Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Putte GT
    Deltagare

Hej jag blev så fruktansvärt sugen på att beställa Coilover dämpare till subban i dag, men så började jag fundera lite och så tänkte jag, jag kanske ska köpa bättre bussningar först eller köpa fjäderbens stag eller krängnings hämmare eller nått annat som gör väghållningen bättre innan.

vad tycker ni jag ska göra.

Ska tilläggas är att jag har något klonkande ljud när jag kör i små hålor, så jag tror de är dämparna som börjar ge upp.

C.Barrow
      Deltagare

Jag hade ett klonkande bak i min bil för ett tag sen. Det var mycket riktigt en dämpare som skurit (den andra i bak var ”endast” helt sopslut… Jag bytte bara i bak alltså.

En av dem punkterna (enda?) där imprezan är sämre än medelbilen hos besiktningen.

Om du har ekonomin så satsa på coilovers när du ändå behöver byta dämparna. Dem andra grejerna kan man ju ta efterhand sen om man vill.

Subarumicke
        Deltagare

Hej jag blev så fruktansvärt sugen på att beställa Coilover dämpare till subban i dag, men så började jag fundera lite och så tänkte jag, jag kanske ska köpa bättre bussningar först eller köpa fjäderbens stag eller krängnings hämmare eller nått annat som gör väghållningen bättre innan. vad tycker ni jag ska göra.Ska tilläggas är att jag har något klonkande ljud när jag kör i små hålor, så jag tror de är dämparna som börjar ge upp.

Börja med bussningar,ingen vitts att montera coilovers innan

Wolverine
          Deltagare

Lånar tråden lite…

Jag är också sugen på coilovers, Tänkte främst på Kw variant 3 eller Tein superstreet. Ni som kör med någon av dessa kit hur funkar dom på vintern eller byter ni tillbaks till standardben när snön kommer.

specialized
            Deltagare

Lånar tråden lite…Jag är också sugen på coilovers, Tänkte främst på Kw variant 3 eller Tein superstreet. Ni som kör med någon av dessa kit hur funkar dom på vintern eller byter ni tillbaks till standardben när snön kommer.

Kolla här : http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=16&topic_id=825&mesg_id=825&page=

D2 coilovers till bra pris !

Mvh.Mattias
              —————————————
              Efternamnen på mina flickvänner är
              —————————————
              Jpg ,wmv och mpg 😉
              —————————————

Practos
              Deltagare

jag kör på Megan coilovers vilka tillverkas i samma fabrik som D2 och apexi mfl. Lite olika färg men annars samma, jag e toknöjd !

lunkan
                Deltagare

Kör du med deras street serie? Helt klart sjyssta priser. Dom nyare modellernas coilover passar inte på GT´n va?

Wolverine
                  Deltagare

Ingen som kör med KW eller Tein som kan berätta hur bilen uppför sig på snö gentemot orginal upphängning???

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.