SSC Annonser Köpes – Delar Laddtrycksmätare

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Marcuses
    Deltagare

Tjenare! Jag har försökt att söka lite om detta men jag har inte hittat nått speciellt så jag slänger upp en tråd här.

Bifogar en bild här så ni ser vad jag pratar om:

Jag är sugen på denna till min GT. Någon som vet vart man kan fåtag på denna laddtrycksmätare? Jag har hört att det ska vara ett original tillbehör till den gammla STI:n men jag kanske är ute o cyklar? Den ska ju gärna ha vit bakrund med grönt ljus som all annan instrumentering. Tack på förhand!

Mvh// Marcus

Marcuses
      Deltagare

ingen som vet något!? 😮 🙁

Gilarski
        Deltagare

Det fanns ett kit som var orginal i STI, eller om det endast var STI Type R och RA men detta satt i mitten på IP upptill i luckan. Detta fanns i vissa V5 och V6 (sen 98 -> 00).

Nån orginal mätare i GT har jag aldrig hört talas om.

Fricke.w
          Deltagare

De ser ju onekligen ut som en Lamoo eller vad dom heter, sitter en exakt lika fast svart i min sti pse-3, har sett att dom säler dessa orginal mätare på ebay i usa, tror inte dom var allt för biligga dock.

flipn
            Deltagare

Jag har en sån där i min impreza GT 😮
              Fast det är inte vit bakgrund, ser exakt ut som Fricke.w’s 🙂

Gilarski
              Deltagare
                Marcuses
                Deltagare

Tack för alla svar 🙂 .. jag kollade runt lite och hittade ett par på ebay i usa men det är ju ingen som vill skicka dessa till Sverige. Det kanske bara är att ge upp o köpa en vanlig mätare bara. :p

Fricke.w
                  Deltagare

Har du prövat att kicka på ebay.co.uk alltså england, dom brukar ju ha sjukt mycket orginal begangnade jdm delar till salu, har du tur så hittar du din vita du är ute efter just där 😉

Fricke.w
                    Deltagare

Dom sitter ju för övrigt orginal i alla svensk sålda PSE edition bilar, generation 2 och 3 har jag för mig att de va 🙂

Marcuses
                      Deltagare

Dom hade dessa att plocka hem hos subaru men priset låg på 3200 😮 … får bli nått annat för min del hehe

Fricke.w
                        Deltagare

Ha ha å dra och bada, ja subaru kan ju tabetalt för sina grejer i bland, bara som att lmm kostar 4200:- till min bil orginal, men du hör med Importcarparts.co.uk vad dom ska ha för den mätarn, för de står ju på deras sida att man kan pm dom om de är nå delar man är ute efter som dom inte har på sidan, och en lmm hos dom gemförelse viss gav jag 1329:- för och då är frakten inräknad 😉 så då borde ju din mätare rimligt viss vara duktigt mycket biligare hos dom med 🙂

MVH
                          Fredrik

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.