Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    eric.u
    Deltagare

Japp då kan jag bara skriva under på att A2becker ute i gustavsberg gör bra lackjobb.
      Har hämtat min bil nu efter en helomlackning. Och är nöjd med resultatet och dom har visat godtagbart bra serviceanda.
      Så ska ni lacka nått kan jag bara rekommendera denna firma.
      Min RX är fina i lacken nu än när den var ny..

bilder på bilen kommer om nån vecka, ska få på nya ljuddämparen först.. 🙂

__Micke__
      Deltagare

hellack. varför de?? har den blivit repad x( . Vad kostade en hellack föresten, kul och veta:(

eric.u
        Deltagare

Jepp, den blev repad runt hela skiten.. men försäkringsbolagen vill inte lacka delar som inte blivit repade, så jag fick lägga till nästan 10k för alla andra delarna. Fick inte reda på summan som försäkringsbolagen fick betala, men det var inte billigt, bara de svarta listerna som gårlängs med taket gick på cirka 2000 sa han…
          kan tänka mig massor med tusen.. 😉 men dom var duktiga iaf å nu ser bilen helt ny ut, dom tog ju bort varenda parkeringsbuckla å ojämnhet i hela karossen, dessutom tog bort ett ställe där rosten hade bitit lite..så de e nya bilen nu 🙂 ska åka på brostugan när jag fått på dämparen oxå..

Subbahenke
          Deltagare

Kul att du vart nöjd med lacken, det är inte ofta man brukar få vara det.

Mvh Henke

eric.u
            Deltagare

😉 jag har lackat två gånger.. första gången bara kjolarna runt om på PLA ute i haninge.. det blev okey, inte riktigt sån här lyster man vill ha..
              åså nu på A2, jättefinlack på A2, allt blänker som aldrig förr, kul kul.. ska åka på brostugan tror jag nästa söndag så får ni se ni som kommer..

eric.u
              Deltagare

Nu ha rbilen vart inne hos furstenhoff på service + lite annat.
                Och lacken fick kanon fint betyg även av dessa 🙂
                kul att höra att de var bland de finaste lacker dom sett 🙂
                och när jag stod där å titta på de nya bilarna så kundejag inte låta bli att jämföra lite, och nog tyckte jag att min blev bättre än vad nya wrx modellernas lack är ny.. framför allt på plast bitarna.

mmm… å nu ska vi försöka få in IM på mina vibrationsproblem..
                suckar vidare.. eller skakar vidare 😉

Eric

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.