SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Kopplingsstrul

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Jag har fått nåt knas med kopplingen… Efter en fullgasrepa 1-4:an känns det som att det är kolsyra i pedalen. Har inte märkt att det är problem att koppla ur ordentligt, men det är ändå oroande. Vätskan är nybytt så det beror det inte på. Helt klart nåt som påverkas av belastning och värme, så kopplinsgcylindrar lär det ju inte va? Jag har tokpumpat stillastående utan att kolsyran uppkommer. Är det urtrampningslagret som nynnar på en av dom tråkiga slutverserna?

/Claes – som inte hittar nån kompis på msn och därför använder forumet, vilket borde göras oftare, så att alla kan lära sig nåt :+

Subaru Robban
      Deltagare

du har inte kört kopplingen i en Soda Stremer 😛 då kan detta fenomen med kolsyra i pedalen komma… 🙂 Men jag hade samma problem förra sommaren, pedalen darra som en galen heltids indian i dragläge? är det så? För min lamell va iaf duktigt bränd då.. / Robban som ska spöa John blund nu 🙂

Strat
        Deltagare

Jag har inte kört den i en soda streamer, men någon annan kanske har? 😮 😉

Det är inte speciellt i dragläge som det darrar, det är hela vägen när man trycker in den. Kände även detta några gånger förra året.

/Claes

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.