› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Lackat, sänkt och ”klar”…typ!!!
- Detta ämne har 31 svar, 1,867 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 06:19 #158868
modulated
DeltagareTrevligt Mats, men alltså sänker man å lackar bilen så får man
gräs som underlag istället för asfalt? 😉// Patrick P – åker hem
N/P : Christian Kjellvander – Portugal
19 december, 2005 kl. 06:19 #158867Manor
DeltagareMycket snyggt Mats! Men jag tycker att du har bommat det viktigaste: Du måste ju lacka ner husvagnen och slänga på Radius R3 på den också! Dessutom så får du inhandla STi-ljus till både kombin och husvagnen så att det blir RIKTIGT fina bilder till våren. Du har ju vintern på dig att fixa till det… 😉 😛 :DMvh Perra
Bra idé Perra…jag ska fundera ett slag på det :9.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158866Manor
DeltagareMatsN: Jag kan fixa en specialgjord streamer till husvagnen. 😉
Coolt, har du något förslag som inte innehåller ordet ”tattartermos” eller ”knullburk” :D…
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158864Manor
DeltagareSnyggt MatsN! Hur bra som helst :)Vad blir nästa grej? STi-bakljus? :P/ABMin STi
Tack Blocken :-).
…det verkar vara väldigt svårt att få tag på STi-ljus till en kombi. Vem vet…kanske ett par Pingen-Lexus-wannabee, eller behålla originalen.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158863Manor
Deltagarewow…vilken förvandlig. Skit snyggt!.Vart får man tag på en sån där front ? :7 :7 :7 :7 :7 🙂 4 1/2 av 5 möjliga 😛
Tackar :). Det är ingen ny front, utan endast en Trust-Greddy läpp samt STi-dimljuskåpor (från Janne248 ;)).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158862Manor
DeltagareÄr det 18″ fälgar eller 17″?
De är 18″ Radius R3.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158861Manor
DeltagareFina bilder! Fin Plog! 😉 😉 Fina dimljuskåpor! 😉 😉 En j**la fin bil Mats!! Grym! Men, hur ser ekipaget ut med husvagn kopplad! Fixa en bild på det! Det skulle vara grymt att se! Grattis till en läcker kombi!Edit: stavfel fixade!
Janne, det är väl inget fel på 22b-gälarna heller ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158860Manor
DeltagareMen, hur ser ekipaget ut med husvan koplad! Fixa en bild på det!
Ja för det har vi faktiskt aldrig sett. Men förövrigt så ser detbaske mig lysande ut.// Patrick P – tror inte husvagnsmätz drar husvagn med kombin 😛 😉 :PN/P : Pole – Silberfisch
…ExOrdis är mitt vittne…husvagnen var med till Kinnekulle 2000 :)…och Daniel83 har t.o.m fått en fika i ”the HouseWagon” ;-). Självklar så ska ett kort fixas, men tidigast nästa sommar för nu är husvagnen parkerad för 2005.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158858Manor
DeltagareHårt! :)Stiligt och cleant, precis som det skall vara!/J
Stort tack Jerkyl…du vet att du har stor del i detta ;). Jag har lärt mig av ”the SGM dude” att så länge man inte monterar neon så är man ”home free”, som de säger i USA:t :D. Pingens ”Lexus”ljus bak på sin kombi kanske skulle vara något…..
Mr.Clean har också ”tvingat” mig till lite mer lackning än vad som hade tänkts från början.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158857Manor
DeltagareNerlackning gör så mycket mer än vad man kan tro. En helt annan kaross ser det ut som, grymt snyggt! …trots att det är en silverfärgad kombi.
…det är pga att det är en silverfärgad kombi som gör den så grym ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158856Manor
DeltagareTrevligt Mats, men alltså sänker man å lackar bilen så får man gräs som underlag istället för asfalt? ;)// Patrick P – åker hemN/P : Christian Kjellvander – Portugal
Jag har lärt mig av de bästa att det är gräs som gäller som underlag vid fotografering ;). Detta var den första bästa plätt som jag hittade i närheten av hemmet…
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158855Manor
DeltagareHej alla glada SSi:are !!!
Nu är bilen sänkt hos JERRY.NU, och det som skulle lackas hos PAPPA.NU är lackat och monterat. Jag är väldigt glad, nöjd och stolt över resultatet :).
Före (fram):
”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album113/snettfram.thumb.jpg]Efter (fram):
”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Impreza-2005/IMG_0013.thumb.jpg]Före (bak):
”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album113/snettbak.thumb.jpg]Efter (bak):
”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Impreza-2005/IMG_0025.thumb.jpg]Samtliga bilder är klickbara för en förstoring.
Kommentarer (helst positiva) tas tacksamt emot ;-).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #158853Janne248
DeltagareFina bilder! Fin Plog! 😉 😉 Fina dimljuskåpor! 😉 😉 En j**la fin bil Mats!! Grym! Men, hur ser ekipaget ut med husvagn kopplad! Fixa en bild på det! Det skulle vara grymt att se! Grattis till en läcker kombi!
Edit: stavfel fixade!
19 december, 2005 kl. 06:19 #158852Blocken
Deltagare19 december, 2005 kl. 06:19 #158851Perra
DeltagareMycket snyggt Mats! Men jag tycker att du har bommat det viktigaste: Du måste ju lacka ner husvagnen och slänga på Radius R3 på den också! Dessutom så får du inhandla STi-ljus till både kombin och husvagnen så att det blir RIKTIGT fina bilder till våren. Du har ju vintern på dig att fixa till det… 😉 😛 😀
Mvh Perra
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.