra på legacyn? 23 maj, 2007 kl. 16:15 #190663 SubarumickeDeltagare skippa sinter koppling (dvs.. 1 skivig) köp en hårdare tryckplatta och kör med org lamell räcker gott till 240 hk, och framför allt så kan du köra bilen som vanligt. Finns ingen anledning att köpa en ballare koppling om det inte behövs 23 maj, 2007 kl. 16:53 #190667 Building MickeDeltagare det blir en original Impreza koppling:) hela kittet med lamell och tryck Författare Inlägg Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.