SSC Allmänt snack Allmänt småprat Köra ifrån polisen? Tänk efter före

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 33 totalt)
  • Författare
    .zip
    Deltagare

Inget speciellt. Har bara märkt i vissa trådar att vissa ”gammrävar” vet mer än vad som skrivs i tråden (pratar i koder) 🙂
      Men det är inget fel i det, det är bara jag som är nyfiken.
      Men nu har jag fått reda på det jag ville veta via pm av den berörde.

//.zip

är det konfidentiellt som mkt annat :)//.zip

Vad ”annat” är konfidentiellt?/AB…………………..Thai-Perr

Manor
      Deltagare

Att redan ligga över hastighetsgränsen och veta att det är kört, bli av med körkortet är ett faktum, man har en chans, och det är att gasa, låter visserligen omoget, men så sant som det är sagt. Kl var strax efter tio tiden. Jag vet hur det är att vara utan körkortet, och ångesten att man inte drog istället för att stanna är hemsk att leva med, när polaren luftar imprezan och ens egen står i garaget. Impreza är till för att gasas, men det finns inte alltid tillgångn till en racebana, därav kan det blir något fort på allmän väg, men dock ej i rusningstrafik direkt…

Ångesten kommer av att man kört för fort i första läget…inte för att man inte drog ifrån polisen x(. Det är väl för f-n det sista man ens ska fundera på, annars är man väldigt farligt ute. Jag skiter fullständigt i ditt körkort, och tänker betydligt mer på vad som kan hända oskyldiga trafikanter.

/ Mats N – ”vuxen” och irriterad x(

Manor
        Deltagare

Tur som en tok hade ”någon” i alla fall igår, och det var bra det, trevlig grabb som inte förtjänade att ställa till det på riktigt, ”någon” bör ta det som en riktig tankeställare och hänga med på isåka och konbana istället! :)Tror inte Äljen menade denna tråd som en direkt pik till denne ”någon”, det var nog mera lite allmänt att försöka sprida lite riskanalys-tänk. :)Kramas ute i trafiken, åk på brehas på avskärmade ytor!/J

Värst vad det daltas och kramas helt plötsligt Jerry. Du brukar väl vara den förste att banna sådana tilltag som nu ”någon” gjort sig skyldig till. Detta oavsett om du nyss meckat med ”någons” bil, eller?

Yonaz
          Deltagare

Finns en vandringshistoria om en ”räv” i klubben som höll ner pedalen på väg till Kullen när denne träffade på polisen.

Men det kanske är skillnad?

/J – Gillar inte heller getaway historier…

Manor
            Deltagare

Finns en vandringshistoria om en ”räv” i klubben som höll ner pedalen på väg till Kullen när denne träffade på polisen. Men det kanske är skillnad?/J – Gillar inte heller getaway historier…

Den har jag aldrig hört, men om det gällde att köra ifrån polisen så är denna ”räv” inte bättre än ”någon”.

/Mats N – dömer alla lika…räv eller inte…och har själv fått åkt buss i 3 månader.

SecretAgentMan
              Deltagare

Värst vad det daltas och kramas helt plötsligt Jerry. Du brukar väl vara den förste att banna sådana tilltag som nu ”någon” gjort sig skyldig till. Detta oavsett om du nyss meckat med ”någons” bil, eller?

Tyckte inte det behövdes gnällas något, den här tråden är ju egentligen inte relaterad till det som hände nyligen.

Där raderade jag det jag egentligen skrev pga att det faktiskt inte var överdrivet smidigt att tala om händelseförloppet på ett öppet forum, till att börja med, och att jag gaggade vidare om det skulle heller inte göra saken bättre.

Sedan är jag lite less på att ses som den där gnällige fan…

/J

Manor
                Deltagare

Sedan är jag lite less på att ses som den där gnällige fan…/J

Du…gnällig? Du är möjligtvis inte uppväxt i ”gnällbältet”…mohahahahaha :*.

SecretAgentMan
                  Deltagare

Haha…det är ju mest du som gnäller här din gamle cobolmupp! 😛

/J

STIred
                    Deltagare

Trodde doktorn var mer principfast än så 😉

/r-jävlas lite bara

[font FACE=”Arial”]——————————————————————————–
                      I can live with the despair, it’s the hope that kills me
                      ————————————————————————————————————————————-
                      I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
                      I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours
                      ——————————————————————————————–

rödSTI

Niklas
                      Deltagare

Fy på er – inte köra i från Polisen då det är olagligt!!Skulle aldrig komma på tanken då det är ömöjligt att lyckas & farligt!!/Fürstenhoff.

Hahaha… 😀

SecretAgentMan
                        Deltagare

Trodde doktorn var mer principfast än så ;-)/r-jävlas lite bara

Bara när jag känner för det. 😀 :+

/J

STIred
                          Deltagare

Fy på er – inte köra i från Polisen då det är olagligt!!Skulle aldrig komma på tanken då det är ömöjligt att lyckas & farligt!!/Fürstenhoff.

Hahaha… 😀

Oooops!! :+ /Fürstenhoff.

Är det här nån sån itern-rävkonfidentiellprataikodergrej med eller 😀 😉

/r

[font FACE=”Arial”]——————————————————————————–
                            I can live with the despair, it’s the hope that kills me
                            I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
                            I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours
                            ——————————————————————————————–

rödSTI

Toxicator
                            Deltagare

Hahaha… 😀

Oooops!! :+ /Fürstenhoff.

Vi skulle aldrig komma på tanken ens Patrik. Inte du heller va? 😮

/Mange

.zip
                              Deltagare

Jag tycker det är lite konstigt att klanka ner på en kille som kört från polisen med en Impreza, medans en annan här på forumet kör ifrån polisen med MC är coolt och som går att skriva om tills styrelsen tar bort tråden.

Jag tycker lagar och regler ska hållas och vill samtidigt inte ta någons parti, men dubbelmoral är något mkt irriterande.

//.zip

specialized
                                Deltagare

Jag tycker det är lite konstigt att klanka ner på en kille som kört från polisen med en Impreza, medans en annan här på forumet kör ifrån polisen med MC är coolt och som går att skriva om tills styrelsen tar bort tråden.Jag tycker lagar och regler ska hållas och vill samtidigt inte ta någons parti, men dubbelmoral är något mkt irriterande.//.zip

Jag som just tänkte skriva att det är positvit att det _inte klankas ned på personen i fråga 🙂 SSI:aren alltså.

I höstas/tidig vinter, så fanns det några trådar skrivna av Forum-rookies som kört av vägen…i de trådarna klankades det verkligen ned.
                                  Mycket bättre och positivare stämmning nu ..Två feta tummar upp 🙂

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                                  —————————————
                                  Efternamnen på mina flickvänner är
                                  —————————————
                                  Jpg ,wmv och mpg 😉
                                  —————————————

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 33 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.