› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Lambodörrar – höjden av smaklöshet?
- Detta ämne har 24 svar, 1,497 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av
rallymarkus.
-
FörfattareInlägg
-
10 oktober, 2004 kl. 12:46 #91400
SecretAgentMan
Deltagare…jisses… ;(
Man kanske skulle tipsa polaren om detta till hans 22b..
500 pållar eller så ruvar under huven – klart en av de hårdare bilar jag känner till. 😀
/J
10 oktober, 2004 kl. 22:05 #91407Kvarnis
Deltagare>500 pållar eller så ruvar under huven – klart en av de hårdare
>bilar jag känner till. 😀
>
>/J500 yeah right…med lågt laddtryck kanske ;):D
11 oktober, 2004 kl. 07:07 #91421Niklas
DeltagareTror det är MH Styling som gör reklam för sånna dörrar i sin banner på Zatzy fast jag har aldrig fiskat efter information om det.
Om någon däremot hittar den lilla apparaturen för att backspeglarna fälls in automatiskt då motorn stängs av så får ni gärna säga till. Alternativt om ni har ett par rallybackspeglar liggande och skräpar. 😉
Sen är det skoj om alla i klubben kan få tycka vad de vill om saker och ting utan att få påhopp. Kalla mig moralkärring men ”trevligaste motorklubben” är inget man utnämner sig för att vara, det är något man uppfattas som.
11 oktober, 2004 kl. 07:15 #91401SecretAgentMan
DeltagareMen Äljen – nu krånglade du till det för dig – om folk skall få tycka vad de vill om saker och ting så innebär det ju faktiskt att även griniga gamla gubbar som jag skall få behålla rätten att tycka till ibland….eller är det bara när man har positiva, gulliga saker att säga som det är ok att vädra åsikter?
/J
11 oktober, 2004 kl. 07:22 #91410Assazel
Deltagarehaha skall man ha lambodörrar får man sätta in en högtalare som vrålar ut sånt häftigt ”Siegetank going Siegemode ala Starcraft ljud”!
😀11 oktober, 2004 kl. 07:30 #91422Niklas
Deltagare>Men Äljen – nu krånglade du till det för dig – om folk skall
>få tycka vad de vill om saker och ting så innebär det ju
>faktiskt att även griniga gamla gubbar som jag skall få
>behålla rätten att tycka till ibland….eller är det bara när
>man har positiva, gulliga saker att säga som det är ok att
>vädra åsikter?Klart kan du få säga att du inte gillar det…även om det står klart i allas huvuden innan du skriver men om någon gillar det så skall vi väl acceptera detta och kanske till och med vara positiva och hjälpsamma (mot vår vilja) istället för påhopp och klaga på hans idéer och tidigare modifikationer.
Klubben är väl till för alla Imprezor, de med neon, de med lexusljus, de med osthyvlar, de med lambodörrar och de som håller kvar vid rallysjälen.
Måndag morgon, får väl skylla min grinighet på det. 🙂
PS: Jerry, visste du att vi hade en ”julgran” och körde BILSPORT ”En dag på strippen”-dvd på stortvn i SSI-montern. Hugaminjävel. 😛
/N – som tog med en rallydvd på söndagen för att rätta till lite. 😉
11 oktober, 2004 kl. 08:16 #91402LegacyLarsa
KeymasterSen avslutade vi dagen med subaru vs mitshubishi, + lite Perra bilar..
och inte minst rallyesupersport challenge 2 (tror jag det heter), jag och ozo hade hårda bataljer i volvo orginal cup.. :D;)/Larsa
17 oktober, 2004 kl. 21:38 #91418X3000
Deltagare>>Hade suttit som en keps på min Subba.. 😉
>
>Du behöver inte fiska efter påhopp, det kommer inget. 😛Thx Mr Älg.
16 februari, 2005 kl. 19:17 #91408Kocken
DeltagareHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!
Ser ut som VM i photoshop:o :+ 😮
Jag mår riktig illa av detta!!
Kanske vore nått för Solberg:D
//Ante
16 februari, 2005 kl. 19:17 #91419rallymarkus
Deltagareganska perfekt om alla hade såna dörrar.. då skulle man ju inte behöva parkera längst bort alltid:D 😀
borde vara svårare o skicka in en sån dörr i sidan på en annan bil..
som många gör;( -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.