› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › krängningshämmare
- Detta ämne har 109 svar, 5,818 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
20 april, 2004 kl. 08:35 #67418
Kvarnis
Deltagare>Vill bara passa på att slå ett slag för Demon Tweeks mkt Höga
>Service.
>Låtom oss bara hoppas att deras lagerkillar packar rätt
>grejor sen 😉
>mvh
>JRTja det hat blivit missöden förutt…men då får ni riktigt billiga delar att kränga… ;):D
20 april, 2004 kl. 18:57 #67388jraberg
Deltagare😮 tack för den du..nu blir jag ju inte alls orolig/nervös inte alls 😛 🙁 😛
ok lika bra att säga det. Jag frånsäger mig allt ansvar vad gäller fraktskador,avsaknad av delar(miss vid packning) etc.;-)Rogga hoppade av och gjorde Tonys dammiga krängare glada.
till er andra.. Ni Har PM 😀
Edit. Glöm inte att skriva vem pengarna kommer ifrånom ngn av er(syftar på er som ska vara med och beställa) mot förmodan inte har fått ngt pm. hör av er 🙂
-JR
20 april, 2004 kl. 20:51 #67419Kvarnis
Deltagare>:o tack för den du..nu blir jag ju inte alls orolig/nervös
>inte alls 😛 🙁 😛
>ok lika bra att säga det. Jag frånsäger mig allt ansvar vad
>gäller fraktskador,avsaknad av delar(miss vid packning)
>etc.;-)
>
>Rogga hoppade av och gjorde Tonys dammiga krängare glada.
>
>till er andra.. Ni Har PM 😀
>Edit. Glöm inte att skriva vem pengarna kommer ifrån
>
>om ngn av er(syftar på er som ska vara med och beställa) mot
>förmodan inte har fått ngt pm. hör av er 🙂
>
>-JRhe he men vi fick 22mm justerbar främre så det var typ ingen fara …men betalade för en icke justerbar så ..:D
21 april, 2004 kl. 11:53 #67389jraberg
Deltagarejaha 😀 visste inte att det fanns justerbar främre..jaja, vi får se vad de skickar:9
edit. nu har jag ringt till dem då Svarten vill ha en justerbar främre.
De hävdar att det inte finns till GT men däremot wrx..och då undrar jag:
1.passar främre krängare till wrx på en gt99-00?
2.hette verkligen u.k versionen av vår GT99-00 GT? hette den inte ngt annat?-JR
21 april, 2004 kl. 13:48 #67420Kvarnis
Deltagareden kalas MY99-00at euro spec turbo..huvudasken är my93-00 annars spelar det ingen roll…
det sitter en på min bil så…den borde passa…men fan vet ;):D
21 april, 2004 kl. 14:22 #67390jraberg
Deltagareå där var vi inne på en tredje sida 🙂
ok. ni som vill ha justerbar främre.. lägg till 210kr på det priset ni fick av mig(det är mellanskillnaden mot vad en vanlig kostar). och skicka ett pm att ni vill ha justerbar främre. Bäst vore om alla som beställer ska ha justerbar för att slippa ev. misstag från deras sida 😉
Samma deadline gäller.
gick in på WHITELINES hemsida
http://www.whiteline.com.au/store/
och hittade detta: (sök på subaru impreza) det var det enda de hade som var adj. och för fram bruk.
H/duty swaybar-fr Blade adjust.
R / 22 / D / Adjustable 20-24mm. Refer KLC20A for high perform / SUBARU IMPREZA WRX ADJUSTABLE 22MM
Code: #BSF20ZSå för min skull, Gå in på deras sida och kolla om det är den du vill ha(sök på subaru impreza eller item coden ). Jag har talat om återigen för steve därborta vad det är vi vill ha och till vilken årsmodell. Men är rädd för att jag kommer få samma svar som när jag ringde till honom.
-JR
27 april, 2004 kl. 10:51 #67362Janne248
DeltagareHar alla betalat in idag nu då?
27 april, 2004 kl. 18:04 #67391jraberg
DeltagareDe som vill vara med har betalat. Ska dra iväg beställningen ikväll eller imorgon. Jag skickar Pm till berörda när detta är gjort.
ngra har hoppat av(hälften faktiskt) men det spelar kvittar, beställningen går ju iväg ändå.
Edit. Ni som inte har betalat får heller inga grejor.Så kom inte daltandes nu med att du vill vara med(riktat till de som inte betalat)
😀Mvh
JR
:928 april, 2004 kl. 11:47 #67392jraberg
DeltagareNu var det beställt.Väntar bara på en orderconfirmation eller nåt samt lev. datum.
Följande personer är med:
Janne248 , Dawn , Jagdet började med 7 och är nu bara 2(exkl. mig) kvar.
😮 😮så det kan gå..
Jag hör av mig till Er med lev. datum.
-JR28 april, 2004 kl. 14:20 #67363Janne248
DeltagareDu har PM!!! 😉 😉 😛
28 april, 2004 kl. 21:10 #67393jraberg
Deltagarebsf20.. vs bsr20..
Tack, janne..räddare i sista stund. allt copy pastande höll på att strula till det ordentligt.. hehe.. 6st front rollbars *asg* 🙁
Phuh!
Tack! :*-JR
😀30 april, 2004 kl. 12:44 #67394jraberg
DeltagareHelt J’la otroligt.. stackarn därborta måste lida av dyslexi.
fick en confirmation på min order och då var det fortfarande 3st framkrängare samt 6st länkar fram o sen 3 länkar bak, en krängare fram.
och jag som verkligen Specade allt..jaja, vi får grejor till impreza iaf. inte Vauxhall :-/
Hmm! som mellantext dvs förklaring på det hela så skrev jag att vi är TRE bilar varav en vill ha en fast krängare fram..*tar mig för pannan*VAD GÖR JAG FÖR FEL???;( ;( ;( x(
jaja,det ska nog lösa sig till slut. ringde och skrev till honom och förklarade att det INTE ÄR BRÅTTOM hellre får jag rätt grejor långsamt än fel snabbt..
*asg*
Ha en trevlig Valborg grappar!
-JR30 april, 2004 kl. 19:20 #67364Janne248
DeltagareHoppas det blir bra till slut! 🙂 Vill ha rätt grejor!
Skriv när han meddelar någon ungefärlig lev.tid!25 maj, 2004 kl. 15:22 #67395jraberg
Deltagareingen tid given ännu..
däremot så har de dragit en ”handpenning” från mitt konto redan, så jag hoppas verkligen att det är snart som grejorna kommer.
🙁
mvh
Johan somärgladförattminvingesnartkommer..tog låååång tid29 maj, 2004 kl. 19:02 #67365Janne248
DeltagareNått nytt?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.