› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Kraschad GT
- Detta ämne har 33 svar, 1,791 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
20 augusti, 2005 kl. 08:57 #8872
strickz
DeltagareEnligt Wighsnews satte nån av en silvrig GT i Järfälla inatt. Nån härifrån? Hoppas det gick bra för föraren hur som helst 🙁
20 augusti, 2005 kl. 09:14 #100057Strat
Deltagarehttp://www.zatzy.com/showthread.php?t=225243
Ajaj.. Hoppas att det inte är några värre personskador iaf 🙁
20 augusti, 2005 kl. 09:34 #100052syke
Blockerad;( 🙁
20 augusti, 2005 kl. 13:34 #100071C.Barrow
DeltagareTrodde det var ”Addson” först, men han har ju inte såna fälgar?!
20 augusti, 2005 kl. 14:00 #100058Strat
DeltagareÄr det inte Frippes bil? Han bor väl där ute? Någon som känner honom?
20 augusti, 2005 kl. 14:01 #100080Addson
Ja det va ju nästa min bil han har ju åxo svarta däck!! 😀 😀 😀
Nej så skulle jag aldrig misshandla min bil!!
MVH Mr Clean som inte körde av vägen i natt!!20 augusti, 2005 kl. 14:11 #100082Niklas
DeltagareVi kan väl låta bli att gissa vem den olycklige är så får ägaren (om han/hon är medlem här) själv om så önskas avslöja att det gått riktigt illa för bilen.
Att gissa vem det är blir bara fel, vilket redan är bevisat i tråden.
20 augusti, 2005 kl. 15:10 #100064Janne248
DeltagareJag håller med ovanstående talare. Slutar inte gissningarna så låses tråden!
/Janne – Hård men rättvis.
20 augusti, 2005 kl. 15:53 #100059Strat
DeltagareSåja lugn.
20 augusti, 2005 kl. 16:38 #100072C.Barrow
Det är inte mycket som är likt Mr Cleans bil utom just färgen. Han har ingen taklucka, han har lackade handtag och ytterbakspeglar, han har andra fälgar, han har annan huv…i princip ingenting är likt Addes bil. Varför trodde du att det var hans bil för!!?mvh Mats N
Det var första som slog mig!!!? Kollade på bilden och en miljarddels sekund så trodde jag att det var han. Likadana baklysen är det väl iaf?? Har för mig att hans ser ut så också.
Såg ju sen direkt att det inte var den.
20 augusti, 2005 kl. 16:49 #100060Strat
Det är inte mycket som är likt Mr Cleans bil utom just färgen. Han har ingen taklucka, han har lackade handtag och ytterbakspeglar, han har andra fälgar, han har annan huv…i princip ingenting är likt Addes bil. Varför trodde du att det var hans bil för!!?mvh Mats N
Det var första som slog mig!!!? Kollade på bilden och en miljarddels sekund så trodde jag att det var han. Likadana baklysen är det väl iaf?? Har för mig att hans ser ut så också.Såg ju sen direkt att det inte var den.
Rätt allvarliga saker så man kan ju undersöka saken lite mer än så innan man skriver nåt.
20 augusti, 2005 kl. 17:09 #100073C.Barrow
DeltagareJag hajar fan inte vad du surrar om! Jag skrev att jag trodde ”först” att det var han. Vill du vara så hemskt vänlig att förklara vad som är så otroligt allvarligt och hemskt med det, att barnarbetarnas situation i U-länderna framstår som sistasidestoff?
Edit: Om man bara ska skriva om allvarliga och helt korrekta saker så hade nog det här forumet (och andra) inte ens varit hälften så stort. Mina och DINA inlägg inkluderade.
20 augusti, 2005 kl. 17:35 #100054SecretAgentMan
DeltagareHmmm…lugna dig en smula, Strat har rätt i att det är lite allvarliga saker.
Forumet är vad det är för att det (för det mesta) är en trevlig stämning här, det blev det inte i den här tråden..
/J
20 augusti, 2005 kl. 17:40 #100081Addson
DeltagareSåja lugn.
Så ja grabbar ta sig lungn nu!! Först vill jag bara säga att jag verkligen hoppas att människan som körde bilen sitter hemma o tar sig en lördags öl nu iaf e uppe på benen och att den mår bra!
Jag ber om uräkt att jag skämtade om det där med att han åxo hade svart däck ”tänkte mig inte för” SORRY my bad!!Men Claes det e väl inget att tjafsa med Mr C B om att han trodde att det va jag! Han skrev ju att det va hans först tanke och då tycker jag att det e ok om han skriver det! Han va ju på plats och bara beskriver hur han upplevde det!! Barrow jag såg dig på birka men jag stod upptagen när du kom fram sen såg jag dig inte mer så det va inte meningen att verka ointresserad om du upplevde det så man!!!
Så färdigt diskuterat om det här nu nu håller vi alla tummarna på att föraren mår bra och att vi får veta en läges raport!
MVH Mr Clean som lider med den kraschade 792 royald silver subarun!!
20 augusti, 2005 kl. 17:48 #100061Strat
DeltagareAh, ok. Förstod aldrig att C B var på plats. Trodde att han slängt ett öga på bilderna och sedan bara hävt ur sig ett namn på någon som har en silver också. Det är nämligen så det låter i denna tråden. Allt lugnt 🙂
Håller med Addson… Nu hoppas vi bara att det gått bra för föraren.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.