Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Bara slå till det är ju både takräcke och dragkrok på den 😉

spaz
      Deltagare

Nu står den på garageinfarten, men går det att registrera in med Prodrive Performance Package? Var det ett fabriksalternativ eller monterat i efterhand? Krävs extra intyg för detta?!

TomK
        Deltagare

Det ska nog bara vara att rulla in för den är redan registrerad i eu land.

spaz
          Deltagare

OK! Tänkte om det krävdes bullerintyg och annat smått och gott för att PPP skulle vara acceptabelt, men då är det väl bara att vänta och hoppas

NickeH
            Deltagare

OK! Tänkte om det krävdes bullerintyg och annat smått och gott för att PPP skulle vara acceptabelt, men då är det väl bara att vänta och hoppas

Jag reggade min fd STI-05 från england med Prodrive paketet, inga problem alls och inga intyg.

spaz
              Deltagare

tack alla för hjälpen, inväntar nu besiktningstid!

Är Prodrive-paketet ett tillval från fabrik/handlaren eller eftermonterat? det kan vara bra att veta inför besiktningen

MrMiller
                Deltagare

Hi! Every PPP subaru have a certificate! Like this:

http://csibe.eu/subaru/enyem/Picture%20284.jpg

spaz
                  Deltagare

Har tyvärr inget certifikat, besiktning imorgon. Får väl hålla tummarna att det går ändå!
                    Men är det tillval från fabrik eller eftermonterat?

NickeH
                    Deltagare

Har tyvärr inget certifikat, besiktning imorgon. Får väl hålla tummarna att det går ändå!
                      Men är det tillval från fabrik eller eftermonterat?

Det är väl eftermonterat men jag tror det står subaru på avgassystemet så det är nog lugnt, dom är väldigt petiga där jag reg bes och där gick det fint. Ingen på bes vet vad ppp är ändå 🙂

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

MrMiller
                      Deltagare

If you can read the ECU somewhere you should read it was mapped by Prodrive.

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.