ska regga in bilen på måndag och det original avgassystem jag skulle få låna har jag inte tillgång till längre, så jag undrar ifall någon vänlig skäl skulle kunna låna ut ett original avgassystem till en STI 2006? Mot ersättning givetvis.
Bor i Täby strax norr om Stockholm, resväg på 2 timmar enkel resa är absolut inga problem!
ska regga in bilen på måndag och det original avgassystem jag skulle få låna har jag inte tillgång till längre, så jag undrar ifall någon vänlig skäl skulle kunna låna ut ett original avgassystem till en STI 2006? Mot en liten ersättning givetvis.
Jag har komplett (från turbo och bakåt) STI MY04 system orginal liggandes. Säljes ej, man kan kanske uthyras. Dock så vet jag inte om det passar MY06, men det borde väl vara rätt lika? Samt det finns i Ludvika vilket är en körsträcka på 211,4 km med en Restid ca: 2 tim 38 min enligt Eniro.
Jag har komplett (från turbo och bakåt) STI MY04 system orginal liggandes. Säljes ej, man kan kanske uthyras. Dock så vet jag inte om det passar MY06, men det borde väl vara rätt lika? Samt det finns i Ludvika vilket är en körsträcka på 211,4 km med en Restid ca: 2 tim 38 min enligt Eniro.
Det är väl i princip samma saker 01-07 bugeye-hawkeye så det ska passa. 🙂