SSC Allmänt snack Allmänt småprat köpråd: impreza wrx 07

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Att kamrem är bytt.

danne_88
      Deltagare

nu är det ändrade planer igen! ska i väg till helgen på och kolla på en sti 05:a pseII den har gått 7300mil och ser fin ut! dock så är inte kammremmen bytt på den men det är väl först 10k mil? ser att många byter redan vid 8k mil typ, hur kommer det sig?

Pasi_k
        Deltagare

nu är det ändrade planer igen! ska i väg till helgen på och kolla på en sti 05:a pseII den har gått 7300mil och ser fin ut! dock så är inte kammremmen bytt på den men det är väl först 10k mil? ser att många byter redan vid 8k mil typ, hur kommer det sig?

På min var det 10k mil ELLER 4 år dvs. det som kommer först , gummi åldras fast än den inte rör på sig.

Har för mig att det finns dom som väntat 5 år och det har funkat.

danne_88
          Deltagare

tur att det finns folk som kan hjälpa en när man har frågor!
            Några frågor till om modeller bara, 05:an som jag ska kolla på är en PSEII, är alla i den årsmodeller PSEII eller finns det ”vanliga”? har alla ställbar diff MM som kom 05 eller vad skilljer sig just från PSEII från övriga 05: or?
            Hur funkar det där med DCCD? någon knapp man bara ändrar på eller hur funkar det? hur mycket kan man ställa om drivningen?
            Hoppas det inte blir för tjatit detta 🙂 kan inte så mycket om impreza så era svar är guld värda!

MVH

danne_88
            Deltagare

va och tittade på en sti igår, fram bromsarna vibrerade ganska bra så dom skulle fixas till innan, men upplevde nästan att när man ska dra i väg på ettan så rycker det till lite.. någon som upplevt samma sak?

MVH

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.