› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Kraschad GT
- Detta ämne har 33 svar, 1,791 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
20 augusti, 2005 kl. 17:51 #100074
C.Barrow
DeltagareHmmm…lugna dig en smula, Strat har rätt i att det är lite allvarliga saker.Forumet är vad det är för att det (för det mesta) är en trevlig stämning här, det blev det inte i den här tråden../J
Det har jag alltid tyckt varit en av dem största fördelarna med imprezaklubbens forum. Just stämningen.
Just i detta fallet så kan jag verkligen inte förstå vad som var allvarligt med att jag trodde att det var addsons bil bråkdelen av en sekund innan jag tittade närmre. Om någon vill förklara vad som är allvarligt med det så får ni hemskt gärna förklara.
20 augusti, 2005 kl. 17:53 #100067frippe
Deltagaredet var jag som körde ja..
alla mår bra,inte en skråma faktiskt.
rådjuret hoppade fram och jag väjde.
och ja lördagsölen intas i soffan.
mvh fredrik
20 augusti, 2005 kl. 17:54 #100055SecretAgentMan
DeltagareAtt spekulera och skapa rykten, oroa folk i onödan, etc…
Vore det min bil skulle jag inte vara överdrivet kul att ha den uthängd på en bunt forum till att börja med.Varför är det så svårt att förstå att några av oss tycker det är lite allvarligt?
/J
20 augusti, 2005 kl. 17:55 #100056SecretAgentMan
Deltagaredet var jag som körde ja..alla mår bra,inte en skråma faktiskt.rådjuret hoppade fram och jag väjde.och ja lördagsölen intas i soffan.mvh fredrik
Surt som fan, skönt att höra att bilen tog väl hand om dig. 🙂
Se till att försäkringsbolaget får reda på att det står en fin silverfärgad GT i Örnsköldsvik…(Kvarnis gamla bil)../J
20 augusti, 2005 kl. 18:05 #100083Niklas
DeltagareSkönt att ni klarade er.
20 augusti, 2005 kl. 18:09 #100075C.Barrow
DeltagareAtt spekulera och skapa rykten, oroa folk i onödan, etc…Vore det min bil skulle jag inte vara överdrivet kul att ha den uthängd på en bunt forum till att börja med.Varför är det så svårt att förstå att några av oss tycker det är lite allvarligt?/J
Jag skapade inte ett enda rykte eller oroade någon eftersom jag skrev i samma inlägg att jag insett att det INTE var han. Nu får ni ju ta och kamma till er lite! Det var inte jag som skapade tråden om att det var en GT som krashat heller…
20 augusti, 2005 kl. 18:11 #100076C.Barrow
DeltagareSkönt att höra att det gick bra!! Aldrig kul när det blir skador på bilen, men bättre att det var bilen än dig/er!
Hoppas att allt löser sig förmånligt hos försäkringsbolaget!
20 augusti, 2005 kl. 18:15 #100062Strat
Deltagaredet var jag som körde ja..alla mår bra,inte en skråma faktiskt.rådjuret hoppade fram och jag väjde.och ja lördagsölen intas i soffan.mvh fredrik
Skönt att höra! Hoppas att allt löser sig smidigt med försäkringsbolaget nu.
20 augusti, 2005 kl. 18:17 #100068MickeM
DeltagareSkönt höra det gick bra!
Det mest irriterande där jag bor är att rådjuren är de som orsakar
flest skador på bilar (antal räknat) (dock inte om man väjar :()
efterföljt av påbackningar och ikörningar bakifrån. Och pga det så
höjs premierna. Är det inte dags att kvoten på rådjur mångdubblas
snart? :-/20 augusti, 2005 kl. 18:17 #100084Niklas
DeltagareDet var inte jag som skapade tråden om att det var en GT som krashat heller…
Skit i det nu, annars tänker jag smygdekala din bil med en regionsdekal för Dalarna…som tydligen ingen annan vill ha. 😀 😉 :+
20 augusti, 2005 kl. 18:18 #100063Strat
DeltagareJag skapade inte ett enda rykte eller oroade någon eftersom jag skrev i samma inlägg att jag insett att det INTE var han. Nu får ni ju ta och kamma till er lite! Det var inte jag som skapade tråden om att det var en GT som krashat heller…
Nä. Det låter som att du tittat på bilderna lite hastigt, tänkt att det måste vara addson och sen inte fått ihop det med fälgarna, typ att ”han kanske har bytt?”. Man måste vara extremt tydlig på ett forum för undvika missförstånd och uppfattas med rätt ton.
20 augusti, 2005 kl. 18:23 #100066modulated
DeltagareSkönt att det gick bra med er, bilar finns det nya att få.
// Patrick P.
20 augusti, 2005 kl. 18:43 #100069strickz
DeltagareGött att det gick bra,
Jag tror nog att jag pratar för alla när jag säger att ingen här vill hänga ut nån, eller sprida rykten om vad som varit orsaken, utan bara vill veta att det gått bra. Sen att tråden på zatzy spårat ur är tråkigt, men inte helt förvånande 🙂20 augusti, 2005 kl. 19:09 #100077C.Barrow
DeltagareGött att det gick bra, Jag tror nog att jag pratar för alla när jag säger att ingen här vill hänga ut nån, eller sprida rykten om vad som varit orsaken, utan bara vill veta att det gått bra. Sen att tråden på zatzy spårat ur är tråkigt, men inte helt förvånande 🙂
Inte för inte det kallas ”yatzy” ibland 😀
Addson: Jo, du stog och prata om turbosnurror och sånt igår på birka så jag gled vidare med dem jag kom med. Lugnt! Börjar nästan bli trött på att se dig på alla små race som är här och var :+ 😀
Ses väl på nästa race som är antar jag 😉20 augusti, 2005 kl. 19:13 #100078C.Barrow
DeltagareAh, ok. Förstod aldrig att C B var på plats. Trodde att han slängt ett öga på bilderna och sedan bara hävt ur sig ett namn på någon som har en silver också. Det är nämligen så det låter i denna tråden. Allt lugnt :)Håller med Addson… Nu hoppas vi bara att det gått bra för föraren.
Allt lugnt här också! Förresten så gick din kärra rätt duktigt på blackracet i farsta! Mycket snyggare dekor nu än ”rallisport” grejen (min personliga åsikt).
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.