› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › krängningshämmare
- Detta ämne har 109 svar, 5,818 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 10 månader sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
8 april, 2004 kl. 06:51 #67416
Kvarnis
Deltagare>>Svaret från U.K
>>thank you for your reply, …are 72.06 each for each rear
>—
>
>Och jag fick £81.48 som svar den 18/3. Tänk att priser kan
>ändras så… :o:(
>Man brukar få pris på lite alla möjliga krängare från demon har jag märkt…:D
Som ex så £72 för både främre å bakre är säker därför ni fått pris på en främre justerbar oxå…sedan så vet jag inte varför Ozo fått en högre kurs…han glömde väl säga please ;):D
8 april, 2004 kl. 08:02 #67358Janne248
DeltagareOK då! Det verkar vara ett skapligt pris!
Du får ingen mängd rabatt då om vi är flera säg 5 eller fler som köper hela kitet?8 april, 2004 kl. 08:54 #67440Rogga
DeltagareÄrs handla nu pöjka 😀
Tycker det låter billigt de där jag 3500:-Hmm då man körde AMG fick man inte mycke gärn för 3500 😉
Rogga ”Kombimaffian”
8 april, 2004 kl. 08:55 #67417Kvarnis
Deltagare>OK då! Det verkar vara ett skapligt pris!
>Du får ingen mängd rabatt då om vi är flera säg 5 eller fler
>som köper hela kitet?Inte omöjligt…men för att få bra rabatt vid ex Gb’s brukar 10st/produkt gälla 😛
8 april, 2004 kl. 09:16 #67359Janne248
DeltagareKan vi bli 10 då? Iaf på krängarna så får man rabatt på dem.?!
8 april, 2004 kl. 11:08 #67407ADDE.H
Deltagarejag är iallefall sugen på ett 22mm främre kränkningshämmare+ ett främre link kit om någon ska betälla!!
/Adde
8 april, 2004 kl. 13:04 #67383jraberg
Deltagarede indikationer jag fick var att pruta kan man göra men priset kommer inte ändras 😉
Är det verkligen ingen annan som hinner rodda i detta..?
Jaja, priset tycker jag är bra såvida de skickar oss rätt grejor.till er som har skickat pm. jag skickar mitt kontonummer, ska bara ordna upp lite annat först..både privat och på jobbet.. Fan, jag hinner knappt käka lunch längre ;(
-JR
13 april, 2004 kl. 15:09 #67384jraberg
DeltagareStatus update..
nu har jag ätit lunch 😀 😛
Jag oroar mig lite för leveranstiden. Mantorp är den 1:a maj och grejorna kommer till U.K den 4:e 🙁 .
Ska kolla med JW om priset Svarten fick gäller fortf. eventuellt kanske det blir ngn hundring mer men jag vill verkligen ha allt innan mantorp..
Återkommer.Nu har jag fått svar från JW och de kan skeppa ..nu 🙂
men det blir lite dyrare..(de är dyrare)
http://www.j-w-racing.co.uk/acatalog/subarubars.html
http://www.j-w-racing.co.uk/acatalog/subarubushes.html
för priser. GLÖM INTE VAT!!
men det jag får fram är att det jag vill ha kostar ca 3700 och då är inte frakt inräknad 🙁 så räkna med 3800 tot.CAHur bråttom är det för er? jag börjar tycka att väntar man på ngt gott:9 ==Demon TW
F*N F*N.. nu måste jag sluta vela..14 april, 2004 kl. 05:44 #67360Janne248
Deltagare3700 utan frakt? Hur kan frakt bli så billig som 100:- / kit?
Vilka länkar kikade du på? Whiteline? Stål el. Alu? Powerflex?Om det blir samköp på JW så tror jag att jag står över, bätter å köpa själv från DW då jag ej har bråttom.
14 april, 2004 kl. 12:42 #67385jraberg
DeltagareFrakten delas av alla, därför gjorde jag en överslags räkning(väldigt snabb sådan) och fick det att hamna därikring ca..ska suga lite på karamellen.. kanske skippar mantorp nämligen så det kanske blir DW som sagts innan. *funderar stenhårt mellan felsökningarna*
:-/
länkarna är i stål och är de som visas längst ned ca på jw’s sida.. bockade pinnar i stålser ut som ett ”S” med bussning16 april, 2004 kl. 08:42 #67361Janne248
DeltagareBlir de DW? I så fall kanske dags att ”renskriva” lista här ovan på vad alla vill ha och skicka den till DW för att få exakt pris!?
19 april, 2004 kl. 09:05 #67386jraberg
Deltagaredet var d ja gjorde ju 😉 se ovan 🙂
Jag vet att jag är långsam, men jobbet går före.edit. Det blir Demon Tweeks
Ska försöka få detta överstökat denna veckan dock. Så BE READY!
Dessa har svarat:Janne248=Krängare (fram/bak), Länkar (fram/bak)
Rogga=Krängare (fram/bak), —->Länkar? (fram/bak)??<------ ADDE.H=Krängare fram. SVARTEN=Krängare (fram/bak) jraberg(jag)=Krängare (fram/bak), Länkar (fram/bak). HAR JAG MISSAT DIG?? skicka ett PM med vad du ska ha(läs tråden först)!! Ska höra med en polare som åxå ev. ska vara med. Men inga indikationer på att priset har ändrats(förutom valuta ändringar) Tack för ert tålamod, den som väntar på ngt gott :9 -JR19 april, 2004 kl. 10:06 #67353Dawn
DeltagareJag bor ju inte i Stockholm, men jag kan säkert ordna frakten själv om det blir så. Om det inte är försent vil jag också vara med.
jraberg du har pm! 🙂19 april, 2004 kl. 21:03 #67349Toni
DeltagareUrsäkta trådkapningen, men det har ju med ämnet att göra.
Är det nån som vill ha ett komplett justerbart Whiteline krängningshämmarkit (fram/bak justerbart + länkarmar) i tid lagom till banåka på Mantorp så finns faktiskt mina prylar kvar.Kolla in:
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_mesg&forum=15&topic_id=3148&mesg_id=3148&page=9Ring direkt 070-5527296. Maila inte för jag läser sällan numera!
19 april, 2004 kl. 23:37 #67387jraberg
DeltagareJanne248=Krängare (fram/bak),Länkar (fram/bak)
Rogga=Krängare (fram/bak),Länkar (fram/bak)
ADDE.H=Krängare fram.
SVARTEN=Krängare (fram/bak)
jraberg(jag)=Krängare (fram/bak),Länkar (fram/bak).
Dawn=Krängare (fram/bak),Länkar (fram/bak)
E.L?Det börjar bli sent(halv två) men jag ska försöka hålla ögonen öppna.
Har inte fått ngn bekräftelse från E.L än men jag har skickat ett mail 😀 Räknade in honom ändå 😛Kolla era lådor.. ni har PM. Och priserna är Med Frakt o VAT 🙂
Jag skickar kontonummer när det är dags. Men nu vet ni hur mkt ni ska betala. Jag sätter nu en Deadline på att höra av sig ang. beslutsändringar etc. Deadline= 20/4 1900 dvs på tisdag.(Tuffa bud)
Om ingen hör av sig skickar jag ut mina kontouppgifter och en betalningsdeadline till alla som står listade ovan.Vill bara passa på att slå ett slag för Demon Tweeks mkt Höga Service.
Låtom oss bara hoppas att deras lagerkillar packar rätt grejor sen 😉
mvh
JR -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.