› SSC › Allmänt snack › Träffar › Kvarn-Is Träff 2006 7/1
- Detta ämne har 92 svar, 5,086 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 10 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
1 januari, 2006 kl. 20:23 #140284
LegacyLarsa
KeymasterTar med mig stillbildskameran åxo…
/Lars2 januari, 2006 kl. 09:18 #140324Kvarnis
DeltagareNi med filmkameror – tag gärna med dom. Patrik & Kvarnis> Finns 3G-täckning på sjön? I så fall kan vi köra live-sändning via videosamtal till de medlemmar som inte kommer… :)/ABMin STi
Nja väldigt tvecksam till det finns ju knappt mobil motagning där 😉 😀
2 januari, 2006 kl. 09:20 #140325Kvarnis
DeltagareVädret ca -5 resten av veckan lovar dom får väl se hur det blir med det ….
2 januari, 2006 kl. 19:34 #140295Blocken
Deltagare2 januari, 2006 kl. 21:07 #140296Blocken
DeltagareHörrni alla som tänker komma:
Glöm inte en eller ett par hundringar i kontanter till Patrik som plogar! Bra om vi får ihop 1500:- i alla fall (mer gör ju inget). Ryktet säger att det gått duktigt med soppa för att ploga bort all jä-a snö som kommer hela tiden…
Tack på förhand!
mvh Blocken
2 januari, 2006 kl. 22:05 #140353MDE
DeltagareJepp! patrik gör ett guldjobb där uppe.
förresten så är det 10 minus just nu 10mil söder om ö-vik hoppas det håller i sej med kylan 🙂
/MDE
3 januari, 2006 kl. 10:00 #140326Kvarnis
DeltagareHörrni alla som tänker komma:Glöm inte en eller ett par hundringar i kontanter till Patrik som plogar! Bra om vi får ihop 1500:- i alla fall (mer gör ju inget). Ryktet säger att det gått duktigt med soppa för att ploga bort all jä-a snö som kommer hela tiden…Tack på förhand!mvh BlockenMin STi
Jepp än fast han är dålig på ta belat så ska han ha det 🙂
Det är för övrigt under -10grader i dag, var ~-20 i natt men brukar vara mildare ute till havs..
Men det ser helt klart lovande utt 🙂
3 januari, 2006 kl. 15:49 #140327Kvarnis
DeltagareIs’n är klar :), vatten är borta numera och temparturen har pendlat ,
mellan -12>-18 hela dagen.Tycker att vi donerar minst 150:-/bil till Patrik då han lagt ner ett hund jobb med plogningen.
Utan allt deta jobb så skule det inte vara möjligt, han tar bla ledigt på torsdag för att ploga en sista gång 😮
Ni som inte dyker upp på fredag kväll etc så sammlas vi lördag 0900 vid sibylla, för ävfärd mot Is’n vissa hitar iofs vägen själv och det är fritt 🙂
Editerat en jävligt lång länk…
3 januari, 2006 kl. 15:51 #140328Kvarnis
DeltagareDom som är klara är vad jag vet är..
-Block
-Groover
-Larsa
-Råberg
-Grimlock
-Adam K
-Practos
-MDE-Nisse+EVO ??(btw kan du säga till Marklund om han är sugen)
-RS+2 ???Säg gärna till hur det blir så slipper vi ev vänta på nån som inte tänker komma 🙂
3 januari, 2006 kl. 20:08 #140313jraberg
Deltagarehar precis blivit frisk från den mkt trevliga sjukan som mest verkar drabba oss 08’or.
I värsta fall så kommer väl resten av familjen att drabbas vilket isåf. gör att jag inte åker. Vill inte dra med mig nån fjoll-sjuka till lappträsk. 🙁 man ska ju helst ha varit frisk några dagar för att det ska försvinna helt.Om allt fortlöper som det gör nu däremot så tänkte jag åka från fjollträsk på fredagen. Frågan är.. BloCC mfl. Kan vi sammanstråla i Gävle?
Hur lång tid tar det från sthlm till gävle? 2timmar??
edit.
Någon från sthlm på listan?(känner inte många inser jag)
-JR3 januari, 2006 kl. 20:27 #140356RS
DeltagareOm bilen går genom besiktiningen på torsdag så kommer jag och Rasmus (EVO)får se om vi kan få med några fler också..
3 januari, 2006 kl. 21:12 #140297Blocken
DeltagareFrågan är.. BloCC mfl. Kan vi sammanstråla i Gävle?Hur lång tid tar det från sthlm till gävle? 2timmar??edit.Någon från sthlm på listan?(känner inte många inser jag)-JR
Vi åker redan på torsdag morgon… 🙂
Välkommen i karavanen!
/Bläck – som kommer köra David Hasselhoff Looking for freedom på repeat hela vägen (o de e sant dä!)
3 januari, 2006 kl. 21:30 #140285LegacyLarsa
Keymasterha´n är bättre i knight rider…
/Lars
3 januari, 2006 kl. 22:01 #140314jraberg
DeltagareHej igen!
Blir ingen isåka denna helgen för min del
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Jonathan spyr som en kalv och gumman(fästmön) lär åka dit när somhelst..trist, men vad kan man göra 🙁
4 januari, 2006 kl. 08:19 #140306Practos
DeltagareFrågan är.. BloCC mfl. Kan vi sammanstråla i Gävle?Hur lång tid tar det från sthlm till gävle? 2timmar??edit.Någon från sthlm på listan?(känner inte många inser jag)-JR
Vi åker redan på torsdag morgon… :)Välkommen i karavanen!/Bläck – som kommer köra David Hasselhoff Looking for freedom på repeat hela vägen (o de e sant dä!)Min STi
-hojta till om ni vill ha en kopp kaffe på vägen 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.