SSC Allmänt snack Allmänt småprat Kris! Önskar hyra/låna en Link handkontroller/tuning module!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    duke
    Deltagare

Hej,
      jag vet att många Imprezaägare kör med Link och därför postar jag detta här i hopp om att någon vänlig själ kan hjälpa mig.

Min Link handkontroll har slutat fungera och det är problem med leveranserna så jag får inte en ny förrens om ett par veckor.

Jag är i desperat behov av en handkontroll närmsta dagarna!

Jag behövera låna/hyra en kontroll i en vecka och betalar givetvis en slant för det, samt deposition för det FULLA värdet så ingen behöver oroa sig för något!

Vore oerhört tacksam ifall någon kan hjälpa mig med detta.
      maila mig på gustaf@revline.se

tack!!

SecretAgentMan
      Deltagare

Jag har behov av min, annars hade jag löst det åt dig. 🙂
        Phille på Gotland tror jag har en till salu faktiskt…

/J

jraberg
        Deltagare

skickade mejl till dig 🙂

OzO
          Deltagare

Var finns du? Min ”tuning module” finns i Sthlm och kan lånas ut.

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

pannan
            Deltagare

Gustaf finns på Östermalm i Stockholm och är en väldigt bra kille att ha och göra med.

p.s Sthlms snyggaste Porsche 944 Turbo kör han också 🙂

Mvh
              J

OzO
              Deltagare

Min modulboxlåda lånas ut imorrn… kusin till den gamle räven Jocke minsann! 😀

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.