SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning krängningshämmare

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 110 totalt)
  • Författare
    SVARTEN
    Deltagare

Jag är på…..

/Christian

Rogga
      Deltagare

Jag är med på krängare fram och bak.

Rogga ”Kombimaffian”

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi711

SVARTEN
        Deltagare

Blir det något gruppköp, eller skall man beställa själv?

/Christian

jraberg
          Deltagare

Jag har inte kunnat ägna tid åt detta tyvärr..så ursäkta dröjsmålet.(jag sa ju att ngn annan skulle rodda i det);-)

Jag är fortfarande klar klar.
            Svarten.. Kan du tänka dig att hålla i beställningarna då? Det är bara 08-or som får beställa 😛 så vi slipper en massa extra frakt å strul..
            Annars så kan jag hålla i det men då är det pengarna på bordet som gäller och gärna tips på fraktbolag så man vet vad man inte ska använda(eller bestämmer leverantören det?) jag är ju liksom oskuld vad gäller att beställa från utlandet ;(

😉

-JR

SVARTEN
            Deltagare

Jag avstår mer än gärna att hålla i beställningen då jag är allt för ofta på jobbet och hjälpen en polare att starta en däckfirma. Pengarna från mig kan du få imorgom om du vill;)

Btw. Ordnar bra klubbrabatt till oss och väldigt god service för er som bor i Sthlm:) Återkommer med mer info…

/Christian

jraberg
              Deltagare

haha! ha!:D vilket bra aprilskämt.. däckfirma.. 😛
                eller.. jaha!:-( du menar allvar..
                Jo, jag kan väl ta på mej det hela då. x(
                De väntade hem grejorna från sin leverantör först i maj dock.

ALLA NI SOM VILL BESTÄLLA som bor i Stockholm!! PM:a mig enligt nedan givna direktiv så svarar jag med kontonummer och pris.
                Beställningen går iväg så fort alla betalat och jag hinner, dock väldigt snart hoppas jag.

Vem vill guida mig dvs lämna sitt telnummer till mig så jag kan ställa dumma frågor som ”vilket fraktbolag ska jag använda?”

Det som gäller är alltså följande till MY99-00 från Demon-Tweeks:
                22mm främre krängare
                22mm Backre justerbar krängare
                droplinks främre&bakre

Pm:a med vad du vill ha av ovan så återkommer jag med pris inkl. frakt. å kontonummer..
                SKÄMT —->sen sticker jag till maldiverna nån vecka 😛 <---SKÄMT Har jag glömt ngt? tja! -JR

Janne248
                Deltagare

Släng ut vad ett ungefär pris är för alltihop…om du kan…

/Janne – väghållningsk*t efter tein fjädrarna.

Rogga
                  Deltagare

Jag skulle villja ha allt det där men vad blir priset?
                    Varför måste man bo i tokholm? Om det är för att du ska slipa skicka runt i everige så fixa jag dom från tokholm till norrland gratis 😉

Rogga ”Kombimaffian”

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi711

jraberg
                    Deltagare

Jupp, vill gärna slippa leka Post.
                      Men, kan du ordna med frakt själv dvs så jag slipper böka med att skicka det till dig så är det klart att du får vara med 🙂
                      Jag ska ta reda på vad priset blir med frakt så vi har lite mer att gå på 😉

-JR

jraberg
                      Deltagare

Svaret från U.K
                        thank you for your reply,the 22mm bars are 72.06 each for front and 72.06
                        each rear,and the link kits are 27.27 each front and 27.27 each
                        rear.Carriage to Sweden via 3 to 4 day carrier will be 16.91,so with the vat
                        the total price would be 253.29 pounds sterling.

har inte hunnit räkna på det själv än. men vad tror ni?
                        -JR

SVARTEN
                        Deltagare

Det var inget vidare pris, jag fick nästan samma pris från UK som ensam beställare då utan länkarna men med bussningar till avgas:o

Pruta mera då vi är flera;)

/Christian

Janne248
                          Deltagare

c:a 3500 SEK
                            Inte super billigt iaf…. 🙁

SecretAgentMan
                            Deltagare

>Svaret från U.K
                              >thank you for your reply,the 22mm bars are 72.06 each for
                              >front and 72.06
                              >each rear,and the link kits are 27.27 each front and 27.27
                              >each
                              >rear.Carriage to Sweden via 3 to 4 day carrier will be
                              >16.91,so with the vat
                              >the total price would be 253.29 pounds sterling.
                              >
                              >har inte hunnit räkna på det själv än. men vad tror ni?
                              >-JR

Det är RUGGIGT billigt för den som vet vad det skulle kostat från Australien direkt….speciellt frakten är sanslöst billig.

/J

Kvarnis
                              Deltagare

>c:a 3500 SEK
                                >Inte super billigt iaf…. 🙁

Direkt från MRT lr Whiteline kostar varje kränagare ~AU$220 st dvs 1250:- varje link kit ~Au$70 dvs~400

Så totalt Au$580 lr 3335:- utan frakter skater etc…så fundera på vart det blir billigare å handla i från 😀

Från Demon så kostar det 3500:- med frakt å alla avgifter !!!

Så ni som ska ha krängare köp nu när ni har chansen…för ni kommer inte att bli mycket billigare.

Bussningar till avagas kostar typ några några £/st

Å som jag sa ska ni ha bättre pris krävs nog minst 5 uppsätningar av varje !!!!

OzO
                                Deltagare

>Svaret från U.K
                                  >thank you for your reply, …are 72.06 each for each rear

Och jag fick £81.48 som svar den 18/3. Tänk att priser kan ändras så… :o:(

_______________________________________________________________________________
                                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 110 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.