› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › krängningshämmare
- Detta ämne har 109 svar, 5,818 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
17 mars, 2004 kl. 14:36 #67412
Kvarnis
DeltagareDet jag ev kollar blir via Demon-tweaks
Det kommer bara att gälla kränagre fjäderbenstag och länkar till krängarna.
det blir för sturligt annars
Sen så är det nog så att om det ska bli nån rabbatt så är det många av samma vara & inte stor köp summa som gäller.
det som det gäller är mao
22mm främre krängare
22mm Backre justerbar kärngaredroplinks främre&bakre
ev fjäderbenstag om intreset är stort även på detPå Måndag kollar jag intresset& skickar då i väg en ev förfågan på grupp köp.
18 mars, 2004 kl. 13:20 #67433Rogga
Deltagare>
>>Vart sitter droplinksen? Och vad är dom bra till?
>
>Droplinksen är en styvare variant av stagen mellan
>krängningshämmaren och länkarmarna.
>
>Dom ger snabbare verkan på krängningshämmaren än orginal.
>Okey då ha jag fått en hum om det tackar 🙂
Rogga ”Kombimaffian”
19 mars, 2004 kl. 14:21 #67374jraberg
Deltagaretrodde man kunde handla antilift kittet därifrån med men det verkar inte finnas på J-W, ngn som vet vart man kan få allt inte bara krängare?
-JR somintehinnersurfasåmkt ;(
19 mars, 2004 kl. 15:39 #67434Rogga
Deltagare>trodde man kunde handla antilift kittet därifrån med men det
>verkar inte finnas på J-W, ngn som vet vart man kan få allt
>inte bara krängare?
>
>-JR somintehinnersurfasåmkt ;(
>Det va väl http://www.demon-tweeks.co.uk/ det va frågan om nu? Men om dom ha antilift lr ej vette 17…
Rogga ”Kombimaffian”
20 mars, 2004 kl. 11:36 #67375jraberg
Deltagareok,Tack för rättelsen! hann inte läsa trådarna så detaljerat. Ska försöka ta mig tid att ringa dem(demon-tweeks) på måndag eller imorrn.. Om de inte har antilift kittet så väntar jag med att beställa, vill ta allt från samma ställe(tror jag).
Schysst av Kvarnis att ta på sig att ordna med beställning o allt *klapp på axeln* jag hör av mig under måndagen om jag hänger på för det var väl då deadlinen var satt?-JR
22 mars, 2004 kl. 11:23 #67376jraberg
Deltagareglömde tacka wallinen åxå i ovan post..
väntar på svar från Steve på Demon Tweeks om de kan fixa fram antiliftkit eller inte. Om de kan så är jag på. 🙂Det jag vill beställa från dem är:
antiliftkit (fram/bak)
krängningshämmare 22mm(fram/bak)
droplinks (fram/bak)Har sett blandade svar ang. scoobymania, är de snabba att handla med?
Såg att de hade det jag ville ha nämligen.
http://www.scoobymania.co.uk/
-JR somalltidringerfaxnumretavngnanledningnärdetfinns2nummerattväljabland22 mars, 2004 kl. 14:14 #67435Rogga
DeltagareJag kör på:
antiliftkit
krängningshämmare 22mm(fram/bak)
droplinksFast det vore ju skoj med ett pris oxå..
Rogga ”Kombimaffian”
22 mars, 2004 kl. 15:00 #67413Kvarnis
DeltagareOm jag har räknat rätt så är det totalt 5 personer som är intreserade…. av dessa är det nån som i huvudtaget bor i närheten av varandra allternatinvt kan skicka delar grattis inom Svedala …?
annars så kommer det att bli billigare för er att göra egna beställningar.
med tanke på deamon Tweeks redan låga pris så, tror jag vi pratar om 10st av varje del för att uppnå nåt bättre pris.
Så det enda jag ser som man kan spara in i nuläget är frakt kostanden… men att skika dess kränagre inom Svedala till ~5pers blir dyrare än att skicka dom var för sig från UK tro mig…
UK har mycket lägre frakt avgifter än i Svergie.
Så jag kan inte se annat än att ni får göra beställningar av delarna själva från maila sales@demon-tweeks.co.uk för att komma billigast undan
Fråga vad pris med frakt kommer att bli på delaran ni vill ha…tro mig ni kommer bli förvånad okm dom håller samma pris fortfarande…om ni skulle jämföra pris med JW-racing 🙂Sedan så är det bara fram med Visa kortet
Så lycka till …kommer at vara fara till Valentunna i några dar så …därför så kommer jag inte kunna svara…. på ett tag
ps. ett tips är bara att Ä TYDLIG på vad det ni ska ha så undviker ni att få fel
Mvh
22 mars, 2004 kl. 18:00 #67336OzO
Deltagare>Så jag kan inte se annat än att ni får göra beställningar av
>delarna själva från maila sales@demon-tweeks.co.uk för att
>komma billigast undan
—Fick svar att det skulle kosta £115.60 (inkl. allt) för en justerbar 22m bakre hämnare, dock finns inga på lager men kan beställas.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::22 mars, 2004 kl. 18:37 #67436Rogga
DeltagareOj då det va ju inte alls farligt pris OzO 🙂 ca 1100 svenska kr..
Bara att läsa in lite engelska då :+Rogga ”Kombimaffian”
22 mars, 2004 kl. 20:11 #67337OzO
Deltagare>Oj då det va ju inte alls farligt pris OzO 🙂 ca 1100 svenska
>kr..
—Aye carrumba! Vilken kurs räknar du med? :+:D
£115.60 * 13.762 = 1590,89:-_______________________________________________________________________________
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::22 mars, 2004 kl. 20:34 #67437Rogga
DeltagareHehe jag räknade snällt för min börs 🙂 , tro nog det blev euro iställe för pund i mitt huve :+ … Men 1590,89:- va ju inte alls farligt heller!
Rogga ”Kombimaffian”
23 mars, 2004 kl. 09:25 #67377jraberg
Deltagarestockholmare se hit.
🙂
är det ngn från sthlm som kommer beställa?isåfall hänger jag på. PM:a Mig..
Annars får man väl beställa själv. Snacka med doktorn och kom fram till att jag inte behöver antiliftkittet..typiskt då de har ”plenty in stock” LOL-JR
23 mars, 2004 kl. 21:05 #67414Kvarnis
Deltagarese ni klarar nog er själva …om jag säger nått konstigt…så är det bara därför jag är vid Edsbacka slott lätt dopad… :);):D
23 mars, 2004 kl. 21:34 #67378jraberg
Deltagareja se doping.. företaget betalar förståss åxå 😛 hehe…
och för att komma tillbaka till topic (så inte webbpolisen tar mig) 😀
återigen. vem vill vara med från sthlm? leverans av kränghämmare beräknas komma in till demon tweeks i början på maj, så det är väl ingen panik, men det kan vara bra att boka upp dem redan nu.
Pm’a mig så kan vi göra upp vem som tar hand om beställning etc.
Jag kommer bara beställa länkar och krängare.Tja!
-JR -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.