SSC Allmänt snack Allmänt småprat Lämnade bilen till JRM och tog några bilder på vägen…

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Manu_Sti
    Deltagare

Hej,

Föra vecka lämnade jag bilen till JRM för att fixa det sista med projektet, BogBox med Sekventiel Shifting, det blir spännande o se hur bilen går med detta, tyvär tror jag inte att dem hinner fixa det innan Emmaboda.
      Jag tog några bilder på vägen till JRM, hade en konferens med jobbet i Mariefred…
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Till-JRM

Vi ses snart igen, kanske kommer jag till Emmaboda för att njuta av Boxer ljudet…

Niklas
      Deltagare

Sen finns det väl inte mycket mer att göra med bilen? 😉

Hoppas du blir nöjd.

Manu_Sti
        Deltagare

Sen finns det väl inte mycket mer att göra med bilen? ;)Hoppas du blir nöjd.

Ja, precis, lite kan man visst göra, men tänkte jag inte göra mycket mer, vill fortfarande kunna köra till stan med och köpa mig en korv om jag känner för det… 😉
          Nu ska jag bara njuta av bilen och kanske hitta en ny dekor till nästa år…

STI_driver
          Deltagare

tycker nog du ska ta bort dekoren helt. Känns inte speciellt snyggt, speciellt inte med glitter i dekoren. Annars är bilen tok grym!

Manu_Sti
            Deltagare

tycker nog du ska ta bort dekoren helt. Känns inte speciellt snyggt, speciellt inte med glitter i dekoren. Annars är bilen tok grym!

😀 Hahahaha det här med dekoren är så olika smak, eller tycker man att den är jätte bra eller inte alls, jag ska tänka lite på vad jag själv vill, tanke med dekoren var att få fram en Blixt när bilen kör förbi…
              Jag tänker iaf måla om bilen i vinter för att fixa stenskott, sedan får jag tänka lite på vilken dekor jag ska ha på den…

Addson
              Deltagare

Hurru när ska du trimma den där riskokaren då?? 😉

Manu_Sti
                Deltagare

Hurru när ska du trimma den där riskokaren då?? 😉

Hahahaha jag vet inte än, har visst problem för att köra om lastbilar på landsvägar, men vet inte om jag vågar trimma den… Men om jag får en revansch på 201 meter då kanske ska jag tänka närmare på det… 😉

nukem
                  Deltagare

Stilrent kjolpaket. Grym finish. En superliten detalj som stör ögat övergången (vinklen) där huven möter ”grillen”. Men inga kjolpaket e ju 110%.

stänklappar fram men inte bak ?

Jävligt Snygg bil. Helt min smak =)

Manu_Sti
                    Deltagare

Stilrent kjolpaket. Grym finish. En superliten detalj som stör ögat övergången (vinklen) där huven möter ”grillen”. Men inga kjolpaket e ju 110%.stänklappar fram men inte bak ?Jävligt Snygg bil. Helt min smak =)

Tack, vinklen kommer från kofångare som har den vinkel och inte använder original ”grillen”.
                      Stänklappar skulle jag vilja skruva ner men det blir för mycket stenskott på sidan av bilen, det är därför jag har kvar fram och inte bak.

Patrik.L
                      Deltagare

team Koratz racing..
                        hmm betyder inte koratz f*tta på kroatiska?
                        //Patrik 🙂

Fina bilder btw

Manu_Sti
                        Deltagare

team Koratz racing..hmm betyder inte koratz f*tta på kroatiska?//Patrik :)Fina bilder btw

Hahahaha, nej det betyder inget, det var bara ett skämt, Kroatiska kompisar som sa att jag vågade inte ha en sånt på bilen, men det är inte rätt stavning…
                          Tack, kul att du tycker om bilderna…

Patrik.L
                          Deltagare

Haha ok! men visst betyder koratz (alltså uttalet) f*tta? eller något liknande.
                            //MVH
                            patrik

Manu_Sti
                            Deltagare

Haha ok! men visst betyder koratz (alltså uttalet) f*tta? eller något liknande.//MVHpatrik

:+ inte det iaf, men uttalet betyder visst nåt annat…

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.