SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Lackat, sänkt och ”klar”…typ!!!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

Trevligt Mats, men alltså sänker man å lackar bilen så får man
      gräs som underlag istället för asfalt? 😉

// Patrick P – åker hem

N/P : Christian Kjellvander – Portugal

Manor
      Deltagare

Mycket snyggt Mats! Men jag tycker att du har bommat det viktigaste: Du måste ju lacka ner husvagnen och slänga på Radius R3 på den också! Dessutom så får du inhandla STi-ljus till både kombin och husvagnen så att det blir RIKTIGT fina bilder till våren. Du har ju vintern på dig att fixa till det… 😉 😛 :DMvh Perra

Bra idé Perra…jag ska fundera ett slag på det :9.

mvh Mats N

Manor
        Deltagare

MatsN: Jag kan fixa en specialgjord streamer till husvagnen. 😉

Coolt, har du något förslag som inte innehåller ordet ”tattartermos” eller ”knullburk” :D…

mvh Mats N

Manor
          Deltagare

Snyggt MatsN! Hur bra som helst :)Vad blir nästa grej? STi-bakljus? :P/ABMin STi

Tack Blocken :-).

…det verkar vara väldigt svårt att få tag på STi-ljus till en kombi. Vem vet…kanske ett par Pingen-Lexus-wannabee, eller behålla originalen.

mvh Mats N

Manor
            Deltagare

wow…vilken förvandlig. Skit snyggt!.Vart får man tag på en sån där front ? :7 :7 :7 :7 :7 🙂 4 1/2 av 5 möjliga 😛

Tackar :). Det är ingen ny front, utan endast en Trust-Greddy läpp samt STi-dimljuskåpor (från Janne248 ;)).

mvh Mats N

Manor
              Deltagare

Är det 18″ fälgar eller 17″?

De är 18″ Radius R3.

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

Fina bilder! Fin Plog! 😉 😉 Fina dimljuskåpor! 😉 😉 En j**la fin bil Mats!! Grym! Men, hur ser ekipaget ut med husvagn kopplad! Fixa en bild på det! Det skulle vara grymt att se! Grattis till en läcker kombi!Edit: stavfel fixade!

Janne, det är väl inget fel på 22b-gälarna heller ;).

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Men, hur ser ekipaget ut med husvan koplad! Fixa en bild på det!

Ja för det har vi faktiskt aldrig sett. Men förövrigt så ser detbaske mig lysande ut.// Patrick P – tror inte husvagnsmätz drar husvagn med kombin 😛 😉 :PN/P : Pole – Silberfisch

…ExOrdis är mitt vittne…husvagnen var med till Kinnekulle 2000 :)…och Daniel83 har t.o.m fått en fika i ”the HouseWagon” ;-). Självklar så ska ett kort fixas, men tidigast nästa sommar för nu är husvagnen parkerad för 2005.

mvh Mats N

Manor
                    Deltagare

Hårt! :)Stiligt och cleant, precis som det skall vara!/J

Stort tack Jerkyl…du vet att du har stor del i detta ;). Jag har lärt mig av ”the SGM dude” att så länge man inte monterar neon så är man ”home free”, som de säger i USA:t :D. Pingens ”Lexus”ljus bak på sin kombi kanske skulle vara något…..

Mr.Clean har också ”tvingat” mig till lite mer lackning än vad som hade tänkts från början.

mvh Mats N

Manor
                      Deltagare

Nerlackning gör så mycket mer än vad man kan tro. En helt annan kaross ser det ut som, grymt snyggt! …trots att det är en silverfärgad kombi.

…det är pga att det är en silverfärgad kombi som gör den så grym ;).

mvh Mats N

Manor
                        Deltagare

Trevligt Mats, men alltså sänker man å lackar bilen så får man gräs som underlag istället för asfalt? ;)// Patrick P – åker hemN/P : Christian Kjellvander – Portugal

Jag har lärt mig av de bästa att det är gräs som gäller som underlag vid fotografering ;). Detta var den första bästa plätt som jag hittade i närheten av hemmet…

mvh Mats N

Manor
                          Deltagare

Hej alla glada SSi:are !!!

Nu är bilen sänkt hos JERRY.NU, och det som skulle lackas hos PAPPA.NU är lackat och monterat. Jag är väldigt glad, nöjd och stolt över resultatet :).

Före (fram):
                            ”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album113/snettfram.thumb.jpg]

Efter (fram):
                            ”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Impreza-2005/IMG_0013.thumb.jpg]

Före (bak):
                            ”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album113/snettbak.thumb.jpg]

Efter (bak):
                            ”>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Impreza-2005/IMG_0025.thumb.jpg]

Samtliga bilder är klickbara för en förstoring.

Kommentarer (helst positiva) tas tacksamt emot ;-).

mvh Mats N

Janne248
                            Deltagare

Fina bilder! Fin Plog! 😉 😉 Fina dimljuskåpor! 😉 😉 En j**la fin bil Mats!! Grym! Men, hur ser ekipaget ut med husvagn kopplad! Fixa en bild på det! Det skulle vara grymt att se! Grattis till en läcker kombi!

Edit: stavfel fixade!

Blocken
                              Deltagare

Snyggt MatsN! Hur bra som helst 🙂

Vad blir nästa grej? STi-bakljus? 😛

/AB

Min STi

Perra
                                Deltagare

Mycket snyggt Mats! Men jag tycker att du har bommat det viktigaste: Du måste ju lacka ner husvagnen och slänga på Radius R3 på den också! Dessutom så får du inhandla STi-ljus till både kombin och husvagnen så att det blir RIKTIGT fina bilder till våren. Du har ju vintern på dig att fixa till det… 😉 😛 😀

Mvh Perra

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.