Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    dragster
    Deltagare

Är på jakt efter en bättre begagnad laddtryck solenoid. Om någon har bytt till en efter marknads variant och har en original liggandes. Misstänker att det är denna som gett upp då laddtrycket kommer och går lite som det vill.
      Under deltävling 2 i TimeattackNU som var i helgen på Mantorp så hade jag bara runt 0,7-0,9 bar istället för 1,4 som det ska vara.
      Ny kostar 155 pund på importcarparts.co.uk så billigare än så är av intresse.
      Tack på förhand.

TomK
      Deltagare

Har tyvärr ingen original men har en Perrin 3-port liggandes om du behöver.

Igge
        Deltagare

Ska plocka bort den som sitter på japanen tänkte jag. Tror det är original.

Dock sliter jag inte så fort med den så det hänger lite på hur bråttom det är

Vio
          Deltagare

Har en original liggande, funkar utmärkt men har själv bytt till annat…

Pm el 0721516422

dragster
            Deltagare

Tack alla för snabb respons.
              Tom: Vill helst ha en original då jag inte jag inte får modifiera så mycket i Club klassen.
              Igge: Behöver den innan näste deltävling som är i 13/8.
              Vio: Låter intressant, hör av mig efter helgen. Ska provtrycka i helgen för att försäkra mig att det inte är en slang som läcker någonstans.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.