SSC Allmänt snack Träffar Kvarn-Is Träff 2006 7/1

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 93 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Tar med mig stillbildskameran åxo…
      /Lars

Kvarnis
      Deltagare

Ni med filmkameror – tag gärna med dom. Patrik & Kvarnis> Finns 3G-täckning på sjön? I så fall kan vi köra live-sändning via videosamtal till de medlemmar som inte kommer… :)/ABMin STi

Nja väldigt tvecksam till det finns ju knappt mobil motagning där 😉 😀

Kvarnis
        Deltagare

Vädret ca -5 resten av veckan lovar dom får väl se hur det blir med det ….

http://www.aftonbladet.se/vader/js/index.html?keyId=62

Blocken
          Deltagare

Ni med filmkameror – tag gärna med dom. Patrik & Kvarnis> Finns 3G-täckning på sjön? I så fall kan vi köra live-sändning via videosamtal till de medlemmar som inte kommer… :)/ABMin STi

Nja väldigt tvecksam till det finns ju knappt mobil motagning där 😉 😀

De e sant dä’! :7

/AB

Min STi

Blocken
            Deltagare

Hörrni alla som tänker komma:

Glöm inte en eller ett par hundringar i kontanter till Patrik som plogar! Bra om vi får ihop 1500:- i alla fall (mer gör ju inget). Ryktet säger att det gått duktigt med soppa för att ploga bort all jä-a snö som kommer hela tiden…

Tack på förhand!

mvh Blocken

Min STi

MDE
              Deltagare

Jepp! patrik gör ett guldjobb där uppe.

förresten så är det 10 minus just nu 10mil söder om ö-vik hoppas det håller i sej med kylan 🙂

/MDE

Kvarnis
                Deltagare

Hörrni alla som tänker komma:Glöm inte en eller ett par hundringar i kontanter till Patrik som plogar! Bra om vi får ihop 1500:- i alla fall (mer gör ju inget). Ryktet säger att det gått duktigt med soppa för att ploga bort all jä-a snö som kommer hela tiden…Tack på förhand!mvh BlockenMin STi

Jepp än fast han är dålig på ta belat så ska han ha det 🙂

Det är för övrigt under -10grader i dag, var ~-20 i natt men brukar vara mildare ute till havs..

Men det ser helt klart lovande utt 🙂

Kvarnis
                  Deltagare

Is’n är klar :), vatten är borta numera och temparturen har pendlat ,
                    mellan -12>-18 hela dagen.

Tycker att vi donerar minst 150:-/bil till Patrik då han lagt ner ett hund jobb med plogningen.

Utan allt deta jobb så skule det inte vara möjligt, han tar bla ledigt på torsdag för att ploga en sista gång 😮

Ni som inte dyker upp på fredag kväll etc så sammlas vi lördag 0900 vid sibylla, för ävfärd mot Is’n vissa hitar iofs vägen själv och det är fritt 🙂

KARTA

Editerat en jävligt lång länk…

Kvarnis
                    Deltagare

Dom som är klara är vad jag vet är..

-Block
                      -Groover
                      -Larsa
                      -Råberg
                      -Grimlock
                      -Adam K
                      -Practos
                      -MDE

-Nisse+EVO ??(btw kan du säga till Marklund om han är sugen)
                      -RS+2 ???

Säg gärna till hur det blir så slipper vi ev vänta på nån som inte tänker komma 🙂

jraberg
                      Deltagare

har precis blivit frisk från den mkt trevliga sjukan som mest verkar drabba oss 08’or.
                        I värsta fall så kommer väl resten av familjen att drabbas vilket isåf. gör att jag inte åker. Vill inte dra med mig nån fjoll-sjuka till lappträsk. 🙁 man ska ju helst ha varit frisk några dagar för att det ska försvinna helt.

Om allt fortlöper som det gör nu däremot så tänkte jag åka från fjollträsk på fredagen. Frågan är.. BloCC mfl. Kan vi sammanstråla i Gävle?
                        Hur lång tid tar det från sthlm till gävle? 2timmar??
                        edit.
                        Någon från sthlm på listan?(känner inte många inser jag)
                        -JR

RS
                        Deltagare

Om bilen går genom besiktiningen på torsdag så kommer jag och Rasmus (EVO)får se om vi kan få med några fler också..

Blocken
                          Deltagare

Frågan är.. BloCC mfl. Kan vi sammanstråla i Gävle?Hur lång tid tar det från sthlm till gävle? 2timmar??edit.Någon från sthlm på listan?(känner inte många inser jag)-JR

Vi åker redan på torsdag morgon… 🙂

Välkommen i karavanen!

/Bläck – som kommer köra David Hasselhoff Looking for freedom på repeat hela vägen (o de e sant dä!)

Min STi

LegacyLarsa
                            Keymaster

ha´n är bättre i knight rider…

/Lars

jraberg
                              Deltagare

Hej igen!

Blir ingen isåka denna helgen för min del
                                ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
                                Jonathan spyr som en kalv och gumman(fästmön) lär åka dit när somhelst..

trist, men vad kan man göra 🙁

Practos
                                Deltagare

Frågan är.. BloCC mfl. Kan vi sammanstråla i Gävle?Hur lång tid tar det från sthlm till gävle? 2timmar??edit.Någon från sthlm på listan?(känner inte många inser jag)-JR

Vi åker redan på torsdag morgon… :)Välkommen i karavanen!/Bläck – som kommer köra David Hasselhoff Looking for freedom på repeat hela vägen (o de e sant dä!)Min STi

-hojta till om ni vill ha en kopp kaffe på vägen 😉

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 93 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.