SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Koppling type-R?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    BrOtTaRe
    Deltagare

Hejsan. Undrar om det är samma koppling på min type-R som på en gt? har tryvärr bränt min koppling idag:( tråkigt men sant och har hittat ett kit på scoobyworl som väckte intresse. och undrar nu om den passar?:confused:

Christian S
      Deltagare

ja det är samma.

varför la du tråden här och inte under motor där den passar mycket bättre?

Mumin
        Deltagare

Köp Exeedy steg 1 minst organisk med 6 fjädrad lamell annars blir det ryckigt om du skulle få 4 fjädrar. Sen att plana sväng hjulet i samma veva samt byta lagret som sitter i svänghjulet och självklart byta packboxen mellan motor och låda.

BrOtTaRe
          Deltagare

Köp Exeedy steg 1 minst organisk med 6 fjädrad lamell annars blir det ryckigt om du skulle få 4 fjädrar. Sen att plana sväng hjulet i samma veva samt byta lagret som sitter i svänghjulet och självklart byta packboxen mellan motor och låda.

Okej. Har hittat kopplings kit från mrtuning. det e en 6puckad sinter med trycplatta och allt. lutar mot en sådan. Men även Exeedy lät inte helt fel.d—0.o—b

BrOtTaRe
            Deltagare

ja det är samma.

varför la du tråden här och inte under motor där den passar mycket bättre?

Jag har inte en aning om varför jag la den i allmännt. blev bara så i all hast:p

Christian S
              Deltagare

men den ligger ju under styling/tillbehör /bilvård?

BrOtTaRe
                Deltagare

men den ligger ju under styling/tillbehör /bilvård?

Nepp. den ligger under motor:P

Christian S
                  Deltagare

nu ja men inte när jag skrev mina tidigare inlägg, då låg dom under styling/tillbehör /bilvård 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.