Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Allan
    Deltagare

Vad säger banträffsansvarige i klubben…är det inte dags att se över möjligehterna och alternativen för att erbjuda klubbmedlemmar en banträff på hockenheim eller varför inte nurnberg?

Kanske långsökt men tål att tänkas på..

SecretAgentMan
      Deltagare

Eehhhh….visst…

Vad tror du en bana som Hockenheim kostar att hyra? 😉

Nürburgring (nordslingan) vore ett kul projekt, men vi kan inte räkna med att klubben skulle vara med och pynta för det – det rör sig om rätt elaka slantar per ekipage.

Skall man se krasst på det har det historiskt sett inte kommit tillräckligt med Imprezor på våra banträffar på hemmaplan till att börja med.

/J

Allan
        Deltagare

Jo men ringen är ju ganska stor så vi borde ju kunna sammarbeta med andra klubbar typ honda,nissan och mitsubit####. Sedan är är väl inte tanken att klubben/klubbarna ska pröjsa allt från egen kassa utan mer gå in och sponsra och stötta projektet…

Jag har inte alla uppgifter eller hur det skulle lösas på bästa sätt. Men som sagt så tycker jag det är värt att tänkas på. Något att disskutera på nästa klubbmöte?

Gotland ring då?…nästan utomlands 😉

/Allan

Allan
          Deltagare

#### = s.h.i.t

SecretAgentMan
            Deltagare

Den dagen det börjar dyka upp fler Imprezor på våra banräffar som vi redan kör – då kanske det är intressant.

Visst, jag vill till den svenska ringen jag med, men man får vara realist – om det kommer ett trettiotal Imprezor till en bana av Mantorps kaliber, som ligger hyfsat närbeläget för stora delar av klubbfolket – hur många kommer då till en träff där man måste rodda med förja, boende och förmodligen slanta en stor summa själv för att få köra?

Jag är född skeptiker. 😉

/J

OzO
              Deltagare

Men Gotland… :9

…när dom har öppnat allt dvs…

Fyhr
                Deltagare

jag visste inte det var så dåligt med bilar på klubbens träffar, men jag får väl masa mig uppåt landet någon gång… grejjen är den att det är typ 30+ mil till de flesta banor för mig! körde på sturup raceway idag, den ligger nära å bra, första gången jag provat på bankörning och jag ha fått mersmak :7 😛

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.