SSC Allmänt snack Allmänt småprat Köpt min första Turbo bil :)

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Välkommen till vårat gäng.
      Ett bra köp!
      / catrine
      😮 :7

Pasi_k
      Deltagare

Hej hej..Du hade nästan rätt.. Bor i Olofström o streetpower ligger där me..Veligt praktiskt 😛

Grattis och välkommen..Vart i landet kommer du att rulla med bilen? Mvh Pasi.

Kanon.. 😀
        Bara att dyka upp när det är dax för regionsträff igen.

Köpte inte bilen i Hörby kasnke?

BoNiEk
        Deltagare

Det gör man säkert =)

Jo det stämmer fint fint..Mycket trevligt folk som jobbar där man köpte den..Hoppas man har gjort ett bra köp ba 🙂

Hej hej..Du hade nästan rätt.. Bor i Olofström o streetpower ligger där me..Veligt praktiskt 😛

Grattis och välkommen..Vart i landet kommer du att rulla med bilen? Mvh Pasi.

Kanon.. :DBara att dyka upp när det är dax för regionsträff igen.Köpte inte bilen i Hörby kasnke?

Pasi_k
          Deltagare

Det gör man säkert =) Jo det stämmer fint fint..Mycket trevligt folk som jobbar där man köpte den..Hoppas man har gjort ett bra köp ba 🙂

Häggenäs-auto ?

Köpte min där , nöjd med min har funkat finfint..

Impreza112
            Deltagare

Grattis Artur:-)

Har du hämtat den ännu?
              ska upp till streetpower i helgen slår en pling då så tar vi ett provåk i nya pärlan.
              Ni behöver inte vara oroliga den kommer bli riktigt fin, Artur har skvalrat planer=).
              Mvh/Christian

tendency
              Deltagare

Usch, va obehagligt snygga fälgar! Sitter klockrent på bilen. Vad är det för modell/märke? Synd att man inte kan klämma på såna på GT’n.
                Välkommen förresten. 🙂
                BoNiEk
                Det stämmer..Nu är det en brud från stockholm som kör skönheten 🙁

Impreza GT sedan 1999

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.