› SSC › Allmänt snack › Träffar › Körning Stockholm 7/6
- Detta ämne har 44 svar, 2,092 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
5 juni, 2006 kl. 12:18 #142727
Larry
DeltagareINSTÄLLT!
Vi måste tyvärr meddela att det inte blir någon körning på onsdag. Fick just ett samtal från rektorn att det var något som hade inträffat på skolan så att festen ställs in helt ;(
Man får i vanlig ordning inte veta exakt vad det är som hänt, men det lät som det var någon som förolyckats på något sätt och att det därmed inte var festläge.Vi, jag och Therese, tycker naturligtvis att det är tråkigt för elevernas skull när det inträffar så´na här saker. Något som vi också tycker är minst lika tråkigt är att behöva meddela detta till alla er som verkligen visad eran bästa sida och ställt upp!!!
STORT TACK och verkligen TUMMEN UPP! :*
Därför vill vi passa på, när onsdagen redan är bokad, att erbjuda alla som ställt upp på detta en möjlighet att träffas o ta en grillad burgare/korv o snacka skit ändå! Detta kommer ske i min och Therese regi och plats kommer att meddelas i den här tråden.
OBS! Detta ska inte på något sätt liknas med eller konkurera med Älgens ”SSI ON FIRE” som är i antågande! Utan är tänkt som en helt vanlig träff med grill vid sidan om som tack för att ni visat vilka SSI är när det gäller.Tack än en gång och jag återkommer med info om plats för träff!
5 juni, 2006 kl. 12:51 #142736thorlake
DeltagareTack Larry.
Men då kan jag tyvärr inte komma.
Jag hade redan lovat att skjutsa min lilla gravida sambo till ett möte på onsdagskvällen.
Men att jag bara var TVUNGEN att hjälpa till med skolungarna för det tyckte jag var viktigt.
Det var lite sura miner hemma eftersom jag redan lovat, men ok då, det var ju för en god sak iaf.Känns som om det skulle vara en smula svårare för mig att motivera ett spontant grillkalasande utan att riskera att få sova i garaget resten av veckan. 🙂
Ett stort tack för inbjudan men jag måste för husfridens skull vänligen avböja. Kalla mig gärna toffel 🙂
/Thorlake
5 juni, 2006 kl. 13:07 #142711Manor
DeltagareTack Larry.Men då kan jag tyvärr inte komma.Jag hade redan lovat att skjutsa min lilla gravida sambo till ett möte på onsdagskvällen. Men att jag bara var TVUNGEN att hjälpa till med skolungarna för det tyckte jag var viktigt.Det var lite sura miner hemma eftersom jag redan lovat, men ok då, det var ju för en god sak iaf.Känns som om det skulle vara en smula svårare för mig att motivera ett spontant grillkalasande utan att riskera att få sova i garaget resten av veckan. :)Ett stort tack för inbjudan men jag måste för husfridens skull vänligen avböja. Kalla mig gärna toffel :)/Thorlake
Toffel :D.
mvh Mats N
5 juni, 2006 kl. 13:53 #142737thorlake
DeltagareHehe,
Varför är jag inte förvånad.
Mr Åkersberga, regera, härja strikes again!Jag svär att de häller något giftigt i dricksvattnet där. 😉
5 juni, 2006 kl. 14:08 #142712Manor
DeltagareHehe,Varför är jag inte förvånad.Mr Åkersberga, regera, härja strikes again!Jag svär att de häller något giftigt i dricksvattnet där. 😉
Mohahahahahaha ;-).
5 juni, 2006 kl. 21:31 #142738Surbarbro
DeltagareÄven jag hade tänkt att haka på, fast har bara en kombi. Vågade inte att svara förrän jag var säker, men det ska jag tydligen göra. Man lär sig. Blir inte klok………
Är det inställt eller inte……????
Får upp en färdbeskrivning när jag öppna sidan????????
Ingen panik ännu.
Synd om det inte blir något, en underbar ide´att kunna göra saker tillsammans. Om inte annat, så nästa år.Då är fler på.
/ Catrine
5 juni, 2006 kl. 21:40 #142732Adam K
DeltagareOch jag som har bytt bromsvätskan och ställt hjulvinklarna idag bara för att ha ett riktigt järn att bjuda kidsen på.
Nåväl, räkner med ett trevligt möte med några likasinnade iallafall.’Surbarbro’, det behövs lite kombi’sar på träffarna! Fler än jag och Matzzz som kan hålla SW-fanan högt.
6 juni, 2006 kl. 07:54 #142748Niklas
DeltagareDet var tråkigt, såg fram emot detta lilla evenemang. Nåja, då är det ingen panik med att tvätta bilen just idag. Någon grillning imorgon kväll kommer jag inte kunna vara med på. Hade hoppat burgaren också som var med i planen. Precis som thorlake så är man en stor toffel! 😀
Vi ses på lördag istället.
6 juni, 2006 kl. 20:55 #142734Ubbe
DeltagareFasen va trist, hade sett fram emot det här! 🙁
Då stannar vi nog hemma och vårdar den nylagda gräsmattan istället…//Ubbe
6 juni, 2006 kl. 21:13 #142728Larry
DeltagareOk, hur många kommer imorgon?
Surbarbro?
Adam K?Vi tänkte handla imorgon och då är det bra att veta!
Vi ses kl 18.00 på Essingestråket 27 (se gulasidorna)
för vidare färd till någon trevlig grillplats.Ni andra, glöm inte att ta med er tofflorna i helgen…. 😉
7 juni, 2006 kl. 04:46 #142739Surbarbro
DeltagareJag är med.
Trevligt!
/ Catrine 🙂
7 juni, 2006 kl. 05:33 #142729Larry
DeltagareKul! Vi får se hur många vi blir men då kör vi iaf!
Ses ikväll!
7 juni, 2006 kl. 19:26 #142740Surbarbro
DeltagareTack Larry och Therese, för ert initiativ till ett trevligt möte.
Synd att det börja regna, men salladen var god.
Kul att Adam dök upp med sin fina kombi.Var det kombiträff???
HAHA!!:-)
Fler såna här saker.
/ Catrine
8 juni, 2006 kl. 06:01 #142730Larry
DeltagareTack själv! Det var trevligt att snacka lite Subaru igan 🙂 Som sagt kunde vädret varit bättre men vi hade det ganska bra dit vi gick iaf! :9
Mmmm… jag trodde aldrig att jag skulle åka på en kombi-träff… och nu blev den jag arrade en av sig själv!:o 😮 😀
Ha det gött och tack för en trevlig kväll!
9 juni, 2006 kl. 06:38 #142709Blocken
Deltagare -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.